F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone

10.07.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Trzy wyścigi z rzędu mało prawdopodobne w 2019 roku

Zespoły F1 nie są zadowolone z takiego rozwiązania.
Łukasz Godula, 6 lipca 2018, wyświetlenia: 811<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zespoły Formuły 1 nie spodziewają się powtórki tegorocznego maratonu trzech wyścigów z rzędu w 2019 roku.

Nadchodzące GP Wielkiej Brytanii jest trzecim z rzędu wyścigiem, po poprzednich wydarzeniach we Francji i Austrii, a zespoły będą miały po tym jedynie jeden weekend przerwy, zanim zmierzą się z Grand Prix Niemiec i Węgier, które również nastąpią tydzień po tygodniu. W tym tygodniu mieliśmy spotkanie Grupy Strategicznej F1, gdzie właściciel praw komercyjnych, Liberty Media podkreśliło, że chce uniknąć takich sytuacji w przyszłym roku.

Szef McLarena, Zak Brown powiedział: „Z tego co zrozumiałem to kalendarz nie powinien mieć już w przyszłym roku trzech wyścigów z rzędu. O tym dyskutowaliśmy podczas spotkania grupy strategicznej, jednak nie wydaje mi się, by było to ostatecznie zatwierdzone. Myślę, że większość zespołów, jeśli nie wszystkie, chciałby uniknąć trzech wyścigów”.

Zespoły musiały zaangażować do obecnej sytuacji więcej ludzi, z powodu problemów logistycznych spowodowanych trzema wyścigami tuż po sobie. Chodziło między innymi o prowadzenie ciężarówek, przez co trzeba było dzielić się obowiązkami, by pracownicy mieli krótkie przerwy.

„Najważniejsi są ludzie” – przyznała Claire Williams. „Naprawdę mocno się poświęcają i gdy nie mogą wrócić do domu, są to trudne chwile dla nich i ich rodzin. Nie wydaje mi się, by trzy wyścigi pojawiły się znów obok siebie. Być może wyciągnęliśmy wnioski, że to dość trudne dla każdego”.

F1 może dodać w przyszłym roku GP Miami, jednakże prawdopodobnie nie odbędzie się wyścig w Niemczech. Szef Haasa, Gunther Steiner obawia się, że F1 nie zyskuje niczego na tylu wyścigach w krótkim odstępie czasu.

„Nie tylko zespoły muszą stawić czoła wyzwaniu, musimy zobaczyć co o tym myślą fani, czy czasem nei następuje znudzenie, czy ktokolwiek ogląda trzeci wyścig z rzędu” – przyznał. „F1 jest dość dobra w pokonywaniu problemów logistycznych i technicznych, w tym jesteśmy najlepsi. Jednak wszystko kosztuje. Możemy zrobić wszystko, cztery czy pięć wyścigów z rzędu, jednak czy naprawdę tego chcemy? Czy to jest tego warte? Dlatego musimy zobaczyć, że daje to coś pozytywnego. Jeśli jest tak samo albo gorzej, dlaczego mielibyśmy znowu to robić?”
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.07.2018  Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1
12.07.2018  Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami
11.07.2018  Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone
05.07.2018  Ricciardo: Brands Hatch byłoby najlepszą alternatywą dla Silverstone
05.07.2018  Whiting: Assen odpowiadałoby F1 bardziej niż Zandvoort
Tagi:
Kalendarz GP

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Pavlos Le Paul, 06.07.2018 17:51[!]
Mając na uwadze, że za rok nie mamy (znowu) GP Niemiec to faktycznie dosyć łatwe zadanie to będzie uniknięcie takiego scenariusza, choć bardziej jestem ciekaw jak będą wyglądały kombinacje w 2020 roku, zakładając że klasycznie znów wrócą Niemcy.
marcelo92, 06.07.2018 18:06[!]
Irytuje mnie te mowienie o rozlace pracownikow zespolow od rodzin. Miliony osob na swiecie tak musi pracowac, aby utrzymywac swoje rodziny. I nie maja takiej pracy zazwyczaj jak pracownicy zespolow, ze to jest bardziej pasja niz obowiazek. Ale to juz tak odbiegajac od tematu.
Mariusz, 06.07.2018 18:14[!]
Liberty Media słabo to rozgrywa. Gdyby nadal u rządów był Bernie Ecclestone to na pewno moglibyśmy spodziewać się lepszego rozwiązania, np. 4 wyścigi z rzędu tydzień po tygodniu i dodatkowa klasyfikacja w starym stylu 10-6-4-3-2-1 dla najszybszych sześciu + złoty medal dla zdobywcy pole position + srebrny medal dla kierowcy z najszybszym okrążeniem w wyścigu + brązowy medal dla ekipy najszybciej wykonującej pit stop, a za zwycięstwo w tym mini-maratonie czterowyscigowym puchar z nazwą sponsora, np. LG F1 Cup. Tak by było!
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca