F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.07.2018

Ricciardo: Jestem przygotowany do odrabiania strat

Red Bull spodziewa się szybkiego wyjaśnienia przyszłości Ricciardo

Verstappen dyktuje tempo w drugim treningu do GP Niemiec

Ricciardo najszybszy na otwarcie weekendu w Niemczech

Ricciardo rozpocznie wyścig w Niemczech z końca stawki

Miami odkłada decyzję co do organizacji wyścigu F1

Mercedes podpisał umowę z Bottasem na sezon 2019

Formuła 1 przejdzie na 18-calowe felgi od sezonu 2021

19.07.2018

Alonso: Widzę wielu zadowolonych ludzi po ostatnich zmianach

Renault wprowadzi nowe przednie skrzydło w GP Niemiec

Haas zrezygnował z udziału w testach na Węgrzech

Haas rozpocznie rozmowy z kierowcami po zakończeniu letniej przerwy

Motorsport.com: Lance Stroll może przejść do Force India na sezon 2019

Hamilton pozostanie w Mercedesie do końca 2020 roku

Diario Motorsport: Robert Kubica prowadzi rozmowy z Haasem (akt.)

Horner: Honda jest właściwym wyborem Red Bulla

Berger: Formuła 1 potrzebuje dyktatury

Haas nie podjął jeszcze decyzji w sprawie Ferrucciego

18.07.2018

Ecclestone: Obecne przepisy zniechęcają kierowców do ścigania

Mallya chce, aby Ocon i Perez pozostali kierowcami Force India

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Verstappen: Za wcześnie chciałem pojechać szybko

Holender tłumaczy dlaczego robił swój samochód w drugim treningu.
Łukasz Godula, 6 lipca 2018, wyświetlenia: 932<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kierowca Red Bulla, Max Verstappen przyznał, że za szybko wszedł w zakręt na twardych oponach Pirelli w drugim treningu przed GP Wielkiej Brytanii.

Verstappen stracił panowanie nad tyłem samochodu na wyjściu z zakrętu Luffield na pierwszym kółku w drugiej sesji, a jego Red Bull wypadł z toru i uderzył prawą stroną w bandy. To poskutkowało czerwoną flagą, gdyż samochód musiał zostać usunięty, a praca spadła jedynie na Daniela Ricciardo, który musiał wykonać długie przejazdy.

„Chciałem zbyt szybko być szybki na twardych oponach, więc wpadłem w poślizg” – przyznał Verstappen, który wcześniej stracił pierwszy trening z powodu problemu ze skrzynią biegów. „Niestety to jak uderzyłem bandę, mocno uszkodziło prawą stronę samochodu. Nie za fajnie jest tracić drugą sesję, jednak dość dobrze czułem się w samochodzie. Myślę, że balans nie był zł, tracimy jednak sporo czasu na prostej”.

Vestappen stwierdził, że będzie miał jeszcze czas w sobotę rano na nieco długich przejazdów. „Wykonamy je jutro, trzeci trening jest wystarczająco długi, by to sprawdzić, więc będę miał nieco informacji, jak również z danych Daniela. Powinno być dobrze. Zawsze na tym torze czuję się dobrze. Oczywiście lepiej jest więcej jeździć, jednak czułem się pewnie już w pierwszym treningu na twardszych oponach. Myślę, że tempo było dobre. Na pewno nie powalczymy o pole position, jednak ponownie się postaramy. Przynajmniej mam dwa komplety miękkich opon”.

Tymczasem piąty w drugim treningu Ricciardo przyznał, że Mercedes i Ferrari byli poza zasięgiem, jeśli chodzi o tempo na jednym okrążeniu.

„Na chwilę obecną nieco tracimy” – przyznał Australijczyk. „Ferrari i Mercedes są mocni i miejmy nadzieję, że nie będzie tak przez cały weekend, musimy nieco się poprawić jutro i w niedzielę. Musimy wszystko poukładać. Dbać o temperatury, to będzie kluczowe w niedzielę. Ferrari i Mercedes są zbyt szybcy na jednym kółku, jednak w wyścigu możemy znaleźć jeden czy dwa sekrety”.

Ricciardo wskazał ponownie na brak prędkości na prostych. „Zdecydowanie trochę tracimy” – przyznał. „Widzimy na zestawieniach, że możemy zyskać w niektórych zakrętach, jednak tracimy na prostych. Zrobimy co w naszej mocy. W tej chwili nie dorównujemy im, to fakt. Postaramy się znaleźć coś co nas przyśpieszy, trzymając opony w odpowiednim stanie to klucz na Silverstone. Jeśli się z tym uporamy, to może na długich przejazdach coś zdziałamy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.07.2018  Ricciardo: Jestem przygotowany do odrabiania strat
09.07.2018  Verstappen: Nasza prędkość na prostych to żart
07.07.2018  Verstappen: Deficyt mocy Red Bulla na Silverstone wynosi 70-80 koni
06.07.2018  Lauda: Mercedes próbował podpisać kontrakt z Verstappenem
02.07.2018  Jos Verstappen: Ludzie nie powinni już kwestionować stylu jazdy Maxa
Tagi:
Verstappen M.

  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca