F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.07.2018

AMuS: Force India może w tym tygodniu trafić pod kontrolę administratora

Sekrety padoku F1."Mechanik" już w sprzedaży!

Verstappen broni Vettela w kwestii wczorajszej kraksy

Raikkonen: Polecenie zespołu było nieprecyzyjne

Gasly: Nie spodziewałem się otrzymania opon deszczowych

Mateschitz: Red Bull oraz Honda celują w sam szczyt

Kubica zdementował plotki łączące go z Haasem

22.07.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Lewis Hamilton nie straci zwycięstwa w GP Niemiec

Hamilton został wezwany do złożenia wyjaśnień sędziom GP Niemiec

Mercedes tłumaczy polecenie zespołowe wydane Bottasowi

Vettel: To był mały błąd o wielkich konsekwencjach

GP Niemiec: wyniki wyścigu

Lewis Hamilton wygrał dramatyczny wyścig o GP Niemiec

GP Niemiec: najszybsze okrążenia wyścigu

Pierre Gasly wystartuje z końca stawki do Grand Prix Niemiec

Mercedes zwiększy swoje zaangażowanie w Williamsa?

Padok F1 zaskoczony nagłym odejściem Sergio Marchionne z Ferrari

McLaren potwierdza zainteresowanie Carlosem Sainzem

Ocon może przejść do Renault na sezon 2019?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Verstappen: Deficyt mocy Red Bulla na Silverstone wynosi 70-80 koni

20-latek wątpi, by ekipa mogła liczyć na równie udany występ co w Austrii.
Mateusz Szymkiewicz, 7 lipca 2018, wyświetlenia: 1789<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Max Verstappen uważa, że deficyt mocy Red Bulla na torze Silverstone wynosi od 70 do 80 koni mechanicznych.

Holender podczas czasówki do Grand Prix Wielkiej Brytanii stracił 0,7 sekundy do najszybszego Hamiltona, zdobywając piąte pole, natomiast jego partner – Daniel Ricciardo, po problemach z DRS uzyskał szósty czas gorszy aż o 1,2 sekundy.

„Kiedy tracisz 70-80 koni mechanicznych, to zaczynasz mieć problemy” – powiedział Max Verstappen. „Przy obecnych bolidach kilka zakrętów pokonujemy z gazem w podłodze, co tylko spotęgowało nasze słabości. Problem polega na tym, że kiedy jedziesz przez zakręt z pełną prędkością i chcesz przyspieszyć na wyjściu, to silnik nie reaguje. Po prostu wiesz, że nie masz potrzebnej mocy, a przy kłopotach ze sterowaniem tracisz jeszcze więcej”.

„Gdy twoja strata na prostych wynosi więcej niż sekundę, to zdajesz sobie sprawę, iż to będzie trudny weekend, ale mimo to jestem zadowolony z tego jak sprawuje się bolid. Nie mam na co narzekać. Wiem ile tracimy [koni mechanicznych], ale kiedy różnica wynosi ponad sekundę, to jest to zbyt wiele. Ścigam się tak już od czterech lat. Przyzwyczaiłem się. Nie jest to jednak coś czego oczekujesz”.

Verstappen dodał, że nie spodziewa się równie udanego wyścigu co w Austrii, gdzie także zaliczył skomplikowane kwalifikacje. „W Austrii miałem złe przeczucia po kwalifikacjach, uważałem, że nie jesteśmy wystarczająco szybcy, ale w wyścigu mieliśmy zaskakująco dobre tempo. Nigdy nie mów nigdy, ale trudno będzie o powtórkę. Spróbujemy i w wyścigu powinniśmy być nieco mocniejsi. Jutro będzie równie ciepło, więc dla nas powinna to być właściwa sytuacja”.

Z kolei Daniel Riccardo uważa, że Silverstone jest torem, na którym Mercedes oraz Ferrari mają zdecydowaną przewagę nad Red Bullem. „Przed nami wciąż kilka torów, na których powinniśmy spisywać się dobrze, ale na obiektach wymagających dużej mocy, oni [Mercedes i Ferrari] mają nad nami spory bufor. Czujemy, iż wykonaliśmy krok naprzód, ale w tym samym czasie oni postawili półtora kroku. Jesteśmy tam gdzie powinniśmy być, ale to wciąż za mało. Pod względem mocy nie spodziewam się, byśmy mieli ich tempo. Przy tych przepisach taka jest rzeczywistość, ale byłoby miło móc do nich się zbliżyć”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.07.2018  Verstappen broni Vettela w kwestii wczorajszej kraksy
21.07.2018  Verstappen: Czwarta lokata to wszystko na co mogliśmy liczyć
20.07.2018  Ricciardo: Jestem przygotowany do odrabiania strat
09.07.2018  Verstappen: Nasza prędkość na prostych to żart
06.07.2018  Verstappen: Za wcześnie chciałem pojechać szybko
Tagi:
Verstappen M.
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 07.07.2018 20:45[!]
Chyba sie cos mlodziakowi poprzestawialo- Austria byla znacznie bardziej silnikowym torem i nie narzekal na brak mocy, zwlaszcza w tej ilości :/ Tyle to juz chyba Honda nie traci. :D
dulk, 07.07.2018 21:01[!]
chyba mu chodzi o party mode na kwalifikacje - szkoda że to nie jest jakoś oficjalnie badane np przez Liberty
marios76, 07.07.2018 22:19[!]
@dulk Tracili na wszystkich treningach. Moze ma mniej mocy, ale bez przesady nie 80 koni...
dejacek, 07.07.2018 22:29[!]
nie jest to dla mnie autorytet w kwestii umiejętności i zdolności. Gadać sobie może ale prywatnie, publicznie powinien raczej milczeć
dulk, 07.07.2018 23:36[!]
podobnie dużo tracili w Austrii - tu tor jest o 45% dłuższy więc dlatego tak źle to wygląda
aż się nie chce wierzyc w te 80km ale samo party mode w Ferrari/Mercu moze dawac extra 40-50koni w stosunku do cienizny z renault bo czemu RB w wyścigu walczy jak równy z równym a w kwalifikacjach taki łomot
podobnie Renault i McL - kwalifikacje do d... a w wyścigu idą zawsze w górę - a ci na silnikach zwłaszcza Ferrari już wtedy szału nie robią (Haas i Sauber)
pluto, 07.07.2018 23:56[!]
Maksiu ,Alonso ma tak od 4 lat i to na każdym torze więc da sie z tym żyć
dek, 08.07.2018 10:11[!]
@pluto O tak, widać jakie sukcesy odnosi od 4 lat Alonso, więc da się.
marios76, 08.07.2018 11:41[!]
@dulk Ale procentowo wiecej dystansu toru z gazem w podlodze to raczej w Austrii...
Ferrari i Mercedes maja lepszy tryb kwalifikacyjny w pracy i mocy silnika. Ale w taki deficyt jak Max opisuje, to nawet nie watpie. Smieje sie z tego :)Tyle to Honda tracila w najgorszym czasie, a po kilku latach wszystko zmierza ku wyrownaniu osiagow. Co raz to bardziej zblizone, cudow nie ma. W danych przepisach progres zaczyna sie konczyc.
dek, 08.07.2018 12:11[!]
@marios76 Na obu torach to 65% czasu okrążenia, średnie prędkości okrążenia też są prawie takie same - 245 km/h - (w kwalifikacjach). Na Silverstone jest mniej przyspieszania, mniej wolnych zakrętów przez co mogą tracić jeszcze więcej. Nie bez przyczyny redbull jeździ tu z najniższymi skrzydłami z całej stawki. Niby osiągi powinny się zrównywać ale patrząc na sezon to raczej tyczy się to tylko ferrari i mercedesa. Renault chyba traci coraz więcej.
Malineusz, 08.07.2018 13:33[!]
@dek Chodzi o to po prostu, ze te słowa wypowiedział Max, jakby coś takiego stwierdził Daniel to nie byłoby problemu i niektórym łatwiej byłoby to zaakceptować. Trzeba sie przyzwyczaić, że większosc osób na tym forum jest mądrzejsza od wszystkich kierowców i inżynierów razem wziętych.
dulk, 08.07.2018 21:37[!]
jeśli 10koni daje 0,1sek na okrążeniu i RB traci mimo skrzydeł o niższym docisku 0,7 sek to wychodzi że Max niestety ma rację - Renault jest w czarnej d... z party mode
w wyścigu dają już radę i trzymają tempo konkurencji więc te extra 40 koni z party mode wydaje sie całkiem realne
30koni słabszy silnik w wyścigu to pewnie wciąż standard renault
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca