F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Gasly zszokowany deficytem prędkości Toro Rosso na prostych

"Obiektywnie patrząc nie mamy tempa. Nie wynika to z możliwości bolidu, ale silnika".
Nataniel Piórkowski, 8 lipca 2018, wyświetlenia: 1901<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pierre Gasly przyznaje, że jest zszokowany deficytem prędkości na prostych, z jakim na torze Silverstone musi radzić sobie Toro Rosso.

Francuz zakończył czasówkę na Silverstone z czternastą pozycją. Junior Red Bulla przekonuje, że jest zadowolony z możliwości bolidu STR13, ale daje jasno do zrozumienia, iż Honda musi popracować nad poprawą potencjału na prostych.

„Bolid spisywał się super, ale w tej chwili nasze straty na długich prostych stoją na szalenie wysokim poziomie. Wiedzieliśmy, że na tym torze, gdzie zakręty numer jeden i dziewięć pokonywane są z gazem w podłodze, będziemy mieć problemy. Mówimy jednak o stracie 0,9s do Force India i Saubera”.

„W takiej sytuacji walka jest bardzo trudna. Patrząc na dane z GPS w zakrętach byliśmy szybsi. Prezentowaliśmy naprawdę dobre osiągi. Na prostych jesteśmy z kolei bardzo wolni. Obiektywnie patrząc nie mamy tempa. Nie wynika to z możliwości bolidu, ale silnika” – zaznaczył.

Gasly dodał, że wywalczenie siódmego rzędu na starcie było dla niego niespodzianką. „Byliśmy zaskoczeni awansem do Q2, bo od samego początku weekendu tracimy wiele czasu na prostych. W zakrętach nie da się odrobić straty wynoszącej 0,9s. Sobota była dobrym dniem, ale w niedzielę czeka nas bardzo trudny wyścig. W normalnych warunkach musimy poprawić naszą prędkość na prostych. Strata powstaje gdy jedziemy z w pełni otwartą przepustnicą i wyprostowaną kierownicą. Jedyne co nam zostaje to obniżanie docisku. Nie sądzę, że możemy wydobyć z bolidu większy potencjał”.

„Mamy tu poprawki, ale nie rozumiemy zbyt dobrze ich działania. Liczę, że uda nam się poprawić osiągi bolidu, ale na chwilę obecną największym problemem jest prędkość na prostych. Jesteśmy zbyt wolni”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.12.2018  Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu
25.11.2018  Verstappen: Olej z silnika Gasly'ego zabrudził mój wizjer
16.11.2018  Gasly: Opony tracą osiągi po przejechaniu trzech zakrętów za innym bolidem
28.10.2018  Hartley: Gasly nie ścigał się w USA z uszkodzonym bolidem
26.10.2018  Gasly rozpocznie wyścig w Meksyku z końca stawki
Tagi:
Gasly P.
Toro Rosso
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Pauree, 08.07.2018 15:07[!]
No to się szybko zorientowali... Powodzenia Red Bull! :-)
dulk, 08.07.2018 17:16[!]
jakby Renault miało się tu czym pochwalić :) - raczej też zaliczają padakę
Hulk (dla mnie topowy kierowca który w przyszłym roku dopiero pokaże prawdziwy pazur w stosunku do Sainza) zyskał 0,4sek mając mini party mode w zespole producenckim z budżetem 2x większym - i to wszystko w stosunku do debiutanta który zaliczył pierwszy weekend f1 na Silverstone

ja bym powiedział że lepiej RB nie mógł zrobić - renault się kompromituje obecnym silnikiem
i jeszcze chce utrzymania MGU-H - oni sa naprawdę chyba niedorozwinięci
Foryster, 08.07.2018 17:58[!]
Cytat dulk :
renault się kompromituje obecnym silnikiem


Skoro Renault się kompromituje, to co ma powiedzieć Honda?

5ty rok wkładania 4x tyle kasy co Renault. Nadal najgorszy silnik. Do tego fatalna niezawodność (10ty silnik już wzięty - nawet jak odjąć nieszczęśliwe wypadki, to odstają).

Renault ma cel związany z zespołem fabrycznym. Rozwój idzie mocno do przodu i plany silnikowe na pewno są z tym skorelowane.
rakes, 08.07.2018 21:21[!]

Jak już pisać komentarz to przynajmniej merytorycznie.
Obecnie to jest 4 rok Hondy vs Renault nieprzerwanie od 2002 w F1. Poza tym na te cztery razy więcej kasy są jakieś potwierdzone dane?
" Rozwój idzie mocno do przodu" idzie , idzie i dojść nie może. Zresztą ten cały akapit jest jakiś bez sensu.
Tak czy siak, przyszłe dwa lata z Red Bullem będą testem prawy i tutaj już nie będzie przebacz dla Hondy.
dulk, 09.07.2018 00:15[!]
dokładnie
w przyszłym jak już będą naprawdę zmotywowani przez RB zobaczymy gdzie bedzie Honda a gdzie Renault
w najbliższym roku jestem w stanie uwierzyć że wydadzą o kilkaset baniek więcej niż renault by pokazać że to "nie do końca tylko oni byli winni" tylko mega wymagania McL także z ich koncepcją zero size miały negatywny wpływ

Cytat Foryster :
Skoro Renault się kompromituje, to co ma powiedzieć Honda?

Honda jest w zespole o prawie najniższym budżecie - około 120baniek gdy renault wydaje 2razy wiecej
do tego zmiana dostawcy w połowie roku pewnie także im nie pomogła w spasowaniu wszystkiego
do tego jeździ w nim dwóch debiutantów (z tego jeden ma permanentne problemy jak koledzy z Williamsa) vs dwóch naprawdę doświadczonych i utalentowanych kierowców
Gasly ma niewątpliwy talent skoro w takim środowisku zdobył 19pkt w stosunku do 28 Sainza więc jak mam oceniać hondę w stosunku do Renault to jej główne niedomaganie to niezawodność bo pod względem mocy wydaje się że to już jest podobny (kiepski) poziom
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca