F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone

10.07.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Kolizja Grosjeana i Sainza uznana za incydent wyścigowy

Obaj kierowcy złożyli zgodne wyjaśnienia i podzielili interpretację sędziów.
Nataniel Piórkowski, 8 lipca 2018, wyświetlenia: 1053<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kraksa Romaina Grosjeana z Carlosem Sainzem została uznana za incydent wyścigowy.

Do zderzenia obu kierowców doszło po pierwszej neutralizacji, do jakiej doprowadziło wypadnięcie z toru Marcusa Ericssona. Incydent wydarzył się w szybkim zakręcie Copse.

Grosjean i Sainz złożyli zgodne wyjaśnienia. Bolid Hiszpana znajdował się na zewnętrznej zakrętu. Analizowane materiały wykazały, że Sainz lekko zacieśnił linię jazdy w kierunku wierzchołka wirażu. Obaj kierowcy zgodzili się jednak co do tego, iż nie był to jedyny powód, ze względu na który doszło do kolizji.

Francuz wyjaśniał, że w celu uniknięcia kontaktu nie hamował w tym samym miejscu co zawsze, czyli na wjeździe w zakręt. Gdy przednie skrzydło wpadło w turbulencje powstałe za bolidem #55 poczuł lekką podsterowność. Oba bolidy jechały blisko siebie, co zaowocowało kontaktem i uderzeniem o bariery.

Obaj kierowcy zgodzili się co do tego, że wydarzenie należy traktować jako incydent wyścigowy. Sędziowie nie mogli orzec winy żadnego z zawodników i postanowili nie podejmować w tej sprawie dalszych działań.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.07.2018  Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS
09.07.2018  Gasly krytykuje decyzję sędziów o karze za kolizję z Perezem
08.07.2018  Pierre Gasly stracił dziesiąte miejsce w wyścigu na Silverstone
08.07.2018  Sauber został ukarany grzywną za incydent z alei serwisowej
07.07.2018  W zakręcie Club zamontowano dodatkowe krawężniki
Tagi:
FIA

  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca