F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.09.2018

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Japonii

Ericsson pozostanie w Sauberze jako trzeci kierowca

Antonio Giovinazzi będzie kierowcą Saubera w sezonie 2019

Trulli rozczarowany zmianami dokonanymi w F1 przez ostatnie lata

Perez ogłosi wkrótce swoje plany na sezon 2019

24.09.2018

Norris zaliczy kolejny występ w treningu z McLarenem

Giovinazzi wystartuje w pierwszym treningu do Grand Prix Rosji

Raikkonen odbył pierwszą przymiarkę fotela do bolidu Saubera na sezon 2019

Miles: McLaren oraz Alonso są zainteresowani dołączeniem do IndyCar

Marciello: Leclerc może pokonać Vettela w Ferrari

Władze Kopenhagi zrezygnowały z pomysłu organizacji GP Danii

Sauber bliski decyzji o drugim kierowcy na sezon 2019

23.09.2018

Kwalifikacje w sezonie 2019 zostaną poszerzone o Q4?

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Kolizja Grosjeana i Sainza uznana za incydent wyścigowy

Obaj kierowcy złożyli zgodne wyjaśnienia i podzielili interpretację sędziów.
Nataniel Piórkowski, 8 lipca 2018, wyświetlenia: 1217<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kraksa Romaina Grosjeana z Carlosem Sainzem została uznana za incydent wyścigowy.

Do zderzenia obu kierowców doszło po pierwszej neutralizacji, do jakiej doprowadziło wypadnięcie z toru Marcusa Ericssona. Incydent wydarzył się w szybkim zakręcie Copse.

Grosjean i Sainz złożyli zgodne wyjaśnienia. Bolid Hiszpana znajdował się na zewnętrznej zakrętu. Analizowane materiały wykazały, że Sainz lekko zacieśnił linię jazdy w kierunku wierzchołka wirażu. Obaj kierowcy zgodzili się jednak co do tego, iż nie był to jedyny powód, ze względu na który doszło do kolizji.

Francuz wyjaśniał, że w celu uniknięcia kontaktu nie hamował w tym samym miejscu co zawsze, czyli na wjeździe w zakręt. Gdy przednie skrzydło wpadło w turbulencje powstałe za bolidem #55 poczuł lekką podsterowność. Oba bolidy jechały blisko siebie, co zaowocowało kontaktem i uderzeniem o bariery.

Obaj kierowcy zgodzili się co do tego, że wydarzenie należy traktować jako incydent wyścigowy. Sędziowie nie mogli orzec winy żadnego z zawodników i postanowili nie podejmować w tej sprawie dalszych działań.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.09.2018  Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA
17.09.2018  Whiting: Grosjean dopuścił się rażącego zignorowania niebieskich flag
16.09.2018  Grosjean otrzymał dwa punkty karne za ignorowanie niebieskich flag
15.09.2018  FIA zniechęca kierowców do ignorowania limitów toru w siódmym zakręcie
13.09.2018  Zdjęcie konceptu bolidu na sezon 2021 wyciekło do internetu
Tagi:
FIA

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca