F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Niemiec liczy, że francuskiej ekipie uda się obronić czwarte miejsce dzięki regularnej jeździe.
Nataniel Piórkowski, 11 lipca 2018, wyświetlenia: 3630<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Nico Hulkenberg uważa, że to Haas jest obecnie najpoważniejszym rywalem Renault w walce o status najlepszego zespołu spoza czołowej trójki.

Haas stracił w tym sezonie wiele okazji do wywalczenia dużych zdobyczy punktowych, ale konsekwentnie prezentuje konkurencyjne tempo. Po trzech ostatnich wyścigach, a w szczególności świetnym występie w Grand Prix Austrii, amerykańska ekipa znajduje się na piątym miejscu w tabeli konstruktorów, tracąc do Renault dziewiętnaście punktów.

Hulkenberg potwierdza: „Traktujemy ich poważnie, bo są szybcy. Mało interesuje mnie to, w jaki sposób udało im się wejść na tak wysoki poziom. Prezentują bardzo mocne osiągi i musimy sobie z tym poradzić. Takie są realia. W Austrii wykorzystali swój potencjał. Wcześniej nie zawsze mieli ku temu okazję. Czasem tempo się zmienia, ale oni naprawdę dysponują konkurencyjnym bolidem i mocnym pakietem”.

Podobnego zdania jest także drugi z kierowców Renault – Carlos Sainz, który przekonuje, że jego zespół ma już poprawki, dzięki którym pragnie poprawić swoje tempo na pojedynczym okrążeniu. „Na Paul Ricard straciliśmy do nich 0,4s. W Austrii 0,7s. To bardzo duża różnica. W warunkach wyścigowych nasze tempo jest lepsze. To dobra wiadomość, ale wiemy, jak olbrzymie znaczenie mają kwalifikacje”.

Kierowca Haasa – Kevin Magnussen przyznał niedawno, że o miejscu poszczególnych zespołów w klasyfikacji mistrzostw świata zadecyduje regularność finiszów w punktowanej dziesiątce. Zdaniem Hulkenberga to Renault prezentuje w tym roku najbardziej spójne osiągi.

„Jeśli spojrzymy na ostatnie miesiące, może nie na ostatnie wyścigi, ale na wcześniejsze Grand Prix, to byliśmy zespołem prezentującym największą regularność. To dlatego trafiliśmy na czwarte miejsce w mistrzostwach. Zasługujemy na nie. Mieliśmy kilka problemów, przytrafiały się nam awarie, ale mamy nadzieję, że okres ten jest już za nami. Chcemy ustabilizować naszą formę na wysokim poziomie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.11.2018  Wolff zaniepokojony incydentem z udziałem Hulkenberga
25.11.2018  Hulkenberg: Nie mogłem dostrzec Grosjeana, bo był w martwym polu
10.11.2018  Hulkenberg: To był drobny błąd, ale doprowadził do dużych uszkodzeń
27.10.2018  Sainz: Wysokie pozycje Renault wprowadzają w błąd
24.10.2018  Sainz: Renault nie może czuć komfortu pomimo mocnego wyniku z USA
Tagi:
Hulkenberg N.
Renault
Haas
Sainz C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marvin, 11.07.2018 15:29[!]
Problem w tym, że póki co to nie jest walka Haas vs. Renault, tylko Magnussen vs. Hulkenberg+Sainz.
JuJu_Hound, 11.07.2018 15:33[!]
A największym zagrożeniem dla Haasa jest Grosjean
sneer, 11.07.2018 15:42[!]
No, gdyby nie Grosjean, to Haas byłby 4.
Player1, 11.07.2018 17:46[!]
@up, zgadzam się, ale dodam jeszcze nakrętki z Australii.
sneer, 11.07.2018 20:54[!]
@Player1

Fakt. Ale ogólnie kierowcy nie wykorzystują bolidu. Kevin również.
dulk, 12.07.2018 10:08[!]
Hass to najciekawszy/najlepszy team środka stawki - szkoda że kierowców nie ma tak dobrych jak Renault - może Sainz do niego przejdzie, bo GRO to wychodzi że się chyba moralnie zużył na F1 - coś jak Kwiat,
jeśli w przyszłym roku odziedziczą rozwiązania ferrari z tego roku to znowu będą 4 siłą w stawce
marios76, 12.07.2018 20:43[!]
@Player1 Obawiam sie, ze gdyby nie nakretki, to Grosjean i tak by dal cala w Australii ;) W Austrii, po prostu nie mial sie z kim zderzyc. Magnussen celowo nie naciskal ;)

@dulk Zapewniam cie, ze gdyby Kwiattowi wybaczono polowe bledow Grosjeana, dalej widzielibysmy go w stawce. Chlopak nie mial zadnego wsparcia... Francuz ma ogromne, ale miarka sie przebrala. Haas przegrywa przez niego pozycje w konstruktorach i to jest juz widoczna roznica, finansowa, wizerunkowa i zwlaszcza dla Haasa sportowa.
dulk, 13.07.2018 00:31[!]
tylko Kwiat stracił prędkość
a GRO ma (być może ostatnie) przebłyski prędkości
ale fakt miarka się już przebiera i czas znaleźć zamiennika
może Kubica :) ? skoro juz miał ten kontrakt z Ferrari to tak na próbę mogliby go wziąć od połowy sezonu w haasie :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca