F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.08.2018

Vergne otrzymał wstępne zapytanie od jednego z zespołów Formuły 1

Kubica: W bolidzie jestem w siedemdziesięciu procentach leworęczny

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (2)

17.08.2018

Hughes: Kubica ma szansę na udział w GP Belgii z Williamsem

Perez bliski pozostania w Force India na sezon 2019

Alonso: Słaba jakość wyścigów jest powodem mojego odejścia z F1

Hartley: Spoglądam bardzo pewnie w przyszłość

16.08.2018

McLaren zainteresowany pozyskaniem Estebana Ocona?

McLaren potwierdził zakontraktowanie Carlosa Sainza

Briatore: Alonso stracił motywację do dalszych startów w F1

15.08.2018

Vettel: Ferrari stać na poprawę potencjału

Alonso chwali kierunek ostatnich zmian w McLarenie

ESPN: McLaren potwierdzi w czwartek dwuletni kontrakt z Sainzem

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (1)

14.08.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Fernando Alonso zakończy karierę w Formule 1 po sezonie 2018

Niki Lauda może w tym roku nie wrócić do padoku F1

Abiteboul: Ricciardo nie będzie wygrywał z Renault co najmniej do 2020 roku

Leclerc: Po słabym starcie sezonu postępy Saubera wyglądają na jeszcze większe

13.08.2018

Tost: Niedziałające poprawki są odpowiedzialne za słabą formę

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Dwa zespoły testują w Budapeszcie przednie skrzydła w specyfikacji 2019

We wtorek ruszyły grupowe zajęcia F1 na Hungaroringu.
Nataniel Piórkowski, 31 lipca 2018, wyświetlenia: 2927<< | lista | T- | T+ | >>

Podczas ruszających dzisiaj testów w Budapeszcie Force India i Williams pracują nad rozwojem przednich skrzydeł w specyfikacji 2019. Być może na podobne posunięcie zdecyduje się także Red Bull.

Od nadchodzącego sezonu w Formule 1 będą wykorzystywane zmodyfikowane przednie skrzydła. Będą one zapewniać niższy poziom docisku, ale w założeniu zapewnią kierowcom większe szanse wyprzedzania.

Zgodnie z nowymi przepisami technicznymi skrzydła będą o 200 milimetrów szersze. Stosowanie na nich wszelkich elementów aerodynamiczne: lotek, skrzydełek i tym podobnych, zostanie zakazane.

Modyfikacje w zakresie przedniego i tylnego skrzydła oraz kanałów odpowiadających za chłodzenie hamulców to pierwszy z serii kroków, jakie w ciągu kilku najbliższych lat mają na celu poprawę ścigania w Formule 1. Kierowcy niejednokrotnie narzekali, że po wprowadzeniu nowej generacji bolidów nie są w stanie podążać w bliskiej odległości za konkurencyjnymi bolidami.



Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.08.2018  Russell na czele tabeli drugiego dnia testów na Hungaroringu
31.07.2018  Antonio Giovinazzi najszybszy 1. dnia testów w Budapeszcie
29.07.2018  Zimowe testy przed sezonem 2019 nie odbędą się w Bahrajnie
24.07.2018  Zespoły omawiają przeniesienie zimowych testów z Barcelony do Bahrajnu
24.07.2018  Artjom Markiełow weźmie udział w testach F1 na Hungaroringu
Tagi:
Testy
Force India
Williams

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kumien, 31.07.2018 10:27[!]
Wygląda całkiem fajnie. Obawiałem się płaskiej deski.
maciejas512, 31.07.2018 10:34[!]
Mi też się to podoba. Może zamiast DRS można by było tak zrobić, że gdy bolid jedzie za innym bolidem, to przednie skrzydło ustawia się na większy docisk w zakrętach przez co kierowca z tyłu nie tracił by tyle docisku(co i tak wynika z jazdy w brudnym powietrzu) :P Może musiałbym bardziej rozwinąć tą teorie ale wydaje mi się, że byłoby to lepsze niż DRS. Nie tak efektywne ale nie tak sztuczne.
Gilles, 31.07.2018 11:00[!]
@maciejas512 jak dobrze pamiętam to już było coś takiego jakoś koło sezonu 2007 chyba... I zrezygnowali. Chyba że głupoty gadam to niech mnie ktoś poprawi ;-)
M@ru$, 31.07.2018 11:05[!]
Owszem było, ale chyba w 2009, gdy bolidy wyglądały jakby wykute w skale (w szczególności BMW Sauber)
piro, 31.07.2018 11:16[!]
https://pbs.twimg...NmW4AEBO18.jpg:large

na tym zdjęciu lepiej widać. Trochę płaskie ale i tak nie jest źle
Gilles, 31.07.2018 11:18[!]
@M@ru$ racja, bliżej 09 to było.
maciejas512, 31.07.2018 11:20[!]
@Gilles Wiem, że były takie płaskie skrzydła ale o tej regulacji ich o której pisałem to nic mi nie wiadomo na ten temat.
enstone, 31.07.2018 11:40[!]
Ludzie z BMW podczas projektowania przedniego skrzydła pobiegli na bliski złomowiec po kilka profili C i tak powstało właśnie to toporne przednie skrzydło.
Olek89, 31.07.2018 11:44[!]
@Gilles @M@ru$
W 2010 roku [nie pamiętam od kiedy dokładnie, ale czytałem na pewno o tym wywiad z Allisonem jak Kubica jeździł w Renault] była możliwość zmiany kąta przedniego skrzydła 2 razy w ciągu jednego okrążenia.
Kajkes, 01.08.2018 00:44[!]
W 2009-2010 to musiało być - w 2009 wprowadzili to, żeby dać więcej możliwości dostosowania kierowcom po zmianach, które miały dać możliwość wyprzedzania.

2010 na pewno było, bo nawet w grze F1 2010 można ustawiać kąt nachylenia przedniego skrzydła ;)

W 2011 chyba zakazali, bo wprowadzili DRS, po zabronieniu kanału F-Duct z 2010 roku.
lordfryta, 01.08.2018 08:17[!]
Mnie zastanawia coś innego. Force India o którym mówi się, że może zniknąć w każdej chwili testuje skrzydło na przyszły sezon. Chyba już coś jest podpisane z czego bardzo bym się cieszył.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca