F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Pirelli: Nowe przednie skrzydła nie doprowadzą do dużego spadku osiągów

Mario Isola wypowiedział się także na temat planów swojego koncernu na sezon 2019.
Nataniel Piórkowski, 1 sierpnia 2018, wyświetlenia: 2042<< | lista | T- | T+ | >>

Pirelli uważa, że zespołom Formuły 1 uda się odzyskać osiągi utracone ze względu na konieczność stosowania uproszczonych przednich skrzydeł.

FIA szacuje, że nowe przednie skrzydła doprowadzą do spadku tempa o 1-1,5s na pojedynczym okrążeniu. Pirelli otrzymało jednak od zespołów informacje mówiące o tym, że prowadzony już rozwój nowych bolidów pozwoli na zachowanie poziomu osiągów z początku tegorocznego sezonu.

Szef działu sportów motorowych Pirelli – Mario Isola, potwierdza: „Poprosiliśmy zespoły o przekazanie nam pewnych symulacji, byśmy mogli lepiej zrozumieć wpływ zmian. Oczywiście projekt opon na sezon 2019 zależy także od szacowanego docisku. Niektóre zespoły powiedziały nam, że na początku sezonu 2019 poziom docisku będzie porównywalny z tym, jakim bolidy dysponowały na początku obecnej kampanii. Redukując docisk wymazujemy w praktyce rok rozwoju bolidu”.

Pirelli przygotowuje na kolejny sezon nową konstrukcję ogumienia. Włoski producent bierze także pod uwagę wprowadzenie bardziej miękkich opon oraz redukcję mieszanek ogumienia na suchy tor.

„Pracujemy nad konstrukcją opony, aby poprawić profil zużycia. Mamy pewne obszary, w których możemy pracować nad optymalizacją profilu zużycia i tego jak pracuje opona przy kontakcie z asfaltem. Pierwszy krok to optymalizacja konstrukcji, tak by wprowadzić pewne zmiany w przednich i tylnych oponach. Rozwój w tym obszarze jest prowadzony z myślą o przyszłym roku”.

„Oczywiście staramy się także stworzyć nowe mieszanki. Zdajemy sobie sprawę z tego, że celem na przyszły sezon jest lekkie ograniczenie ich liczby – nie chcemy siedmiu. Musimy jednak zapewnić, że będą między nimi występowały odpowiednie różnice w czasach okrążeń”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.01.2019  Pirelli: Jesteśmy pewni wyeliminowania problemów z blisteringiem
10.12.2018  Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019
05.12.2018  Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony
29.11.2018  Isola: Zaakceptujmy jeden pit stop i pozwólmy kierowcom mocniej naciskać
27.11.2018  Vettel: Nowe ogumienie nie różni się zbytnio od tego z sezonu 2018
Tagi:
Pirelli
Isola M.
Przepisy
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
gnodeb, 01.08.2018 14:34[!]
Puk, puk. A może by tak nakazać wzrost mocy o 300KM, zmniejszyć masę bolidów o 100kg?
Wtedy docisk będzie zawsze zbyt i mały i nie trzeba będzie go sztucznie obniżać.
#PostępyPostępu
zobq, 01.08.2018 15:13[!]
Celem tych zmian nie jest zmniejszenie docisku dla samego zmniejszenia docisku, tylko zmniejszenie straty docisku przy jeździe za innym bolidem. 300KM i zmniejszenie masy tutaj raczej nic nie pomoże.
bartoszcze, 01.08.2018 16:02[!]
Cytat gnodeb :
może by tak nakazać wzrost mocy o 300KM, zmniejszyć masę bolidów o 100kg?

I dodać skrzydła.
dek, 01.08.2018 16:23[!]
Cytat gnodeb :
zmniejszyć masę bolidów o 100kg?

Bo to takie proste, pstryk i 100 kilo mniej.
Kamikadze2000, 01.08.2018 20:28[!]
Od 2021 roku silniki będą prostsze, co też na mniejszą wagę powinno się przełożyć. ;)
Gszegosz, 02.08.2018 03:16[!]
Przełoży się, ale o nie -100kg, trzeba by chyba całą hybryde wywalić.
nickolas, 02.08.2018 08:54[!]
Proponuję bolidy bezzałogowe...
maciejas512, 02.08.2018 10:28[!]
Gdyby pozbyć się halo i baterii to myślę, że 35-40kg można uzyskać już na starcie, ale oczywiście bardziej skomplikowana sprawa, niż nam się wydaje.

Tak żartobliwie, wyjmijmy silniki, i zrobimy zawody, która ekipa szybciej przepcha bolid przez cały tor :D
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca