F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.10.2018

Brown: Vandoorne nie jest wystarczająco agresywny w Formule 1

Hartley: W ostatnich wyścigach spełniłem postawione przede mną warunki

Doornbos: Mercedes może zatrudnić Ocona już na sezon 2019

Szafnauer: Potwierdzimy umowę ze Strollem gdy wyjaśni się przyszłość Ocona

Kubica otrzymał propozycję funkcji kierowcy rozwojowego Ferrari?

Vettel: Zbyt długo zajęło nam zrozumienie błędów

Alonso chciałby sprawdzić nową kamerę pokładową w F1

Mercedes zmodyfikował felgi w obawie przed protestem Ferrari

22.10.2018

Stroll może zadebiutować w Force India przy okazji testów w Abu Zabi

Magnussen i Steiner krytykują przepisy dotyczące zarządzania paliwem

Verstappen podekscytowany perspektywą kolejnego sezonu

Vandoorne będzie pomagał Mercedesowi w symulatorze

GP USA: weekend w obiektywie

GP USA: opony użyte w wyścigu

Ocon i Magnussen wykluczeni z wyników GP USA (akt.)

21.10.2018

Raikkonen: Udowodniłem, że niektórzy ludzie się mylili

Kevin Magnussen z możliwą dyskwalifikacją za zbyt duże zużycie paliwa

Alonso: W F1 ściga się więcej amatorów niż w WEC

Grosjean zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie do GP Meksyku

Horner: Ricciardo wybił dziurę w ścianie po odpadnięciu z GP USA

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Pirelli: Nowe przednie skrzydła nie doprowadzą do dużego spadku osiągów

Mario Isola wypowiedział się także na temat planów swojego koncernu na sezon 2019.
Nataniel Piórkowski, 1 sierpnia 2018, wyświetlenia: 1981<< | lista | T- | T+ | >>

Pirelli uważa, że zespołom Formuły 1 uda się odzyskać osiągi utracone ze względu na konieczność stosowania uproszczonych przednich skrzydeł.

FIA szacuje, że nowe przednie skrzydła doprowadzą do spadku tempa o 1-1,5s na pojedynczym okrążeniu. Pirelli otrzymało jednak od zespołów informacje mówiące o tym, że prowadzony już rozwój nowych bolidów pozwoli na zachowanie poziomu osiągów z początku tegorocznego sezonu.

Szef działu sportów motorowych Pirelli – Mario Isola, potwierdza: „Poprosiliśmy zespoły o przekazanie nam pewnych symulacji, byśmy mogli lepiej zrozumieć wpływ zmian. Oczywiście projekt opon na sezon 2019 zależy także od szacowanego docisku. Niektóre zespoły powiedziały nam, że na początku sezonu 2019 poziom docisku będzie porównywalny z tym, jakim bolidy dysponowały na początku obecnej kampanii. Redukując docisk wymazujemy w praktyce rok rozwoju bolidu”.

Pirelli przygotowuje na kolejny sezon nową konstrukcję ogumienia. Włoski producent bierze także pod uwagę wprowadzenie bardziej miękkich opon oraz redukcję mieszanek ogumienia na suchy tor.

„Pracujemy nad konstrukcją opony, aby poprawić profil zużycia. Mamy pewne obszary, w których możemy pracować nad optymalizacją profilu zużycia i tego jak pracuje opona przy kontakcie z asfaltem. Pierwszy krok to optymalizacja konstrukcji, tak by wprowadzić pewne zmiany w przednich i tylnych oponach. Rozwój w tym obszarze jest prowadzony z myślą o przyszłym roku”.

„Oczywiście staramy się także stworzyć nowe mieszanki. Zdajemy sobie sprawę z tego, że celem na przyszły sezon jest lekkie ograniczenie ich liczby – nie chcemy siedmiu. Musimy jednak zapewnić, że będą między nimi występowały odpowiednie różnice w czasach okrążeń”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.10.2018  Alonso: Powinniśmy dostawać więcej opon na mokry tor
20.10.2018  Pirelli ujawniło nazwy i kolory mieszanek opon na sezon 2019
18.10.2018  Bottas: Liczę na lepsze opony Pirelli w sezonie 2019
16.10.2018  Pirelli opublikowało selekcję opon na Grand Prix Meksyku
09.10.2018  McLaren ponownie zdecydował się na konserwatywny wybór opon
Tagi:
Pirelli
Isola M.
Przepisy
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
gnodeb, 01.08.2018 14:34[!]
Puk, puk. A może by tak nakazać wzrost mocy o 300KM, zmniejszyć masę bolidów o 100kg?
Wtedy docisk będzie zawsze zbyt i mały i nie trzeba będzie go sztucznie obniżać.
#PostępyPostępu
zobq, 01.08.2018 15:13[!]
Celem tych zmian nie jest zmniejszenie docisku dla samego zmniejszenia docisku, tylko zmniejszenie straty docisku przy jeździe za innym bolidem. 300KM i zmniejszenie masy tutaj raczej nic nie pomoże.
bartoszcze, 01.08.2018 16:02[!]
Cytat gnodeb :
może by tak nakazać wzrost mocy o 300KM, zmniejszyć masę bolidów o 100kg?

I dodać skrzydła.
dek, 01.08.2018 16:23[!]
Cytat gnodeb :
zmniejszyć masę bolidów o 100kg?

Bo to takie proste, pstryk i 100 kilo mniej.
Kamikadze2000, 01.08.2018 20:28[!]
Od 2021 roku silniki będą prostsze, co też na mniejszą wagę powinno się przełożyć. ;)
Gszegosz, 02.08.2018 03:16[!]
Przełoży się, ale o nie -100kg, trzeba by chyba całą hybryde wywalić.
nickolas, 02.08.2018 08:54[!]
Proponuję bolidy bezzałogowe...
maciejas512, 02.08.2018 10:28[!]
Gdyby pozbyć się halo i baterii to myślę, że 35-40kg można uzyskać już na starcie, ale oczywiście bardziej skomplikowana sprawa, niż nam się wydaje.

Tak żartobliwie, wyjmijmy silniki, i zrobimy zawody, która ekipa szybciej przepcha bolid przez cały tor :D
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca