F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.10.2018

Whiting przyznał, że Magnussen zbyt późno zmienił linię jazdy

Hamilton zdziwiony taktyką Ferrari z deszczowych piątkowych treningów

Zespoły nie sprawdzą szerszych przednich skrzydeł na testach w Abu Zabi

Horner: Ostre kary za zbyt szybką jazdę pod czerwonymi flagami są do niczego

Alonso: Powinniśmy dostawać więcej opon na mokry tor

Sergio Sette Camara zostanie trzecim kierowcą McLarena?

Force India planuje budowę nowej fabryki

Pirelli ujawniło nazwy i kolory mieszanek opon na sezon 2019

19.10.2018

Ricciardo: Wyścig o GP USA może okazać się loterią

Vettel został ukarany cofnięciem o trzy pozycje na starcie GP USA

Hamilton z najlepszym czasem w drugim treningu w Austin

Kubica: Nie mogę czekać na decyzję Williamsa dłużej niż do grudnia

Gasly i Hartley wyruszą do GP Stanów Zjednoczonych z ostatniej linii

Hamilton najszybszy na przesychającym Circuit of the Americas

Williams: Kubica byłby fantastycznym zespołowym kolegą dla Russella

Hartley: Brakuje mi pełnego wsparcia w Formule 1

Sainz: Tempo kwalifikacyjne Hondy jest zmartwieniem dla Renault

Bottas nie obawia się utraty posady w Mercedesie na rzecz Ocona w sezonie 2020

Arrivabene pozostanie szefem Scuderii Ferrari po sezonie 2018

Verstappen: Zapowiedzi postępów Renault to stara śpiewka

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Renault zaniepokojone coraz bliższymi relacjami producentów z małymi ekipami

Stanowisko francuskiego producenta rozumie szef Mercedesa - Toto Wolff.
Mateusz Szymkiewicz, 2 sierpnia 2018, wyświetlenia: 2958<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Cyril Abiteboul przyznał, że Renault jest zaniepokojone coraz bliższymi relacjami producentów z małymi zespołami.

Aktualnie ekipa Ferrari posiada największe wpływy w stawce, bardzo blisko współpracując z Haasem oraz Sauberem. Amerykańska ekipa korzysta z infrastruktury oraz technologii włoskiego producenta, natomiast Sauber dysponuje sponsoringiem Alfy Romeo, a jego barwy reprezentuje junior Ferrari – Charles Leclerc.

Z kolei Mercedes posiada swojego kierowcę w Force India, które obecnie poszukuje nowego właściciela i nie jest wykluczone, że zdecyduje się on na bliską współpracę z producentem ze Stuttgartu. Ponadto Williams ma być zdecydowany na zakup przekładni oraz tylnego zawieszenia Mercedesa od 2019 roku, a w dodatku z jednym z kokpitów łączony jest kolejny junior koncernu – George Russell.

„To nie jest Formuła 1 jaką lubimy” – powiedział Cyril Abiteboul, szef Renault Sport F1. „Jesteśmy nieco zaniepokojeni, że takie podejście będzie szkodliwe dla każdego, kto nie zdecyduje się na korzyści płynące z tego modelu. Musimy się upewnić, że nie stanie się to czymś koniecznym do zyskania dobrych osiągów w Formule 1, ponieważ wtedy nasz model przestanie działać”.

Toto Wolff stojący na czele Mercedesa przyznał, że rozumie stanowisko francuskiego producenta. „Rozumiem to, że duże ekipy kupują mniejsze, jest to pewne zagadnienie i szanuję ten punkt widzenia w kontekście przyszłości. Mam nadzieję, że możemy przedyskutować fakt, iż małe zespoły korzystają ze wspólnej infrastruktury, lecz jednocześnie nie będą mogły zyskać przewagi, co w tej chwili jest możliwe”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.10.2018  Sainz: Tempo kwalifikacyjne Hondy jest zmartwieniem dla Renault
19.10.2018  Verstappen: Zapowiedzi postępów Renault to stara śpiewka
18.10.2018  Ricciardo: Spadek formy Renault nie robi na mnie wrażenia
18.10.2018  Renault zapowiada wprowadzenie zupełnie nowej jednostki na sezon 2019
17.10.2018  Abiteboul: Honda przeprowadza większe inwestycje od Renault
Tagi:
Renault
Wolff T.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sneer, 02.08.2018 18:25[!]
Ma rację, ale jedyne co im przeszkadza, to to, że nie mają swojego zespołu tej klasy. Mak na to nie pójdzie, a reszta jest zajęta.
paymey852, 02.08.2018 20:04[!]
Duży płacze że ma mało, jakie to smutne :D
W, 02.08.2018 22:18[!]
Może byście się zastanowili, czy rzeczywiście w gronie 10 zespołów 5 ma być klasy "b" już na dzień dobry. Tak być nie powinno. F1 ma typ topowe i elitarne, a tymczasem wydziela się połowa stawki będąca gówniarzerią z bogatymi tatusiami bez przyszłości. Po co serie juniorskie, skoro F1 staje się juniorska? To szkodzi widowisku, a ze sportem już dawno nie ma wiele wspólnego.
sneer, 02.08.2018 22:38[!]
Nie do mnie zarzuty, mnie się to nie podoba. Oczywiście w F1 zawsze były zespoły egzotyczne, ale inaczej to wyglądało, nawet jeżeli ktoś dominował.
mr_bean2000, 02.08.2018 23:28[!]
Nie przeszły trzecie bolidy, to przejdą trzecie zespoły.
Aeromis, 02.08.2018 23:38[!]
Ale jak brali Budkowskiego z FIA to nie byli zaniepokojeni. Cyril ma oczywiście rację, tzn strategia Renault obecnie idzie w parze ze zdrowym rozsądkiem. Obecnie. Tak długo jak długo nie będą mieć mocnego silnika to nic nie ugrają. Ale jakby tylko mieli silnik to sami by chętnie weszli do tej gry.
JuJu_Hound, 03.08.2018 08:57[!]
Bardzo irytuje mnie to ze podczas wyscigu Ferrari jest perfidnie puszczane przez Haasa i Saubera a Mercedesy przez Force India.
dulk, 03.08.2018 16:49[!]
RENAULT trzęsie tyłkiem
w przyszłym jeszcze Williams nawiąże "ścisłą współpracę" z Mercem
i oni z McL mogą utknąc mimo wyzszych budzetów w srodku stawki - juz teraz powinni wyraznie przegrywac z haasem i tylko Hulk i czesciowo Sainz robią różnicę
tcx, 04.08.2018 20:05[!]
JuJu_Hound ale muszą przepuścić jak są blue flags. Lepiej niech przepuszczają a nie bronią się jak Stroll prze Raikkomenem, mimo że był dublowany.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca