F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.02.2019

Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42

Williams zaprezentował wizualizację bolidu FW42

Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów

Haas ogłosił program jazd swych kierowców na zimowe testy

Binotto: Obraliśmy agresywne podejście do projektu bolidu SF90

Ferrari przedstawiło bolid SF90

Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena

F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów

Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018

14.02.2019

McLaren zaprezentował bolid MCL34

Pierwsze zdjęcia bolidu Alfy Romeo wyciekły do internetu

Marko: Red Bull z silnikami Hondy może znaleźć się na czele stawki

Alonso nie weźmie udziału w zimowych testach z McLarenem

Raikkonen: Nie czuję się za stary na Formułę 1

Hulkenberg: Moja przyszłość w Renault zależy od pojedynku z Ricciardo

Racing Point nie zdąży z nowym bolidem na pierwszy dzień testów?

13.02.2019

Projekt nowego bolidu Racing Point opiera się na konstrukcji z sezonu 2018

Racing Point zaprezentowało nowe barwy na sezon 2019

Red Bull RB15 wyjechał na tor Silverstone

Unia Europejska analizuje kampanie Mission Winnow i BAT w Formule 1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Renault zaniepokojone coraz bliższymi relacjami producentów z małymi ekipami

Stanowisko francuskiego producenta rozumie szef Mercedesa - Toto Wolff.
Mateusz Szymkiewicz, 2 sierpnia 2018, wyświetlenia: 3019<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Cyril Abiteboul przyznał, że Renault jest zaniepokojone coraz bliższymi relacjami producentów z małymi zespołami.

Aktualnie ekipa Ferrari posiada największe wpływy w stawce, bardzo blisko współpracując z Haasem oraz Sauberem. Amerykańska ekipa korzysta z infrastruktury oraz technologii włoskiego producenta, natomiast Sauber dysponuje sponsoringiem Alfy Romeo, a jego barwy reprezentuje junior Ferrari – Charles Leclerc.

Z kolei Mercedes posiada swojego kierowcę w Force India, które obecnie poszukuje nowego właściciela i nie jest wykluczone, że zdecyduje się on na bliską współpracę z producentem ze Stuttgartu. Ponadto Williams ma być zdecydowany na zakup przekładni oraz tylnego zawieszenia Mercedesa od 2019 roku, a w dodatku z jednym z kokpitów łączony jest kolejny junior koncernu – George Russell.

„To nie jest Formuła 1 jaką lubimy” – powiedział Cyril Abiteboul, szef Renault Sport F1. „Jesteśmy nieco zaniepokojeni, że takie podejście będzie szkodliwe dla każdego, kto nie zdecyduje się na korzyści płynące z tego modelu. Musimy się upewnić, że nie stanie się to czymś koniecznym do zyskania dobrych osiągów w Formule 1, ponieważ wtedy nasz model przestanie działać”.

Toto Wolff stojący na czele Mercedesa przyznał, że rozumie stanowisko francuskiego producenta. „Rozumiem to, że duże ekipy kupują mniejsze, jest to pewne zagadnienie i szanuję ten punkt widzenia w kontekście przyszłości. Mam nadzieję, że możemy przedyskutować fakt, iż małe zespoły korzystają ze wspólnej infrastruktury, lecz jednocześnie nie będą mogły zyskać przewagi, co w tej chwili jest możliwe”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.02.2019  Hulkenberg: Moja przyszłość w Renault zależy od pojedynku z Ricciardo
13.02.2019  Renault może zrezygnować z sobotniego shakedowne'u bolidu R.S.19
12.02.2019  Ricciardo: Renault w niczym nie ustępuje Red Bullowi
12.02.2019  Renault: Naszym jedynym celem jest redukowanie strat do czołówki
12.02.2019  Renault zainaugurowało tegoroczny program F1
Tagi:
Renault
Wolff T.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sneer, 02.08.2018 18:25[!]
Ma rację, ale jedyne co im przeszkadza, to to, że nie mają swojego zespołu tej klasy. Mak na to nie pójdzie, a reszta jest zajęta.
paymey852, 02.08.2018 20:04[!]
Duży płacze że ma mało, jakie to smutne :D
W, 02.08.2018 22:18[!]
Może byście się zastanowili, czy rzeczywiście w gronie 10 zespołów 5 ma być klasy "b" już na dzień dobry. Tak być nie powinno. F1 ma typ topowe i elitarne, a tymczasem wydziela się połowa stawki będąca gówniarzerią z bogatymi tatusiami bez przyszłości. Po co serie juniorskie, skoro F1 staje się juniorska? To szkodzi widowisku, a ze sportem już dawno nie ma wiele wspólnego.
sneer, 02.08.2018 22:38[!]
Nie do mnie zarzuty, mnie się to nie podoba. Oczywiście w F1 zawsze były zespoły egzotyczne, ale inaczej to wyglądało, nawet jeżeli ktoś dominował.
mr_bean2000, 02.08.2018 23:28[!]
Nie przeszły trzecie bolidy, to przejdą trzecie zespoły.
Aeromis, 02.08.2018 23:38[!]
Ale jak brali Budkowskiego z FIA to nie byli zaniepokojeni. Cyril ma oczywiście rację, tzn strategia Renault obecnie idzie w parze ze zdrowym rozsądkiem. Obecnie. Tak długo jak długo nie będą mieć mocnego silnika to nic nie ugrają. Ale jakby tylko mieli silnik to sami by chętnie weszli do tej gry.
JuJu_Hound, 03.08.2018 08:57[!]
Bardzo irytuje mnie to ze podczas wyscigu Ferrari jest perfidnie puszczane przez Haasa i Saubera a Mercedesy przez Force India.
dulk, 03.08.2018 16:49[!]
RENAULT trzęsie tyłkiem
w przyszłym jeszcze Williams nawiąże "ścisłą współpracę" z Mercem
i oni z McL mogą utknąc mimo wyzszych budzetów w srodku stawki - juz teraz powinni wyraznie przegrywac z haasem i tylko Hulk i czesciowo Sainz robią różnicę
tcx, 04.08.2018 20:05[!]
JuJu_Hound ale muszą przepuścić jak są blue flags. Lepiej niech przepuszczają a nie bronią się jak Stroll prze Raikkomenem, mimo że był dublowany.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca