F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.10.2018

Brown: Vandoorne nie jest wystarczająco agresywny w Formule 1

Hartley: W ostatnich wyścigach spełniłem postawione przede mną warunki

Doornbos: Mercedes może zatrudnić Ocona już na sezon 2019

Szafnauer: Potwierdzimy umowę ze Strollem gdy wyjaśni się przyszłość Ocona

Kubica otrzymał propozycję funkcji kierowcy rozwojowego Ferrari?

Vettel: Zbyt długo zajęło nam zrozumienie błędów

Alonso chciałby sprawdzić nową kamerę pokładową w F1

Mercedes zmodyfikował felgi w obawie przed protestem Ferrari

22.10.2018

Stroll może zadebiutować w Force India przy okazji testów w Abu Zabi

Magnussen i Steiner krytykują przepisy dotyczące zarządzania paliwem

Verstappen podekscytowany perspektywą kolejnego sezonu

Vandoorne będzie pomagał Mercedesowi w symulatorze

GP USA: weekend w obiektywie

GP USA: opony użyte w wyścigu

Ocon i Magnussen wykluczeni z wyników GP USA (akt.)

21.10.2018

Raikkonen: Udowodniłem, że niektórzy ludzie się mylili

Kevin Magnussen z możliwą dyskwalifikacją za zbyt duże zużycie paliwa

Alonso: W F1 ściga się więcej amatorów niż w WEC

Grosjean zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie do GP Meksyku

Horner: Ricciardo wybił dziurę w ścianie po odpadnięciu z GP USA

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ocon przeciwny liberalizowaniu przepisów dotyczących używania DRS

Francuz przekonuje, że efekt działania systemu jest dużo większy niż w poprzednich sezonach.
Nataniel Piórkowski, 3 sierpnia 2018, wyświetlenia: 2039<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Esteban Ocon uważa, że doświadczenia z wykorzystywania DRS w pierwszym zakręcie toru Silverstone pokazały, iż FIA nie powinna liberalizować zasad korzystania z systemu.

W trakcie Grand Prix Wielkiej Brytanii kierowcy mogli korzystać z nowej strefy DRS biegnącej przez prostą startową oraz dwa szybkie zakręty Abbey i Farm. Niewielu kierowców decydowało się jednak na przejeżdżanie obu tych wiraży z otwartym tylnym skrzydłem.

Błędy popełnione przez Romaina Gorsjeana i Marcusa Ericssona, którzy nie dezaktywowali systemu przed pokonaniem pierwszego wirażu dobitnie pokazały, czym może skończyć się chwila nieuwagi – obaj kierowcy wypadali z toru i rozbijali swoje bolidy na barierach z opon.

Pytany przez dziennikarzy o to, czy chciałby, aby FIA pozwoliła kierowcom na większą dowolność w korzystaniu z DRS tak jak miało to miejsce po wprowadzeniu systemu w sezonie 2011, Ocon odparł:„ Nie. Wtedy efekt DRS był mniejszy. Teraz jest dużo większy”.

„Sądzę, że na Silverstone doskonale widzieliśmy tego efekty. Nawet szybkie bolidy nie były w stanie pokonać pierwszego zakrętu z otwartym tylnym skrzydłem. To dziwne uczucie, gdy nie masz docisku tylnej osi a bolid jest bardzo czuły na ruchy kierownicą. W jednej chwili możesz wszystko stracić. Obecna formuła korzystania z systemu jest dobra. Oczywiście kierowcy wykazują się dzisiaj nieco większą odwagą, jeśli przejadą zakręt z aktywnym DRS” – wyjaśniał reprezentant Force India.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.10.2018  Doornbos: Mercedes może zatrudnić Ocona już na sezon 2019
23.10.2018  Szafnauer: Potwierdzimy umowę ze Strollem gdy wyjaśni się przyszłość Ocona
22.10.2018  Stroll może zadebiutować w Force India przy okazji testów w Abu Zabi
22.10.2018  Ocon i Magnussen wykluczeni z wyników GP USA (akt.)
21.10.2018  Stroll i Sainz otrzymali punkty karne
Tagi:
Ocon E.
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Aeromis, 03.08.2018 12:14[!]
Ma rację (...), lepiej się ogląda wyścigi tramwajów. Ze względów bezpieczeństwa w ogóle można by skrócić sezon o połowę - większa szansa na przeżycie.
dulk, 03.08.2018 17:29[!]
tez bym dozwolił DRS wszedzie - jak kierowca kozak to niech daje czadu
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca