F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.08.2018

Zapis rozmowy Servus TV z Helmutem Marko

Button ostrzega Sainza przed wygórowanymi oczekiwaniami wobec McLarena

Gasly: Moje relacje z Helmutem Marko są teraz znacznie lepsze

Sainz: Verstappen nie zawetował mojego przejścia do Red Bulla

Bravi: Vandoorne dokończy sezon 2018 w McLarenie

20.08.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Pierre Gasly dołączy do Red Bull Racing w sezonie 2019

Perez: Odrzuciłem w przeszłości konkretną ofertę startów dla Renault

Norris wystartuje w piątkowych treningach z McLarenem na Spa i Monzy

Dan Ticktum nie wyklucza dołączenia do Toro Rosso na sezon 2019

Alonso popiera decyzję McLarena o zatrudnieniu Carlosa Sainza

Hulkenberg "dumny" z przetrwania w Formule 1 w erze pay-driver'ów

Kubica: Jestem zaskoczony jak dużą przyjemność sprawia mi rola w zespole

19.08.2018

Button: Alonso nie blefuje nie wykluczając powrotu do F1

Grosjean: Nie dołączyłem do Haasa licząc na posadę w Ferrari

Abiteboul: Standardowe elementy jednostki powstrzymałyby obawy o oszustwa

18.08.2018

Vergne otrzymał wstępne zapytanie od jednego z zespołów Formuły 1

Kubica: W bolidzie jestem w siedemdziesięciu procentach leworęczny

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (2)

17.08.2018

Hughes: Kubica ma szansę na udział w GP Belgii z Williamsem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ocon przeciwny liberalizowaniu przepisów dotyczących używania DRS

Francuz przekonuje, że efekt działania systemu jest dużo większy niż w poprzednich sezonach.
Nataniel Piórkowski, 3 sierpnia 2018, wyświetlenia: 1953<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Esteban Ocon uważa, że doświadczenia z wykorzystywania DRS w pierwszym zakręcie toru Silverstone pokazały, iż FIA nie powinna liberalizować zasad korzystania z systemu.

W trakcie Grand Prix Wielkiej Brytanii kierowcy mogli korzystać z nowej strefy DRS biegnącej przez prostą startową oraz dwa szybkie zakręty Abbey i Farm. Niewielu kierowców decydowało się jednak na przejeżdżanie obu tych wiraży z otwartym tylnym skrzydłem.

Błędy popełnione przez Romaina Gorsjeana i Marcusa Ericssona, którzy nie dezaktywowali systemu przed pokonaniem pierwszego wirażu dobitnie pokazały, czym może skończyć się chwila nieuwagi – obaj kierowcy wypadali z toru i rozbijali swoje bolidy na barierach z opon.

Pytany przez dziennikarzy o to, czy chciałby, aby FIA pozwoliła kierowcom na większą dowolność w korzystaniu z DRS tak jak miało to miejsce po wprowadzeniu systemu w sezonie 2011, Ocon odparł:„ Nie. Wtedy efekt DRS był mniejszy. Teraz jest dużo większy”.

„Sądzę, że na Silverstone doskonale widzieliśmy tego efekty. Nawet szybkie bolidy nie były w stanie pokonać pierwszego zakrętu z otwartym tylnym skrzydłem. To dziwne uczucie, gdy nie masz docisku tylnej osi a bolid jest bardzo czuły na ruchy kierownicą. W jednej chwili możesz wszystko stracić. Obecna formuła korzystania z systemu jest dobra. Oczywiście kierowcy wykazują się dzisiaj nieco większą odwagą, jeśli przejadą zakręt z aktywnym DRS” – wyjaśniał reprezentant Force India.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.08.2018  McLaren zainteresowany pozyskaniem Estebana Ocona?
08.08.2018  Abiteboul: Musieliśmy podpisać kontrakt z Ricciardo
28.07.2018  Renault potwierdza zainteresowanie Estebanem Oconem
27.07.2018  Mercedes gotowy na wypożyczenie Ocona do zespołu innego producenta
24.07.2018  Force India gotowe pozwolić Oconowi na przejście do Renault
Tagi:
Ocon E.
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Aeromis, 03.08.2018 12:14[!]
Ma rację (...), lepiej się ogląda wyścigi tramwajów. Ze względów bezpieczeństwa w ogóle można by skrócić sezon o połowę - większa szansa na przeżycie.
dulk, 03.08.2018 17:29[!]
tez bym dozwolił DRS wszedzie - jak kierowca kozak to niech daje czadu
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca