F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Ocon przeciwny liberalizowaniu przepisów dotyczących używania DRS

Francuz przekonuje, że efekt działania systemu jest dużo większy niż w poprzednich sezonach.
Nataniel Piórkowski, 3 sierpnia 2018, wyświetlenia: 2086<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Esteban Ocon uważa, że doświadczenia z wykorzystywania DRS w pierwszym zakręcie toru Silverstone pokazały, iż FIA nie powinna liberalizować zasad korzystania z systemu.

W trakcie Grand Prix Wielkiej Brytanii kierowcy mogli korzystać z nowej strefy DRS biegnącej przez prostą startową oraz dwa szybkie zakręty Abbey i Farm. Niewielu kierowców decydowało się jednak na przejeżdżanie obu tych wiraży z otwartym tylnym skrzydłem.

Błędy popełnione przez Romaina Gorsjeana i Marcusa Ericssona, którzy nie dezaktywowali systemu przed pokonaniem pierwszego wirażu dobitnie pokazały, czym może skończyć się chwila nieuwagi – obaj kierowcy wypadali z toru i rozbijali swoje bolidy na barierach z opon.

Pytany przez dziennikarzy o to, czy chciałby, aby FIA pozwoliła kierowcom na większą dowolność w korzystaniu z DRS tak jak miało to miejsce po wprowadzeniu systemu w sezonie 2011, Ocon odparł:„ Nie. Wtedy efekt DRS był mniejszy. Teraz jest dużo większy”.

„Sądzę, że na Silverstone doskonale widzieliśmy tego efekty. Nawet szybkie bolidy nie były w stanie pokonać pierwszego zakrętu z otwartym tylnym skrzydłem. To dziwne uczucie, gdy nie masz docisku tylnej osi a bolid jest bardzo czuły na ruchy kierownicą. W jednej chwili możesz wszystko stracić. Obecna formuła korzystania z systemu jest dobra. Oczywiście kierowcy wykazują się dzisiaj nieco większą odwagą, jeśli przejadą zakręt z aktywnym DRS” – wyjaśniał reprezentant Force India.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.01.2019  Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty
10.01.2019  Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020
09.01.2019  Ocon: Racing Point zniweluje stratę do czołowej trójki
13.12.2018  Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona
01.12.2018  Ocon będzie współpracował z Racing Point oraz Williamsem w sezonie 2019
Tagi:
Ocon E.
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Aeromis, 03.08.2018 12:14[!]
Ma rację (...), lepiej się ogląda wyścigi tramwajów. Ze względów bezpieczeństwa w ogóle można by skrócić sezon o połowę - większa szansa na przeżycie.
dulk, 03.08.2018 17:29[!]
tez bym dozwolił DRS wszedzie - jak kierowca kozak to niech daje czadu
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca