F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.08.2018

Zapis rozmowy Servus TV z Helmutem Marko

Button ostrzega Sainza przed wygórowanymi oczekiwaniami wobec McLarena

Gasly: Moje relacje z Helmutem Marko są teraz znacznie lepsze

Sainz: Verstappen nie zawetował mojego przejścia do Red Bulla

Bravi: Vandoorne dokończy sezon 2018 w McLarenie

20.08.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Pierre Gasly dołączy do Red Bull Racing w sezonie 2019

Perez: Odrzuciłem w przeszłości konkretną ofertę startów dla Renault

Norris wystartuje w piątkowych treningach z McLarenem na Spa i Monzy

Dan Ticktum nie wyklucza dołączenia do Toro Rosso na sezon 2019

Alonso popiera decyzję McLarena o zatrudnieniu Carlosa Sainza

Hulkenberg "dumny" z przetrwania w Formule 1 w erze pay-driver'ów

Kubica: Jestem zaskoczony jak dużą przyjemność sprawia mi rola w zespole

19.08.2018

Button: Alonso nie blefuje nie wykluczając powrotu do F1

Grosjean: Nie dołączyłem do Haasa licząc na posadę w Ferrari

Abiteboul: Standardowe elementy jednostki powstrzymałyby obawy o oszustwa

18.08.2018

Vergne otrzymał wstępne zapytanie od jednego z zespołów Formuły 1

Kubica: W bolidzie jestem w siedemdziesięciu procentach leworęczny

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (2)

17.08.2018

Hughes: Kubica ma szansę na udział w GP Belgii z Williamsem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Tost: Szczęśliwie dla nas McLaren popełnił błąd rozstając się z Hondą

Szef Toro Rosso zachwala fantastyczną współpracę z japońskim koncernem.
Nataniel Piórkowski, 3 sierpnia 2018, wyświetlenia: 3507<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Franz Tost przyznaje, że Toro Rosso może być zadowolone z tego, że po zakończeniu ubiegłego sezonu McLaren zrezygnował z dostaw silników Hondy.

Szef Toro Rosso zapewnia, że rozstanie japońskiego koncernu z McLarenem Woking zadziałało na korzyść jego zespołu. Austriak powiedział w rozmowie z hiszpańskim dziennikiem Marca: „Nasza współpraca z Hondą jest fantastyczna. Honda to bardzo dobra i bardzo poważna firma. Dokonali dużych postępów w porównaniu do ubiegłego roku”.

Od przyszłego sezonu z produkowanych w Sakurze silników będzie korzystał także główny zespół Red Bulla. „Biorąc pod uwagę strukturę naszego zespołu wygrywanie wyścigów jest dość trudne. Red Bull dysponuje trzy razy większym personelem. Wszystko stoi u nich na wyższym poziomie. Honda to odnosząca sukcesy firma. Chcą wygrywać wyścigi”.

„W Kanadzie otrzymaliśmy poprawki, które zapewniły nam postępy rzędu 0,3s. Kolejny pakiet udoskonaleń planowany jest na Grand Prix Stanów Zjednoczonych. W 2019 Honda celuje w jeszcze większe postępy. Jestem przekonany, że ich jednostka będzie bardzo konkurencyjna” – dodał.

„Szczęśliwie dla nas McLaren popełnił błąd. Wiedziałem to już w ubiegłym roku. Mówiłem: «Jezu, jak można krytykować tak fantastycznego współpracownika i pieniądze, jakie włada w ten projekt». Wiemy, że ich bolid nie był najlepszy. Wtedy to oni śmiali się do nas. Dziś moja kolej, aby się uśmiechnąć”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.08.2018  Zapis rozmowy Servus TV z Helmutem Marko
20.08.2018  Dan Ticktum nie wyklucza dołączenia do Toro Rosso na sezon 2019
17.08.2018  Hartley: Spoglądam bardzo pewnie w przyszłość
13.08.2018  Tost: Niedziałające poprawki są odpowiedzialne za słabą formę
10.08.2018  Verstappen nie martwi się częstymi karami nakładanymi na Toro Rosso
Tagi:
Toro Rosso
Honda
Tost F.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Player1, 03.08.2018 11:03[!]
Jak to z rozwodami bywa, wina najczęściej jest po obu stronach. McLaren i Honda nie umieli się dogadać i pewnie bo 10 latach nadal Honda nie miałaby dobrego silnika.
Tost natomiast chwali współpracę będąc ledwie po "miesiącu miodowym". Inną kwestią jest współpraca RBR z Hondą i tu może nie być już tak różowo.
Pożyjemy, zobaczymy. Za wcześnie by oceniać.
TheStig, 03.08.2018 11:42[!]
@Player1 Dobry komentarz :)
benethor, 03.08.2018 11:42[!]
Po sezonie 2017:

MCL 30 punktów
STR 53 punkty

Po 13 wyścigach sezonu 2018:

MCL 52 punkty
STR 28 punktów.

"McLaren popełnił błąd."
borro, 03.08.2018 12:33[!]
@benethor
Może dla Torro Rosso punkty nie są najważniejsze...

Cytat :
„Nasza współpraca z Hondą jest fantastyczna. Honda to bardzo dobra i bardzo poważna firma. Dokonali dużych postępów w porównaniu do ubiegłego roku”.

Kolejny prztyczek w stronę Renault
teambuktu, 03.08.2018 13:09[!]
@szajse żenujący komentarz.

Ciekawie będzie z RB i Hondą (jak pisze Player1). To będzie prawdziwy test. Na miejscu Ric chyba bym poszedł do Renault zamiast tam zostawać na okres przejściowy.
teambuktu, 03.08.2018 13:12[!]
@JuJu_Hound no co ty, serio?

edit: no rzeczywiście. i dobrze zrobił chociaż nie miałem okazji mu doradzać ;)
JuJu_Hound, 03.08.2018 13:16[!]
Chciałem edytowac posta i niechaco go usunalem...

https://www.f1tod...ardo-to-join-renault
teambuktu, 03.08.2018 13:18[!]
@JuJu_Hound dzięki.
widziałem też, że James Allen coś pisał o tym dzisiaj ale myślałem, że to plotki.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca