F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.02.2019

Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42

Williams zaprezentował wizualizację bolidu FW42

Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów

Haas ogłosił program jazd swych kierowców na zimowe testy

Binotto: Obraliśmy agresywne podejście do projektu bolidu SF90

Ferrari przedstawiło bolid SF90

Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena

F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów

Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018

14.02.2019

McLaren zaprezentował bolid MCL34

Pierwsze zdjęcia bolidu Alfy Romeo wyciekły do internetu

Marko: Red Bull z silnikami Hondy może znaleźć się na czele stawki

Alonso nie weźmie udziału w zimowych testach z McLarenem

Raikkonen: Nie czuję się za stary na Formułę 1

Hulkenberg: Moja przyszłość w Renault zależy od pojedynku z Ricciardo

Racing Point nie zdąży z nowym bolidem na pierwszy dzień testów?

13.02.2019

Projekt nowego bolidu Racing Point opiera się na konstrukcji z sezonu 2018

Racing Point zaprezentowało nowe barwy na sezon 2019

Red Bull RB15 wyjechał na tor Silverstone

Unia Europejska analizuje kampanie Mission Winnow i BAT w Formule 1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Brawn sprzeciwia się skracaniu dystansu wyścigów

Brytyjczyk wypowiedział się także na temat systemu punktowego i wizji elektrycznych silników w F1.
Nataniel Piórkowski, 10 sierpnia 2018, wyświetlenia: 2427<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor zarządzający do spraw sportowych Formuły 1 – Ross Brawn, dał jasno do zrozumienia, iż nie jest zwolennikiem skracania dystansu wyścigów Grand Prix.

Władze Formuły 1 analizują różne warianty zmian w harmonogramie weekendów Grand Prix. Niektóre odważne propozycje zakładają organizację wyścigów kwalifikacyjnych czy skrócenie dystansu niedzielnej rywalizacji lub nawet podzielenie jej na dwie osobne części.

Brawn podkreśla jednak, że pod tym względem jest tradycjonalistą: „Czas trwania wyścigu wynoszący od 90 minut do dwóch godzin jest odpowiedni. Zawsze tak uważałem i co ciekawe większość fanów się z tym zgadza. Gdy oglądamy piłkę nożną robimy to przez kilka godzin. Duże wydarzenie sportowe musi mieć swój charakter. Myślę że czas trwania wyścigu F1 jest właściwy. Sadzę, że powinniśmy raczej skupiać się na tym, aby rywalizacja na torze obfitowała w więcej akcji”.

Przedstawiciel Liberty Media potwierdził, że trwają rozmowy na temat zmiany systemu punktowego. Na stole mają znajdować się dwie propozycje – jedna rozszerzająca strefę punktową do piętnastej pozycji, a druga do dwudziestej. Brytyjczyk zaznacza, że sport musi ostrożnie wybrać format, który będzie obowiązywał przez wiele kolejnych lat. „Trwają takie rozmowy. To poważna sprawa. Jeśli dokonamy zmiany musimy trzymać się jej przez dziesięć lat. Nie chcemy stale przy tym mieszać”.

Brawn zaznaczył, iż przykład Formuły E pokazuje, że Formuła 1 nie jest gotowa na przejście na elektryczne silniki. Brytyjczyk nie wykluczył jednak, że może do tego dojść w bardziej odległej przyszłości. „Nie wydaje mi się, aby Formuła 1 na zawsze miała być uwiązana do silników spalinowych. Kto wie, gdzie będziemy za dziesięć lat. Nie wydaje mi się, by zbyt wiele ludzi przewidziało dziesięć lat temu to, jak wygląda obecna rzeczywistość. Nie wiem więc, gdzie będziemy za dziesięć następnych lat. Formuła 1 na pewno pójdzie jednak we właściwym kierunku”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
04.01.2019  Brawn: Red Bull musi pomagać Hondzie w zrozumieniu realiów F1
03.01.2019  F1 proponuje zakaz testów wyścigowych opon podczas piątkowych treningów
20.12.2018  Władze Londynu gotowe rozważyć pomysł organizacji wyścigu F1
20.12.2018  Brawn: Leclerc nie będzie tak uprzejmy wobec Vettela jak Raikkonen
18.12.2018  Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent
Tagi:
Brawn R.
Przepisy
Liberty Media
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca