F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.10.2018

Whiting przyznał, że Magnussen zbyt późno zmienił linię jazdy

Hamilton zdziwiony taktyką Ferrari z deszczowych piątkowych treningów

Zespoły nie sprawdzą szerszych przednich skrzydeł na testach w Abu Zabi

Horner: Ostre kary za zbyt szybką jazdę pod czerwonymi flagami są do niczego

Alonso: Powinniśmy dostawać więcej opon na mokry tor

Sergio Sette Camara zostanie trzecim kierowcą McLarena?

Force India planuje budowę nowej fabryki

Pirelli ujawniło nazwy i kolory mieszanek opon na sezon 2019

19.10.2018

Ricciardo: Wyścig o GP USA może okazać się loterią

Vettel został ukarany cofnięciem o trzy pozycje na starcie GP USA

Hamilton z najlepszym czasem w drugim treningu w Austin

Kubica: Nie mogę czekać na decyzję Williamsa dłużej niż do grudnia

Gasly i Hartley wyruszą do GP Stanów Zjednoczonych z ostatniej linii

Hamilton najszybszy na przesychającym Circuit of the Americas

Williams: Kubica byłby fantastycznym zespołowym kolegą dla Russella

Hartley: Brakuje mi pełnego wsparcia w Formule 1

Sainz: Tempo kwalifikacyjne Hondy jest zmartwieniem dla Renault

Bottas nie obawia się utraty posady w Mercedesie na rzecz Ocona w sezonie 2020

Arrivabene pozostanie szefem Scuderii Ferrari po sezonie 2018

Verstappen: Zapowiedzi postępów Renault to stara śpiewka

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Brawn sprzeciwia się skracaniu dystansu wyścigów

Brytyjczyk wypowiedział się także na temat systemu punktowego i wizji elektrycznych silników w F1.
Nataniel Piórkowski, 10 sierpnia 2018, wyświetlenia: 2338<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor zarządzający do spraw sportowych Formuły 1 – Ross Brawn, dał jasno do zrozumienia, iż nie jest zwolennikiem skracania dystansu wyścigów Grand Prix.

Władze Formuły 1 analizują różne warianty zmian w harmonogramie weekendów Grand Prix. Niektóre odważne propozycje zakładają organizację wyścigów kwalifikacyjnych czy skrócenie dystansu niedzielnej rywalizacji lub nawet podzielenie jej na dwie osobne części.

Brawn podkreśla jednak, że pod tym względem jest tradycjonalistą: „Czas trwania wyścigu wynoszący od 90 minut do dwóch godzin jest odpowiedni. Zawsze tak uważałem i co ciekawe większość fanów się z tym zgadza. Gdy oglądamy piłkę nożną robimy to przez kilka godzin. Duże wydarzenie sportowe musi mieć swój charakter. Myślę że czas trwania wyścigu F1 jest właściwy. Sadzę, że powinniśmy raczej skupiać się na tym, aby rywalizacja na torze obfitowała w więcej akcji”.

Przedstawiciel Liberty Media potwierdził, że trwają rozmowy na temat zmiany systemu punktowego. Na stole mają znajdować się dwie propozycje – jedna rozszerzająca strefę punktową do piętnastej pozycji, a druga do dwudziestej. Brytyjczyk zaznacza, że sport musi ostrożnie wybrać format, który będzie obowiązywał przez wiele kolejnych lat. „Trwają takie rozmowy. To poważna sprawa. Jeśli dokonamy zmiany musimy trzymać się jej przez dziesięć lat. Nie chcemy stale przy tym mieszać”.

Brawn zaznaczył, iż przykład Formuły E pokazuje, że Formuła 1 nie jest gotowa na przejście na elektryczne silniki. Brytyjczyk nie wykluczył jednak, że może do tego dojść w bardziej odległej przyszłości. „Nie wydaje mi się, aby Formuła 1 na zawsze miała być uwiązana do silników spalinowych. Kto wie, gdzie będziemy za dziesięć lat. Nie wydaje mi się, by zbyt wiele ludzi przewidziało dziesięć lat temu to, jak wygląda obecna rzeczywistość. Nie wiem więc, gdzie będziemy za dziesięć następnych lat. Formuła 1 na pewno pójdzie jednak we właściwym kierunku”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.10.2018  Brawn: Mercedes postąpił właściwie wydając polecenie zespołowe
16.09.2018  Brawn: Chcemy, aby kalendarz F1 liczył 24 wyścigi
23.08.2018  Brawn: Zmiany dotyczące silników mogą zostać opóźnione
31.07.2018  Ross Brawn: Formuła 1 zrobi co w jej mocy by uratować Force India
25.07.2018  Brawn: Niektóre przypadki użycia team orders okazywały się bezcelowe
Tagi:
Brawn R.
Przepisy
Liberty Media
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca