F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.09.2018

Antonio Giovinazzi będzie kierowcą Saubera w sezonie 2019

Trulli rozczarowany zmianami dokonanymi w F1 przez ostatnie lata

Perez ogłosi wkrótce swoje plany na sezon 2019

24.09.2018

Norris zaliczy kolejny występ w treningu z McLarenem

Giovinazzi wystartuje w pierwszym treningu do Grand Prix Rosji

Raikkonen odbył pierwszą przymiarkę fotela do bolidu Saubera na sezon 2019

Miles: McLaren oraz Alonso są zainteresowani dołączeniem do IndyCar

Marciello: Leclerc może pokonać Vettela w Ferrari

Władze Kopenhagi zrezygnowały z pomysłu organizacji GP Danii

Sauber bliski decyzji o drugim kierowcy na sezon 2019

23.09.2018

Kwalifikacje w sezonie 2019 zostaną poszerzone o Q4?

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Todt: W sezonie 2021 w F1 nie pojawią się nowi producenci silników

Prezes FIA chce zapewnić, że w sporcie pozostaną czterej dostawcy jednostek napędowych.
Nataniel Piórkowski, 5 września 2018, wyświetlenia: 2274<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Jean Todt stwierdził, iż nie należy spodziewać się, że w sezonie 2021 do Formuły 1 dołączą nowi producenci jednostek napędowych.

Gdy organ zarządzający oraz właściciel praw komercyjnych rozpoczynali prace nad nowymi przepisami silnikowymi jednym z celów zmian było zachęcenie wejściem do sporu nowych producentów silników. W gronie kandydatów wymieniano takie firmy jak Porsche czy Aston Martin.

Teraz wszystko wskazuje jednak na to, że za trzy lata silniki dla zespołów Grand Prix będą dostarczać ci sami producenci co obecnie: Mercedes, Ferrari, Renault oraz Honda.

Todt zakomunikował: „Zawsze byłem pesymistycznie nastawiony do idei, że dzięki określonym przepisom możemy mieć w F1 więcej niż czterech producentów. Osobiście uważam, że to wspaniałe osiągnięcie, że dziesięć zespołów korzysta z czterech różnych zespołów napędowych”.

„Priorytetem jest dla mnie zapewnienie, że utrzymamy na pokładzie czterech producentów. Zawsze powtarzałem, że czymś niesprawiedliwym dla obecnych dostawców byłoby powiedzenie «W porządku, chcemy zachęcić nową firmę, więc kompletnie zmieńmy przepisy». Co z obecnymi koncernami? Co z ich inwestycjami poczynionymi przez ostatnie lata? Mamy zupełnie zmieniać przepisy, bo chcemy w sporcie jednego czy dwóch nowych producentów?” – pytał prezes FIA.

„Dla mnie sukcesem będzie zachowanie czterech dostawców. Jedna firma deklarowała zainteresowanie. Powiedziała nam «Nie znajdujemy się w sytuacji, aby wejść do F1 w 2021 roku. Bardzo ważne są jednak dla nas dokładne przepisy, bo w przyszłości możemy wyrazić mocne zainteresowanie»”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.09.2018  Todt: Marchionne coraz bardziej pozytywnie oceniał przyszłość F1
07.09.2018  Todt nie ma nic przeciwko planom powiększania kalendarza F1
06.09.2018  Todt: Mówienie, że F1 mogłaby przejść na silniki elektryczne to nonsens
02.09.2018  Todt niepewny prawa Force India do zachowania nagród finansowych
01.09.2018  Todt: Pirelli ma rywala w przetargu na dostawy opon dla Formuły 1
Tagi:
Todt J.
Przepisy
F1 ogólnie
Renault
Mercedes
Aston Martin
Honda
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
SkC, 05.09.2018 13:07[!]
Kiedyś to było... w jednym sezonie silniki Ferrari, Mercedesa, BMW, Hondy, Toyoty, Renault i Coswortha w sezonie 2006. Faktycznie jednak trzeba się cieszyć z nawet tych 4 dostawców.
paymey852, 05.09.2018 13:32[!]
Cytat :
Mamy zupełnie zmieniać przepisy, bo chcemy w sporcie jednego czy dwóch nowych producentów

a teraz wersja dla fanów
Cytat :
Mamy zupełnie zmieniać przepisy, bo chcemy w sporcie silniki które będą podobały się tym nic nie znaczącym ludziom na trybunach? Mamy się przyznać do błędu?
Masio, 05.09.2018 17:27[!]
Ciekawi mnie kiedy Todt przestanie być prezesem FIA...
dulk, 05.09.2018 22:29[!]
czyli co z MGU-H ? zgodnie z żądaniami/szantażem FER i MER zostaje?
marios76, 06.09.2018 07:03[!]
@paymey852 I ja mysle, ze strzelili sobie w stope. Tyle pintrylenia, spotkan, kombinacji, mydlenia oczu itd. A teraz: "Dobrze, ze sie nie udalo"... :) Slabo wyszlo.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca