F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Vettel poważnie traktuje zagrożenie ze strony Leclerca

Daniił Kwiat z najlepszym czasem 3. dnia testów w Barcelonie

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Grosjean krytykuje nowe przepisy dotyczące koców grzewczych

Nowy bolid Williamsa zadebiutował na torze

Netflix opublikował zwiastun serialu "F1: Jazda o życie"

Sirotkin: Funkcja rezerwowego kierowcy Renault to dobra opcja

Pirelli: Nawierzchnia toru odpowiedzialna za dobre czasy w Barcelonie

Tost: Przewaga Ferrari nad Mercedesem może wynosić 0,5s

Racing Point planuje powiększenie siedziby

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Todt: W sezonie 2021 w F1 nie pojawią się nowi producenci silników

Prezes FIA chce zapewnić, że w sporcie pozostaną czterej dostawcy jednostek napędowych.
Nataniel Piórkowski, 5 września 2018, wyświetlenia: 2388<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Jean Todt stwierdził, iż nie należy spodziewać się, że w sezonie 2021 do Formuły 1 dołączą nowi producenci jednostek napędowych.

Gdy organ zarządzający oraz właściciel praw komercyjnych rozpoczynali prace nad nowymi przepisami silnikowymi jednym z celów zmian było zachęcenie wejściem do sporu nowych producentów silników. W gronie kandydatów wymieniano takie firmy jak Porsche czy Aston Martin.

Teraz wszystko wskazuje jednak na to, że za trzy lata silniki dla zespołów Grand Prix będą dostarczać ci sami producenci co obecnie: Mercedes, Ferrari, Renault oraz Honda.

Todt zakomunikował: „Zawsze byłem pesymistycznie nastawiony do idei, że dzięki określonym przepisom możemy mieć w F1 więcej niż czterech producentów. Osobiście uważam, że to wspaniałe osiągnięcie, że dziesięć zespołów korzysta z czterech różnych zespołów napędowych”.

„Priorytetem jest dla mnie zapewnienie, że utrzymamy na pokładzie czterech producentów. Zawsze powtarzałem, że czymś niesprawiedliwym dla obecnych dostawców byłoby powiedzenie «W porządku, chcemy zachęcić nową firmę, więc kompletnie zmieńmy przepisy». Co z obecnymi koncernami? Co z ich inwestycjami poczynionymi przez ostatnie lata? Mamy zupełnie zmieniać przepisy, bo chcemy w sporcie jednego czy dwóch nowych producentów?” – pytał prezes FIA.

„Dla mnie sukcesem będzie zachowanie czterech dostawców. Jedna firma deklarowała zainteresowanie. Powiedziała nam «Nie znajdujemy się w sytuacji, aby wejść do F1 w 2021 roku. Bardzo ważne są jednak dla nas dokładne przepisy, bo w przyszłości możemy wyrazić mocne zainteresowanie»”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.10.2018  Todt: Bottas wykazał się większym zdyscyplinowaniem niż Barichello
10.09.2018  Todt: Marchionne coraz bardziej pozytywnie oceniał przyszłość F1
07.09.2018  Todt nie ma nic przeciwko planom powiększania kalendarza F1
06.09.2018  Todt: Mówienie, że F1 mogłaby przejść na silniki elektryczne to nonsens
02.09.2018  Todt niepewny prawa Force India do zachowania nagród finansowych
Tagi:
Todt J.
Przepisy
F1 ogólnie
Renault
Mercedes
Aston Martin
Honda
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
SkC, 05.09.2018 13:07[!]
Kiedyś to było... w jednym sezonie silniki Ferrari, Mercedesa, BMW, Hondy, Toyoty, Renault i Coswortha w sezonie 2006. Faktycznie jednak trzeba się cieszyć z nawet tych 4 dostawców.
paymey852, 05.09.2018 13:32[!]
Cytat :
Mamy zupełnie zmieniać przepisy, bo chcemy w sporcie jednego czy dwóch nowych producentów

a teraz wersja dla fanów
Cytat :
Mamy zupełnie zmieniać przepisy, bo chcemy w sporcie silniki które będą podobały się tym nic nie znaczącym ludziom na trybunach? Mamy się przyznać do błędu?
Masio, 05.09.2018 17:27[!]
Ciekawi mnie kiedy Todt przestanie być prezesem FIA...
dulk, 05.09.2018 22:29[!]
czyli co z MGU-H ? zgodnie z żądaniami/szantażem FER i MER zostaje?
marios76, 06.09.2018 07:03[!]
@paymey852 I ja mysle, ze strzelili sobie w stope. Tyle pintrylenia, spotkan, kombinacji, mydlenia oczu itd. A teraz: "Dobrze, ze sie nie udalo"... :) Slabo wyszlo.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca