F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.02.2019

Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42

Williams zaprezentował wizualizację bolidu FW42

Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów

Haas ogłosił program jazd swych kierowców na zimowe testy

Binotto: Obraliśmy agresywne podejście do projektu bolidu SF90

Ferrari przedstawiło bolid SF90

Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena

F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów

Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018

14.02.2019

McLaren zaprezentował bolid MCL34

Pierwsze zdjęcia bolidu Alfy Romeo wyciekły do internetu

Marko: Red Bull z silnikami Hondy może znaleźć się na czele stawki

Alonso nie weźmie udziału w zimowych testach z McLarenem

Raikkonen: Nie czuję się za stary na Formułę 1

Hulkenberg: Moja przyszłość w Renault zależy od pojedynku z Ricciardo

Racing Point nie zdąży z nowym bolidem na pierwszy dzień testów?

13.02.2019

Projekt nowego bolidu Racing Point opiera się na konstrukcji z sezonu 2018

Racing Point zaprezentowało nowe barwy na sezon 2019

Red Bull RB15 wyjechał na tor Silverstone

Unia Europejska analizuje kampanie Mission Winnow i BAT w Formule 1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Pat Fry wrócił do McLarena jako nowy dyrektor inżynierii

Brytyjczyk ma nadzorować rozwój bolidu do momentu dołączenia Jamesa Key'a.
Mateusz Szymkiewicz, 4 września 2018, wyświetlenia: 1649<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

McLaren zdecydował się ponownie zatrudnić Pata Fry'a jako nowego dyrektora inżynierii.

Brytyjczyk rozpoczął pracę w Formule 1 w Benettonie, by następnie przejść do McLarena. Inżynier spędził w stajni z Woking siedemnaście lat, odchodząc z niej w 2010 roku. Kolejnym miejscem pracy Fry'a było Ferrari, gdzie najpierw pełnił funkcję dyrektora technicznego, by następnie odpowiadać za projekty podwozia.

54-latek pożegnał się z zespołem po nieudanym sezonie 2014 i powrócił do padoku w 2016 roku jako konsultant techniczny Manora, współpracując z Johnem McQuilliamem oraz Nikolasem Tombazisem. Mimo to zespół upadł z końcem zmagań i od tamtej pory Fry znajdował się poza Formułą 1.

W ostatnich dniach spekulowano, że McLaren zamierza wzmocnić swój pion techniczny ponownie sięgając po Pata Fry'a. Jak informuje Autosport, Brytyjczyk dołączył do stajni z Woking ze skutkiem natychmiastowym stając na czele jej działu inżynierii.

Zespół po zwolnieniu Tima Gossa pozostaje od kilku miesięcy bez dyrektora technicznego. Przed Grand Prix Węgier ekipie udało się zakontraktować Jamesa Key'a z Toro Rosso, lecz włoski zespół nie zamierza zwalniać z kontraktu swojego inżyniera. W tej sytuacji McLaren musi poczekać około roku na dołączenie Key'a i w tym czasie rozwój bolidu ma nadzorować Pat Fry.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.02.2019  Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena
15.02.2019  Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018
14.02.2019  McLaren zaprezentował bolid MCL34
14.02.2019  Alonso nie weźmie udziału w zimowych testach z McLarenem
13.02.2019  Unia Europejska analizuje kampanie Mission Winnow i BAT w Formule 1
Tagi:
McLaren
Key J.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca