F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Binotto: Atutem Ferrari jest stabilna struktura organizacyjna

"Myślimy o bolidzie jak o pełnym pakiecie. Nie chcemy dzielić go na części czy komponenty".
Nataniel Piórkowski, 8 września 2018, wyświetlenia: 2139<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor techniczny Ferrari – Mattia Binotto uważa, że stabilność organizacyjna odgrywa kluczową rolę w powrocie Ferrari do walki o tytuły mistrzowskie.

W tym sezonie Scuderia nie ma większych problemów z rozwojem bolidu. Mercedes otwarcie przyznaje nawet, że Ferrari dysponuje obecnie bardziej konkurencyjną jednostką napędową. Zdaniem Binotto siła jego zespołu leży w zachowaniu stabilnej struktury organizacyjnej sprzyjającej doskonaleniu procesów.

„Trzeba powiedzieć, że pod względem indywidualności mamy bardzo mocny team. Pracują dla nas bardzo utalentowani ludzie. To pod każdym względem fantastyczna ekipa – silnik, nadwozie, aerodynamika. Sądzę, że czerpiemy korzyści z pewnej stabilności organizacyjnej. W F1 to bardzo ważna kwestia. Dzięki stabilności można stworzyć określone modele pracy, udoskonalać procedury oraz wewnętrzne procesy”.

Szwajcar przekonywał, że pracując nad postępami Ferrari nie skupia się na poprawie poszczególnych elementów ale przygotowaniu możliwie najbardziej konkurencyjnego pakietu. „Myślimy o bolidzie jak o pełnym pakiecie. Nie chcemy dzielić go na części czy komponenty. Jesteśmy zespołem. Nie pracujemy nad jednostką napędową lub skrzydłem tylko skupiamy się na całym bolidzie. Nasze wysiłki były ukierunkowane na budowę zespołu, wyznaczenie odpowiednich celów, radzenie sobie z ich realizacją i zastosowanie ambitnego podejścia. Sądzę, że pokazywaliśmy to w dwóch ostatnich sezonach”.

„Będę szczery – nie jestem ekspertem we wszystkich kwestiach. Mam 25 lat doświadczenia w F1, za mną wspaniały okres w Ferrari, era Michaela Schumachera, ale cały czas byłem ekspertem w zakresie jednostki napędowej. Gdy objąłem funkcję dyrektora technicznego moim priorytetem było określenie celów. Później starałem się zagwarantować, że nasi ludzie będą czuć się komfortowo w swoich rolach, będą rozumieć wewnętrzne procesy i pracować lepiej nie tylko jako jednostki, ale cały zespół” – dodał.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.01.2019  Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari
16.01.2019  Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari
16.01.2019  Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego
15.01.2019  Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari
15.01.2019  Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?
Tagi:
Ferrari
Binotto M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
derwisz, 09.09.2018 10:53[!]
A pietą Achillesa jest nieoptymalny zestaw kierowców i brak reakcji na pojawiające się na rynku "okazje" typu Ricciardo czy Alonso.
Najwidoczniej nie chcą powrócić na tron. Dla mnie polityka Ferrari jest niezrozumiała. Od 2 sezonów mają mistrzowski bolid i marnują kolejne szanse. Rywale nie śpią. Czyżby w Ferrari uważali, ze przewaga sprzętowa jest im dana raz na zawsze? W kolejnych sezonach mogą stracić ten atut.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca