F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.11.2018

Bob Fernley stanie na czele zespołu McLarena w Indianapolis 500

Thierry Koskas zostanie nowym prezesem Renault Sport

Raikkonen: Nie obawiam się przejścia do Saubera

Ferrari rozważa przetasowania w pionie technicznym przed sezonem 2019

14.11.2018

Autosport: Andreas Seidl zamierza podjąć pracę w Formule 1

Sauber utworzył juniorski program przy współpracy z Charouz Racing

Sainz: Wątpię, że Verstappen mógł zablokować moje przejście do Red Bulla

Brawn optymistycznie ocenia zmiany w przepisach na sezon 2019

Vandoorne: Nie koncentruję się na jak najszybszym powrocie do F1

Verstappen: Schrzaniłem pierwsze sześć wyścigów sezonu

Lowe: Przykład Manora pokazuje wadę obecnego systemu punktowego

13.11.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Abu Zabi

Verstappen: Zachowanie Ocona sprowokowało przepychankę

Perez: Przykład Alonso pokazuje, jak w złym stanie znajduje się F1

Punkty karne (stan po GP Brazylii)

Whiting: Ocon nie powinien był atakować Verstappena

12.11.2018

AMuS: Kubica podpisze w tym tygodniu kontrakt z Williamsem

Motorsport.com: Opcja w kontrakcie Sirotkina z Williamsem wygasła

Toto Wolff zamierza odbudować karierę Stoffela Vandoorne'a

Vettel nie obawia się zespołowego pojedynku z Leclerkiem w 2019 roku

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Binotto: Atutem Ferrari jest stabilna struktura organizacyjna

"Myślimy o bolidzie jak o pełnym pakiecie. Nie chcemy dzielić go na części czy komponenty".
Nataniel Piórkowski, 8 września 2018, wyświetlenia: 2107<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor techniczny Ferrari – Mattia Binotto uważa, że stabilność organizacyjna odgrywa kluczową rolę w powrocie Ferrari do walki o tytuły mistrzowskie.

W tym sezonie Scuderia nie ma większych problemów z rozwojem bolidu. Mercedes otwarcie przyznaje nawet, że Ferrari dysponuje obecnie bardziej konkurencyjną jednostką napędową. Zdaniem Binotto siła jego zespołu leży w zachowaniu stabilnej struktury organizacyjnej sprzyjającej doskonaleniu procesów.

„Trzeba powiedzieć, że pod względem indywidualności mamy bardzo mocny team. Pracują dla nas bardzo utalentowani ludzie. To pod każdym względem fantastyczna ekipa – silnik, nadwozie, aerodynamika. Sądzę, że czerpiemy korzyści z pewnej stabilności organizacyjnej. W F1 to bardzo ważna kwestia. Dzięki stabilności można stworzyć określone modele pracy, udoskonalać procedury oraz wewnętrzne procesy”.

Szwajcar przekonywał, że pracując nad postępami Ferrari nie skupia się na poprawie poszczególnych elementów ale przygotowaniu możliwie najbardziej konkurencyjnego pakietu. „Myślimy o bolidzie jak o pełnym pakiecie. Nie chcemy dzielić go na części czy komponenty. Jesteśmy zespołem. Nie pracujemy nad jednostką napędową lub skrzydłem tylko skupiamy się na całym bolidzie. Nasze wysiłki były ukierunkowane na budowę zespołu, wyznaczenie odpowiednich celów, radzenie sobie z ich realizacją i zastosowanie ambitnego podejścia. Sądzę, że pokazywaliśmy to w dwóch ostatnich sezonach”.

„Będę szczery – nie jestem ekspertem we wszystkich kwestiach. Mam 25 lat doświadczenia w F1, za mną wspaniały okres w Ferrari, era Michaela Schumachera, ale cały czas byłem ekspertem w zakresie jednostki napędowej. Gdy objąłem funkcję dyrektora technicznego moim priorytetem było określenie celów. Później starałem się zagwarantować, że nasi ludzie będą czuć się komfortowo w swoich rolach, będą rozumieć wewnętrzne procesy i pracować lepiej nie tylko jako jednostki, ale cały zespół” – dodał.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.11.2018  Ferrari rozważa przetasowania w pionie technicznym przed sezonem 2019
12.11.2018  Vettel nie obawia się zespołowego pojedynku z Leclerkiem w 2019 roku
12.11.2018  Vettel ścigał się w Brazylii z uszkodzonym sensorem
11.11.2018  Mercedes: Ferrari jest faworytem do zwycięstwa
09.11.2018  Jock Clear dołączy do grupy inżynierów zajmujących się bolidem Leclerca
Tagi:
Ferrari
Binotto M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
derwisz, 09.09.2018 10:53[!]
A pietą Achillesa jest nieoptymalny zestaw kierowców i brak reakcji na pojawiające się na rynku "okazje" typu Ricciardo czy Alonso.
Najwidoczniej nie chcą powrócić na tron. Dla mnie polityka Ferrari jest niezrozumiała. Od 2 sezonów mają mistrzowski bolid i marnują kolejne szanse. Rywale nie śpią. Czyżby w Ferrari uważali, ze przewaga sprzętowa jest im dana raz na zawsze? W kolejnych sezonach mogą stracić ten atut.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca