F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.09.2018

Kwalifikacje w sezonie 2019 zostaną poszerzone o Q4?

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Binotto: Atutem Ferrari jest stabilna struktura organizacyjna

"Myślimy o bolidzie jak o pełnym pakiecie. Nie chcemy dzielić go na części czy komponenty".
Nataniel Piórkowski, 8 września 2018, wyświetlenia: 2078<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor techniczny Ferrari – Mattia Binotto uważa, że stabilność organizacyjna odgrywa kluczową rolę w powrocie Ferrari do walki o tytuły mistrzowskie.

W tym sezonie Scuderia nie ma większych problemów z rozwojem bolidu. Mercedes otwarcie przyznaje nawet, że Ferrari dysponuje obecnie bardziej konkurencyjną jednostką napędową. Zdaniem Binotto siła jego zespołu leży w zachowaniu stabilnej struktury organizacyjnej sprzyjającej doskonaleniu procesów.

„Trzeba powiedzieć, że pod względem indywidualności mamy bardzo mocny team. Pracują dla nas bardzo utalentowani ludzie. To pod każdym względem fantastyczna ekipa – silnik, nadwozie, aerodynamika. Sądzę, że czerpiemy korzyści z pewnej stabilności organizacyjnej. W F1 to bardzo ważna kwestia. Dzięki stabilności można stworzyć określone modele pracy, udoskonalać procedury oraz wewnętrzne procesy”.

Szwajcar przekonywał, że pracując nad postępami Ferrari nie skupia się na poprawie poszczególnych elementów ale przygotowaniu możliwie najbardziej konkurencyjnego pakietu. „Myślimy o bolidzie jak o pełnym pakiecie. Nie chcemy dzielić go na części czy komponenty. Jesteśmy zespołem. Nie pracujemy nad jednostką napędową lub skrzydłem tylko skupiamy się na całym bolidzie. Nasze wysiłki były ukierunkowane na budowę zespołu, wyznaczenie odpowiednich celów, radzenie sobie z ich realizacją i zastosowanie ambitnego podejścia. Sądzę, że pokazywaliśmy to w dwóch ostatnich sezonach”.

„Będę szczery – nie jestem ekspertem we wszystkich kwestiach. Mam 25 lat doświadczenia w F1, za mną wspaniały okres w Ferrari, era Michaela Schumachera, ale cały czas byłem ekspertem w zakresie jednostki napędowej. Gdy objąłem funkcję dyrektora technicznego moim priorytetem było określenie celów. Później starałem się zagwarantować, że nasi ludzie będą czuć się komfortowo w swoich rolach, będą rozumieć wewnętrzne procesy i pracować lepiej nie tylko jako jednostki, ale cały zespół” – dodał.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.09.2018  Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon
20.09.2018  Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw
19.09.2018  Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli
19.09.2018  Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020
18.09.2018  Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu
Tagi:
Ferrari
Binotto M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
derwisz, 09.09.2018 10:53[!]
A pietą Achillesa jest nieoptymalny zestaw kierowców i brak reakcji na pojawiające się na rynku "okazje" typu Ricciardo czy Alonso.
Najwidoczniej nie chcą powrócić na tron. Dla mnie polityka Ferrari jest niezrozumiała. Od 2 sezonów mają mistrzowski bolid i marnują kolejne szanse. Rywale nie śpią. Czyżby w Ferrari uważali, ze przewaga sprzętowa jest im dana raz na zawsze? W kolejnych sezonach mogą stracić ten atut.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca