F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.09.2018

Kwalifikacje w sezonie 2019 zostaną poszerzone o Q4?

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ecclestone: Verstappen póki co ma zamknięte drzwi do Ferrari i Mercedesa

Brytyjczyk uważa, że Vettel i Hamilton nie chcieliby, aby Holender był ich zespołowym partnerem.
Nataniel Piórkowski, 8 września 2018, wyświetlenia: 3926<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Bernie Ecclestone uważa, że zespoły Ferrari i Mercedesa nie zatrudnią Maxa Verstappena tak długo, jak ścigać się będą dla nich Sebastian Vettel i Lewis Hamilton.

Młody kierowca Red Bulla słynie nie tylko z olbrzymiego talentu, ale także niepokornego charakteru. Chociaż wielu ekspertów typuje go na przyszłego mistrza Formuły 1, były dyrektor FOM – Bernie Ecclestone uważa, że w ciągu kilku najbliższych sezonów Holender nie otrzyma szansy reprezentowania barw dwóch zdecydowanie najsilniejszych zespołów: Mercedesa i Ferrari.

W rozmowie z mistrzem świata z sezonu 2016 – Nico Rosbergiem, Brytyjczyk tłumaczył: „Nie sądzę, że którykolwiek z mistrzów świata chciałby mieć Maxa w swoim zespole. Wydaje mi się, że Max będzie miał większe problemy z zapewnieniem sobie miejsca w czołowym teamie niż miało to miejsce w przypadku Fernando [Alonso]. Nie sądzę, że Ferrari lub Mercedes powitałoby go z otwartymi rękami”.

„Nikt nie byłby zachwycony, gdyby ścigał się dla teamu – zapomnijmy o statusie pierwszego kierowcy, po prostu ktoś byłby kluczowym kierowcą – i pewna osoba nagle powiedział mu, że jego partnerem w drugim bolidzie będzie Verstappen. To zupełnie inna historia. Sebastian by go nie chciał, Lewis by go nie chciał”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.09.2018  Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce
15.09.2018  Verstappen: Drugie pole po problemach z silnikiem smakuje jak wygrana
14.09.2018  Verstappen: Nie mamy tempa, aby powalczyć o pole position
10.09.2018  Ricciardo: Ferrari jest faworytem do zwycięstwa w GP Singapuru
02.09.2018  Verstappen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Bottasem
Tagi:
Verstappen M.
Mercedes
Ferrari
Ecclestone B.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
guzbi, 08.09.2018 15:24[!]
woodywoods, 08.09.2018 15:43[!]
Wiadomo, że Seb i Lewis go nie chcą, bo MAx nie zgodziłby się na rolę "skrzydłowego", a moim zdaniem mógłby nawet każdego z nich objeżdżać.
Aeromis, 08.09.2018 17:37[!]
W zeszłym sezonie Vettel narobił błędów, w tym jeszcze więcej. Jeśli nie zdobędą tytułu to mogą chcieć wymienić Vettela, który od czasów przedostatniego sezonu RBR (bo w ostatnim oberwał od Ricciardo) niczego super jeszcze nie pokazał w skali całego sezonu. Jedyna przerwa na dobry sezon to 2015, tyle że wtedy jeździł bez presji i zazwyczaj też bez rywali, często na czystym powietrzu daleko za Mercami daleko przez Williamsami. W 2012 zdobył mistrzostwo będąc jako kierowca jednak znacznie słabszy od Alonso. Ostatni na prawdę mocny sezon Vettela to 2011, choć tez na czystym powietrzu... Jak za nim nie przepadam, to jednak nie raz go chwaliłem za niejeden świetny wyścig, patrząc jednak z perspektywy czasu i skali całych sezonów to wcale nie ma za co. Jeśli Ferrari będą w stanie pożegnać się z Raikkonenem, to z Vettelem tez powinni sobie poradzić. To jednak nie ta klasa co Alonso czy Hamilton.
Kto wie, może za rok Ferrari będzie mieć zdecydowanie najlepszy bolid i zostanie mistrzem... Leclerc. :]
marios76, 08.09.2018 20:28[!]
@Aeromis Statystyka z ostatnich dziesiatek lat wyklucza Leclerca jako mistrza 2019. Czy w Ferrari, czy gdzie indziej.
Co do Vettela to mamy podobne zdania, wiec nie ma sie co rozpisywac...
Verstappen? Podobnie szybki utalentowany, podobnie nietrzymajacy cisnienia z goraca glowa, do tego na torze buc nie liczacg sie z nikim, nawet z zespolowym partnerem. Z calym szacunkiem, ale zatrudnienie takiego kierowcy jest idiotyzmem (biorac pod uwage walke k tytuly pod presja). Lewis sie wypowiadal, ze moze sie scigac z kazdym, natomiast za rozjezdzanie partnerow zespolowych, raczej nie lubi sie nikogo.
@woodywoods Na szczescie to tylko twoje zdanie. Nie jest w czolowej trojce kierowcow i puki nie zmieni podejscia, nie bedzie. Nieublagana statystyka pokazuje ze marzac o tytule trzeba byc w 90% wyscigow wysoko na mecie, a nie rozbijac bolidy czy prowokowac zderzenia.
derwisz, 09.09.2018 10:47[!]
Dla mnie śmieszne jest to zwracanie uwagi na to jakiego rywala w zespole chcieliby lub nie chcieli Vetel i Hamilton.
Ich zadniem jest ścigac się a nie polityka personalna. Podstawowy cel dla każdego kierowcy to: pokonać rywala jezdzacego na takim samym sprzęcie czyli kolegę z zespołu. Wybieranie sobie najwaznieszego rywala do pokonania pod katem własnej wygody jest sprzeczne z duchem sportu.
macko93, 09.09.2018 14:22[!]
Vettel na pewno nie chce Maxa w swoim zespole. Owszem to co napisał @derwisz jest prawdziwe, aczkolwiek zwróćmy uwagę, że Vettel nie chce mieć konkurencji w swoim zespole - a taką miał w 2014 roku kiedy Ricciardo go objeżdżał jak chciał. Natomiast Lewis nie chce mieć powtórki z 2007 roku kiedy w McLarenie jeździł wraz z Alonso który był (patrząc na tamten okres) aktualnym mistrzem świata, a sam wchodził do F1 jako przyszły mistrz świata. A Max? Jeżeli przestanie być jeźdźcem bez głowy i będzie drugim Alainem Prostem czyli profesorem czyli będzie METODYCZNIE punktował to mistrzostwo świata jest gwarantowane. Do tego im więcej będzie deszczowych wyścigów tym lepiej dla Verstappena. Bo tam (wraz z Hamiltonem) ma ogromną przewagę nad resztą stawki. Oczywiście warunkiem do tego jest też posiadanie najszybszego bolidu w stawce.
marios76, 09.09.2018 21:31[!]
@macko93 Prosze o powage i nie porownywanie Verstappena do Prosta... chocby byl szybszy na jednym okrazeniu. Kolejna bzdura to Lewis z 2007, ktory po prostu mial szanse... a niedawnk sie wypowiadal ze jest mu bez roznicy z kim jezdzi, a ze laczono Ricciardo z Mercedesem (media) to mowil, ze bylo by fajnie.
Jest polaczeiem Senny- szykosc, i Prosta- kalkulacja, dlatego mimo 2007 i 2016roku, i tak ma szanse zdobyc tyle tytulow co oni. Razem! ;)
I teraz wisienka na torcie: w tym roku mielismy chyba 2 razy deszczowe PP i dwa razy wyscigi w deszczu. Co spektakularnego w ni h pokazal Max? Widze jakis stereotyp z jednego swietnego wyscigu w pamietnej Brazylii. I chyba chodzilo o ustawienia, a nie o umiejetnosci, ktorych nie jest w stanie potwierdzic...
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca