F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Steiner: Jeśli nie mogą pokonać cię na torze, to próbują zrobić to przed sądem

Szef Haasa zapewnia, że dyskwalifikacja Grosjeana z GP Włoch zmotywowała jego zespół.
Nataniel Piórkowski, 10 września 2018, wyświetlenia: 2572<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Haasa – Guenther Steiner stwierdził, że jego zespół ciężko pracował na to, by rywale zazdrościli mu osiągów. Amerykanin podkreśla, że dyskwalifikacja Romaina Grosjeana z Grand Prix Włoch motywuje team z Kannapolis do jeszcze cięższej pracy.

Grosjean stracił szóste miejsce wywalczone w wyścigu na Monzy po tym jak sędziowie orzekli, iż podłoga w jego bolidzie była niezgodna z wytycznymi dyrektywy technicznej wydanej w lipcu przez FIA.

Steiner raz jeszcze potwierdził, że jego zespół składa odwołanie od decyzji sędziów. Dodał również, że ruch Renault jest skrajnym działaniem, poczynionym w związku z dobrą dyspozycją Haasa w sezonie 2018.

„Nie spodziewałbym się tego, ale niektórzy ludzie reagują właśnie w taki sposób. Jeśli nie mogą pokonać cię na torze, to próbują zrobić to przed sądem. Wygląda na to, że tak się dzieje. Musisz ciężko pracować, by ci zazdroszczono. Wolimy ciężko pracować, walczyć jeszcze mocniej” – stwierdził.

Steiner kwestionuje podejście Renault, ale przyznaje, że w sportach motorowych każdy z zespołów stara się do maksimum wykorzystać swoje możliwości, tym bardziej w obliczu zaciętej walki o czwarte miejsce w mistrzostwach. „Czasem trzeba to robić. W wyścigach samochodowych trzeba wykorzystywać wszelkie możliwości. Czy jest to właściwe działanie? Pozwólcie, że wypowiedzą się na ten temat inni”.

Zdaniem Steinera dyskwalifikacja Grosjeana motywuje Haasa do większego zaangażowania w walkę o czwarte miejsce w tabeli konstruktorów. „Czasem tak bywa, ale nie zadręczasz się myśleniem o tym, co się stało. Jasne, siedzi to z tyłu twojej głowy i motywuje cię w jeszcze większym stopniu. To myślenie w stylu: "Nie obchodzi mnie co robicie, nadal będziemy wykonywać dobrą pracę". Całemu zespołowi zależy na na wywalczeniu czwartej pozycji. Wszyscy są zmotywowani. Nie muszę im o tym przypominać”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.01.2019  Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari
03.01.2019  Steiner: Rozmowy o przepisach na sezon 2021 toczą się zbyt wolno
28.12.2018  Steiner: Byliśmy zaskoczeni walcząc z Renault o czwarte miejsce
24.12.2018  Steiner: Czołowe zespoły mają szansę zbudować jeszcze większą przewagę
18.12.2018  Steiner: Powinniśmy byli zdobyć więcej punktów
Tagi:
Steiner G.
Haas

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Aeromis, 10.09.2018 10:49[!]
Przed "sądem"? Z byka spadł, jakim sądem... chce żeby tak to inni widzieli i zaczyna kłamać. Takiej głupoty od tego pana jeszcze nie słyszałem, chyba ma ciągotki do polityki. Jemu wolno oszukiwać a innym nie wolno egzekwować przepisów, ręce opadają.
TimOOv, 10.09.2018 10:54[!]
Jeśli nie mogę pokonać ich na torze, to próbuję zrobić to łamiąc regulamin techniczny.
mr_bean2000, 10.09.2018 11:09[!]
O czym to pierdzielenie? Jeśli bolid był nieregulaminowy to dsq sie należało i tyle.
Matthias, 10.09.2018 11:14[!]
Dajcie spokój, on pewnie sam wie, że gada głupoty. PR-owa gadka, żeby ocieplić wizerunek swojego zespołu, a także oziębić wizerunek przeciwnika, który jak każdy team fabryczny jest tu wyłącznie dla dobrego PR-u.
JuJu_Hound, 10.09.2018 11:17[!]
Od razu wiadomo ze oszukuja - gdyby byli pewni swojego rozwiazania zamontowali by to w dwoch autach
piro, 10.09.2018 11:20[!]
Jeżeli wszyscy będą jeździć jak jak jeżdżą to FI będzie czwarta na koniec sezonu :D
bartoszcze, 10.09.2018 11:40[!]
Nie wiem kiedy się wypowiadał, ale termin na odwołanie mijał w czwartek wieczorem.
benethor, 10.09.2018 11:51[!]
ciekawe czy na 2019 tez dostaną bolid Ferrari z roku poprzedniego...
kumien, 10.09.2018 13:40[!]
Widzę, że niektórzy mają problem z analizą tej sytuacji. FIA zakwestionowała podłogę w bolidzie Groszka na krótko przed GP Włoch i Haas poinformował ich o tym fakcie. Bolid na badaniu technicznym przed GP został warunkowo dopuszczony do startu, a po zakończeniu nagle został uznany za nielegalny. Steiner ma prawo być wkurzony, bo fizycznie nie mieli możliwości naprawić tego problemu. Bo jak? Podłogi nie wyczarują w kilka dni.
Aeromis, 10.09.2018 13:45[!]
@kumien
Widzę że masz problem z wiadomościami. Steiner wiedział że warunkowy dopuszczony bolid może zostać zakwestionowany i zdyskwalifikowany, bo został o tym poinformowany przez FIA. Nie było żadnego "a po zakończeniu nagle".
F1V0, 10.09.2018 14:19[!]
Trzeba było robić zgodnie z regulaminem to by żadnej dyskwalifikacji nie było.
bartoszcze, 10.09.2018 17:38[!]
@kumien
Bajdurzysz.
O tym, że trzeba zmienić podłogę najpóźniej na Monzę, Haas wiedział przed GP Węgier (bo wtedy została wydana dyrektywa techniczna wyjaśniająca tę sprawę). Tyle że ich dostawca nie zdążył wyprodukować na czas części, w odróżnieniu od dostawcy innego zespołu, który miał podobny problem. FIA poinformowała ich, że mogą robić co chcą, ale muszą się liczyć z protestami innych zespołów.
macieiii, 10.09.2018 20:23[!]
Moim zdaniem interes Haasa nie jest tak istotny w tej sprawie, w końcu są Ferrari 2017 i nie za darmo dostali ten przywilej.

Ferrari, widząc już przed Monzą że Merc ma więcej punktów, być może nawet obawiając się ruchów Raikkonena, który chcąc pozostać w zespole zachował się nie jak nr.2 dohamowując z Vettelem do pierwszego zakrętu.

Mamy sytuację, gdzie oba tytuły wymykają się czerwonym.

To tylko teoria, ale być może Haas jest w stanie mocno zbliżyć się do czołówki, tylko to ukrywają, bądź są dla Ferrari asem w rękawie.

Łatwo wyobrazić sobie, że długi pit stop by blokować Bottasa, skutkowałby walką 2:1 z Hamiltonem, a tu strata co wyścig 7 pkt to duży problem dla Merca.

Inna rzecz, że Vettel z Raikkonenem jeżdżą jak patałachy momentami, a taki scenariusz na chłodno wymaga skrupulatnego wykorzystania wszystkich wyścigów ko końca sezonu.


Merc wciąż powtarza że Ferrari jest lepsze, Ferrari ponoć ma najlepszy bolid.

Bez Haasa w tym momencie nie dogonią się więc sądzę że Ferrari jeśli jest w stanie, to zrobi wszystko, by po 11 latach wrócić na szczyt.

Dodam jeszcze, że Australia pokazała, że RedBull słabo wystartował/a Haas się 100% ujawnił
marios76, 11.09.2018 07:20[!]
@JuJu_Hound Magnussen mi taka sama podloge... ale nie dojechal przed Renault :D
Jezeli byla niezgodna z regulaminem, to niestety dsq jest normalne. Z drugiej strony wynik Haasa nie byl jakis niewiarygodny, np. przez pokonanie Red Bulla w otwartej walce. Pojechal swoje, to na co go stac przez caly sezon. Czy byl zysk, czy to pomoglo i w jakim stopniu? Hmmm. Pewnie "wyrok" zostanie utrzymany, albo naprawde sensownie umotywowane utrzymanie. Stawiam 90% na niepowodzenie odwolania.
bartoszcze, 11.09.2018 10:21[!]
@marios76
Gdyby Magnussen dojechał w jakichkolwiek punktach, to też byłby protest (Renault, Williamsa, kogokolwiek kto wskoczyłby w jego miejsce). Ale skoro dojechał poza punktami, to szkoda zachodu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca