F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.02.2019

Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42

Williams zaprezentował wizualizację bolidu FW42

Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów

Haas ogłosił program jazd swych kierowców na zimowe testy

Binotto: Obraliśmy agresywne podejście do projektu bolidu SF90

Ferrari przedstawiło bolid SF90

Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena

F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów

Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018

14.02.2019

McLaren zaprezentował bolid MCL34

Pierwsze zdjęcia bolidu Alfy Romeo wyciekły do internetu

Marko: Red Bull z silnikami Hondy może znaleźć się na czele stawki

Alonso nie weźmie udziału w zimowych testach z McLarenem

Raikkonen: Nie czuję się za stary na Formułę 1

Hulkenberg: Moja przyszłość w Renault zależy od pojedynku z Ricciardo

Racing Point nie zdąży z nowym bolidem na pierwszy dzień testów?

13.02.2019

Projekt nowego bolidu Racing Point opiera się na konstrukcji z sezonu 2018

Racing Point zaprezentowało nowe barwy na sezon 2019

Red Bull RB15 wyjechał na tor Silverstone

Unia Europejska analizuje kampanie Mission Winnow i BAT w Formule 1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Vandoorne: Nie otrzymałem wyjaśnień od McLarena

Belg przekonuje jednak, że nie może się już doczekać kolejnego etapu swojej kariery.
Nataniel Piórkowski, 14 września 2018, wyświetlenia: 1713<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Stoffel Vandoorne przyznał, że nie otrzymał od McLarena wyjaśnień w sprawie tego, dlaczego straci swój wyścigowy fotel po listopadowym Grand Prix Abu Zabi.

W ubiegłym tygodniu team z Woking poinformował, że zakończy współpracę z belgijskim kierowcą po finałowym wyścigu tegorocznego sezonu. Wkrótce po tym potwierdzono, że zespołowym kolegą Carlosa Sainza będzie od przyszłego roku Lando Norris.

Vandoorne zapewniał, że „szanuje decyzję” brytyjskiej ekipy, ale jej nie rozumie. „Nie otrzymałem żadnego jasnego wyjaśnienia dlaczego do tego doszło” – zaakcentował.

„Czuję wielkie wsparcie od ludzi z wysokich szczebli padoku F1. Ludzie zdają sobie sprawę z tego, jak wygląda sytuacja McLarena. Zapytajcie Kevina [Magnussena]. Znajdował się w podobnym położeniu. Myślę, że wiele zyskał na nowym początku. Ja również na to czekam – na świeży start, na to co przyniesie przyszłość” – tłumaczył mistrz GP2 z sezonu 2015 podczas Grand Prix Singapuru.

Vandoorne potwierdził, że rozmawiał z wieloma osobami na temat opcji na przyszły rok. Dodał jednak, iż był zaskoczony słowami dyrektora wykonawczego McLarena – Zaka Browna, który polecał go Toro Rosso. „Trochę dziwnie jest zobaczyć tego typu komentarz po tym, jak sam się ze mną pożegnał”.

Belg jest nadal wdzięczny zespołowi, który zapewnił mu możliwość debiutu w F1. „McLaren wspierał mnie od pocztów mojej kariery. W pewnym sensie stworzyli nawet jej część – pomagali mi w GP2, później w Japonii, w końcu dali mi możliwość ścigania się w F1. Zawsze będę wdzięczny za tę szansę”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.11.2018  Vandoorne poczuł ulgę po ostatnich kwalifikacjach sezonu
22.11.2018  Vandoorne zostanie kierowcą rozwojowym Mercedesa
14.11.2018  Vandoorne: Nie koncentruję się na jak najszybszym powrocie do F1
12.11.2018  Toto Wolff zamierza odbudować karierę Stoffela Vandoorne'a
11.11.2018  Vandoorne i Alonso ukarani za ignorowanie niebieskich falg
Tagi:
Vandoorne S.
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
raafal, 14.09.2018 11:19[!]
Zak Brown prowadzi McLarena dokładnie drogą Williamsa. Przykro patrzeć.
piro, 14.09.2018 11:26[!]
@raafal od kiedy McLaren zaczął zatrudniać paydriverów? Jak narazie mają nie najgorszego Saintza i Norrisa który wydaje się być wielkim talentem. Trochę inna taktyka niż ta którą obrał Williams. Przynajmniej w mojej opinii.
kumien, 14.09.2018 11:27[!]
Brakuje Rona Dennisa.
stasek44, 14.09.2018 11:41[!]
Wyjaśnienie? Słabe wyniki.
iceneon, 14.09.2018 12:27[!]
@piro Tu chodzi o mizerne wyniki w ostatnich kilku sezonach.
rocque, 14.09.2018 13:59[!]
Za stary i nie ma głośnego nazwiska. Z takim bagażem doświadczeń w F1 i w tym złomie zarówno Sainz jak i Norris dostaliby lanie od Alonso. Ten skład wygląda na papierze lepiej niż Vandoorne-Norris i pozwala temu drugiemu uniknąć niewygodnych porównań - jakby McLaren nie miał większych problemów...
Cytat kumien :
Brakuje Rona Dennisa.

Dennis nie mógł zdzierżyć jak ten cudowny samochód McLarena jest zniewolony przez kliencki silnik i najszybciej jak tylko mógł wsadził Hondę... czy coś trzeba dodawać?
ymru, 14.09.2018 14:11[!]
Stoffel, serio? Bywasz wolniejszy nawet od chłopaków z Williamsa! Czego tu jeszcze nie wiadomo?
W, 14.09.2018 17:19[!]
Cytat rocque :
Dennis nie mógł zdzierżyć jak ten cudowny samochód McLarena jest zniewolony przez kliencki silnik i najszybciej jak tylko mógł wsadził Hondę... czy coś trzeba dodawać?

Nikt - zupełnie nikt - nie mógł przypuszczać, że Honda będzie takim gniotem. Ruch Dennisa był słuszny, ale efekt przebił najczarniejsze wizje.

McLaren bez Dennisa to dziecko we mgle. Sam silnik to nie wszystko. Tam chyba nie ma już żadnej wizji - są tylko dolary w oczach udziałowców ze sprzedaży samochodów drogowych, których Williams nie produkuje, więc nie można stawiać między tymi firmami znaku równości.
rocque, 14.09.2018 18:31[!]
Cytat W :
Nikt - zupełnie nikt - nie mógł przypuszczać, że Honda będzie takim gniotem. Ruch Dennisa był słuszny, ale efekt przebił najczarniejsze wizje.

Mercedes przygotowywał swój silnik przez lata - Czerwoni latami redukowali straty, a Renault wciąż jest z tyłu. Ferrari w 2014 było wolniejsze niż Williams. Na co oni w McLarenie liczyli, że postukają czarodziejską różdżką w kupę żelastwa i będą mieli konkurencyjny silnik?
O ile dobrze pamiętam to Honda chciała wejść w roli dostawcy rok później, ale Dennis nalegał na 2015.
W ogóle nie sprawdzali tego na torze i były ograniczenia w postaci punktów rozwojowych na sezon... jak to nazwać jeśli nie skrajną głupotą? Wystarczyło poprawić bolid i z Mercedesem mogli spokojnie kosić podia, a z Hondą poczekać na odpowiedni moment.
Cytat W :
McLaren bez Dennisa to dziecko we mgle.

Ale co on zrobił przez te wszystkie lata od największych sukcesów za jego kadencji? Nowe tysiąclecie to jest wręcz pasmo porażek.
W, 14.09.2018 19:25[!]
Cytat rocque :
Ale co on zrobił przez te wszystkie lata od największych sukcesów za jego kadencji? Nowe tysiąclecie to jest wręcz pasmo porażek.

Rzeczywiście McLaren nie wygrał klasyfikacji konstruktorów, ale pomijając lata z Hondą na pokładzie i aferę szpiegowską średnia pozycja na końcu sezonu to 3,07. 3/4 obecnej stawki chciałoby odnosić takie porażki...
rocque, 14.09.2018 22:47[!]
Cytat W :
3/4 obecnej stawki chciałoby odnosić takie porażki...

Podejrzewam, że z odpowiednim budżetem 3/4 stawki mierzyłoby wyżej ;)
W, 14.09.2018 22:58[!]
@rocque
Niczym swego czasu Toyota...?
rocque, 14.09.2018 23:34[!]
@W
Ja cały czas o ambicjach. Oczywiście, że dojeżdżać na podium i wygrywać wyścigi to o wiele lepsza sytuacja niż zamiatanie końca stawki, ale głównym celem każdego dużego zespołu są tytuły mistrzowskie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca