F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Vandoorne: Nie otrzymałem wyjaśnień od McLarena

Belg przekonuje jednak, że nie może się już doczekać kolejnego etapu swojej kariery.
Nataniel Piórkowski, 14 września 2018, wyświetlenia: 1691<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Stoffel Vandoorne przyznał, że nie otrzymał od McLarena wyjaśnień w sprawie tego, dlaczego straci swój wyścigowy fotel po listopadowym Grand Prix Abu Zabi.

W ubiegłym tygodniu team z Woking poinformował, że zakończy współpracę z belgijskim kierowcą po finałowym wyścigu tegorocznego sezonu. Wkrótce po tym potwierdzono, że zespołowym kolegą Carlosa Sainza będzie od przyszłego roku Lando Norris.

Vandoorne zapewniał, że „szanuje decyzję” brytyjskiej ekipy, ale jej nie rozumie. „Nie otrzymałem żadnego jasnego wyjaśnienia dlaczego do tego doszło” – zaakcentował.

„Czuję wielkie wsparcie od ludzi z wysokich szczebli padoku F1. Ludzie zdają sobie sprawę z tego, jak wygląda sytuacja McLarena. Zapytajcie Kevina [Magnussena]. Znajdował się w podobnym położeniu. Myślę, że wiele zyskał na nowym początku. Ja również na to czekam – na świeży start, na to co przyniesie przyszłość” – tłumaczył mistrz GP2 z sezonu 2015 podczas Grand Prix Singapuru.

Vandoorne potwierdził, że rozmawiał z wieloma osobami na temat opcji na przyszły rok. Dodał jednak, iż był zaskoczony słowami dyrektora wykonawczego McLarena – Zaka Browna, który polecał go Toro Rosso. „Trochę dziwnie jest zobaczyć tego typu komentarz po tym, jak sam się ze mną pożegnał”.

Belg jest nadal wdzięczny zespołowi, który zapewnił mu możliwość debiutu w F1. „McLaren wspierał mnie od pocztów mojej kariery. W pewnym sensie stworzyli nawet jej część – pomagali mi w GP2, później w Japonii, w końcu dali mi możliwość ścigania się w F1. Zawsze będę wdzięczny za tę szansę”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.11.2018  Vandoorne poczuł ulgę po ostatnich kwalifikacjach sezonu
22.11.2018  Vandoorne zostanie kierowcą rozwojowym Mercedesa
14.11.2018  Vandoorne: Nie koncentruję się na jak najszybszym powrocie do F1
12.11.2018  Toto Wolff zamierza odbudować karierę Stoffela Vandoorne'a
11.11.2018  Vandoorne i Alonso ukarani za ignorowanie niebieskich falg
Tagi:
Vandoorne S.
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
raafal, 14.09.2018 11:19[!]
Zak Brown prowadzi McLarena dokładnie drogą Williamsa. Przykro patrzeć.
piro, 14.09.2018 11:26[!]
@raafal od kiedy McLaren zaczął zatrudniać paydriverów? Jak narazie mają nie najgorszego Saintza i Norrisa który wydaje się być wielkim talentem. Trochę inna taktyka niż ta którą obrał Williams. Przynajmniej w mojej opinii.
kumien, 14.09.2018 11:27[!]
Brakuje Rona Dennisa.
stasek44, 14.09.2018 11:41[!]
Wyjaśnienie? Słabe wyniki.
iceneon, 14.09.2018 12:27[!]
@piro Tu chodzi o mizerne wyniki w ostatnich kilku sezonach.
rocque, 14.09.2018 13:59[!]
Za stary i nie ma głośnego nazwiska. Z takim bagażem doświadczeń w F1 i w tym złomie zarówno Sainz jak i Norris dostaliby lanie od Alonso. Ten skład wygląda na papierze lepiej niż Vandoorne-Norris i pozwala temu drugiemu uniknąć niewygodnych porównań - jakby McLaren nie miał większych problemów...
Cytat kumien :
Brakuje Rona Dennisa.

Dennis nie mógł zdzierżyć jak ten cudowny samochód McLarena jest zniewolony przez kliencki silnik i najszybciej jak tylko mógł wsadził Hondę... czy coś trzeba dodawać?
ymru, 14.09.2018 14:11[!]
Stoffel, serio? Bywasz wolniejszy nawet od chłopaków z Williamsa! Czego tu jeszcze nie wiadomo?
W, 14.09.2018 17:19[!]
Cytat rocque :
Dennis nie mógł zdzierżyć jak ten cudowny samochód McLarena jest zniewolony przez kliencki silnik i najszybciej jak tylko mógł wsadził Hondę... czy coś trzeba dodawać?

Nikt - zupełnie nikt - nie mógł przypuszczać, że Honda będzie takim gniotem. Ruch Dennisa był słuszny, ale efekt przebił najczarniejsze wizje.

McLaren bez Dennisa to dziecko we mgle. Sam silnik to nie wszystko. Tam chyba nie ma już żadnej wizji - są tylko dolary w oczach udziałowców ze sprzedaży samochodów drogowych, których Williams nie produkuje, więc nie można stawiać między tymi firmami znaku równości.
rocque, 14.09.2018 18:31[!]
Cytat W :
Nikt - zupełnie nikt - nie mógł przypuszczać, że Honda będzie takim gniotem. Ruch Dennisa był słuszny, ale efekt przebił najczarniejsze wizje.

Mercedes przygotowywał swój silnik przez lata - Czerwoni latami redukowali straty, a Renault wciąż jest z tyłu. Ferrari w 2014 było wolniejsze niż Williams. Na co oni w McLarenie liczyli, że postukają czarodziejską różdżką w kupę żelastwa i będą mieli konkurencyjny silnik?
O ile dobrze pamiętam to Honda chciała wejść w roli dostawcy rok później, ale Dennis nalegał na 2015.
W ogóle nie sprawdzali tego na torze i były ograniczenia w postaci punktów rozwojowych na sezon... jak to nazwać jeśli nie skrajną głupotą? Wystarczyło poprawić bolid i z Mercedesem mogli spokojnie kosić podia, a z Hondą poczekać na odpowiedni moment.
Cytat W :
McLaren bez Dennisa to dziecko we mgle.

Ale co on zrobił przez te wszystkie lata od największych sukcesów za jego kadencji? Nowe tysiąclecie to jest wręcz pasmo porażek.
W, 14.09.2018 19:25[!]
Cytat rocque :
Ale co on zrobił przez te wszystkie lata od największych sukcesów za jego kadencji? Nowe tysiąclecie to jest wręcz pasmo porażek.

Rzeczywiście McLaren nie wygrał klasyfikacji konstruktorów, ale pomijając lata z Hondą na pokładzie i aferę szpiegowską średnia pozycja na końcu sezonu to 3,07. 3/4 obecnej stawki chciałoby odnosić takie porażki...
rocque, 14.09.2018 22:47[!]
Cytat W :
3/4 obecnej stawki chciałoby odnosić takie porażki...

Podejrzewam, że z odpowiednim budżetem 3/4 stawki mierzyłoby wyżej ;)
W, 14.09.2018 22:58[!]
@rocque
Niczym swego czasu Toyota...?
rocque, 14.09.2018 23:34[!]
@W
Ja cały czas o ambicjach. Oczywiście, że dojeżdżać na podium i wygrywać wyścigi to o wiele lepsza sytuacja niż zamiatanie końca stawki, ale głównym celem każdego dużego zespołu są tytuły mistrzowskie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca