F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.10.2018

Ocon i Magnussen wykluczeni z wyników GP USA (akt.)

21.10.2018

Raikkonen: Udowodniłem, że niektórzy ludzie się mylili

Kevin Magnussen z możliwą dyskwalifikacją za zbyt duże zużycie paliwa

Alonso: W F1 ściga się więcej amatorów niż w WEC

Grosjean zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie do GP Meksyku

Horner: Ricciardo wybił dziurę w ścianie po odpadnięciu z GP USA

Stroll i Sainz otrzymali punkty karne

Kimi Raikkonen wygrywa Grand Prix USA

GP USA: najszybsze okrążenia wyścigu

GP USA: wyniki wyścigu

Verstappen wystartuje do GP Stanów Zjednoczonych z osiemnastego pola

Wolff: Jestem ostrożny w ocenie szans Ocona na posadę w Williamsie

Wolff nie wyklucza kolejnych poleceń zespołowych podczas wyścigu w Austin

Ecclestone: Sauber jest teraz zespołem Ferrari

Bottas i Ocon uniknęli kar za zbyt wolną jazdę po zakończeniu Q1

Szef Nissana potwierdza zaawansowane rozmowy Albona z Toro Rosso

Ricciardo nie otrzymał zgody na udział w testach ogumienia z Renault

GP USA: wyniki kwalifikacji

Lewis Hamilton wyruszy z pole position do wyścigu o GP USA

20.10.2018

FIA nie będzie tolerować naruszania limitów toru w dziewiętnastym zakręcie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Vandoorne: Nie otrzymałem wyjaśnień od McLarena

Belg przekonuje jednak, że nie może się już doczekać kolejnego etapu swojej kariery.
Nataniel Piórkowski, 14 września 2018, wyświetlenia: 1656<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Stoffel Vandoorne przyznał, że nie otrzymał od McLarena wyjaśnień w sprawie tego, dlaczego straci swój wyścigowy fotel po listopadowym Grand Prix Abu Zabi.

W ubiegłym tygodniu team z Woking poinformował, że zakończy współpracę z belgijskim kierowcą po finałowym wyścigu tegorocznego sezonu. Wkrótce po tym potwierdzono, że zespołowym kolegą Carlosa Sainza będzie od przyszłego roku Lando Norris.

Vandoorne zapewniał, że „szanuje decyzję” brytyjskiej ekipy, ale jej nie rozumie. „Nie otrzymałem żadnego jasnego wyjaśnienia dlaczego do tego doszło” – zaakcentował.

„Czuję wielkie wsparcie od ludzi z wysokich szczebli padoku F1. Ludzie zdają sobie sprawę z tego, jak wygląda sytuacja McLarena. Zapytajcie Kevina [Magnussena]. Znajdował się w podobnym położeniu. Myślę, że wiele zyskał na nowym początku. Ja również na to czekam – na świeży start, na to co przyniesie przyszłość” – tłumaczył mistrz GP2 z sezonu 2015 podczas Grand Prix Singapuru.

Vandoorne potwierdził, że rozmawiał z wieloma osobami na temat opcji na przyszły rok. Dodał jednak, iż był zaskoczony słowami dyrektora wykonawczego McLarena – Zaka Browna, który polecał go Toro Rosso. „Trochę dziwnie jest zobaczyć tego typu komentarz po tym, jak sam się ze mną pożegnał”.

Belg jest nadal wdzięczny zespołowi, który zapewnił mu możliwość debiutu w F1. „McLaren wspierał mnie od pocztów mojej kariery. W pewnym sensie stworzyli nawet jej część – pomagali mi w GP2, później w Japonii, w końcu dali mi możliwość ścigania się w F1. Zawsze będę wdzięczny za tę szansę”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.10.2018  Vandoorne rozpocznie starty w Formule E
06.10.2018  McLaren: Nasza alokacja opon na GP Japonii okazała się błędna
01.10.2018  Marko: Vandoorne nie jest wystarczająco szybkim kierowcą
30.09.2018  Vandoorne zostanie cofnięty na starcie wyścigu o GP Rosji
26.09.2018  Vandoorne będzie od nowego sezonu ścigał się w Formule E?
Tagi:
Vandoorne S.
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
raafal, 14.09.2018 11:19[!]
Zak Brown prowadzi McLarena dokładnie drogą Williamsa. Przykro patrzeć.
piro, 14.09.2018 11:26[!]
@raafal od kiedy McLaren zaczął zatrudniać paydriverów? Jak narazie mają nie najgorszego Saintza i Norrisa który wydaje się być wielkim talentem. Trochę inna taktyka niż ta którą obrał Williams. Przynajmniej w mojej opinii.
kumien, 14.09.2018 11:27[!]
Brakuje Rona Dennisa.
stasek44, 14.09.2018 11:41[!]
Wyjaśnienie? Słabe wyniki.
iceneon, 14.09.2018 12:27[!]
@piro Tu chodzi o mizerne wyniki w ostatnich kilku sezonach.
rocque, 14.09.2018 13:59[!]
Za stary i nie ma głośnego nazwiska. Z takim bagażem doświadczeń w F1 i w tym złomie zarówno Sainz jak i Norris dostaliby lanie od Alonso. Ten skład wygląda na papierze lepiej niż Vandoorne-Norris i pozwala temu drugiemu uniknąć niewygodnych porównań - jakby McLaren nie miał większych problemów...
Cytat kumien :
Brakuje Rona Dennisa.

Dennis nie mógł zdzierżyć jak ten cudowny samochód McLarena jest zniewolony przez kliencki silnik i najszybciej jak tylko mógł wsadził Hondę... czy coś trzeba dodawać?
ymru, 14.09.2018 14:11[!]
Stoffel, serio? Bywasz wolniejszy nawet od chłopaków z Williamsa! Czego tu jeszcze nie wiadomo?
W, 14.09.2018 17:19[!]
Cytat rocque :
Dennis nie mógł zdzierżyć jak ten cudowny samochód McLarena jest zniewolony przez kliencki silnik i najszybciej jak tylko mógł wsadził Hondę... czy coś trzeba dodawać?

Nikt - zupełnie nikt - nie mógł przypuszczać, że Honda będzie takim gniotem. Ruch Dennisa był słuszny, ale efekt przebił najczarniejsze wizje.

McLaren bez Dennisa to dziecko we mgle. Sam silnik to nie wszystko. Tam chyba nie ma już żadnej wizji - są tylko dolary w oczach udziałowców ze sprzedaży samochodów drogowych, których Williams nie produkuje, więc nie można stawiać między tymi firmami znaku równości.
rocque, 14.09.2018 18:31[!]
Cytat W :
Nikt - zupełnie nikt - nie mógł przypuszczać, że Honda będzie takim gniotem. Ruch Dennisa był słuszny, ale efekt przebił najczarniejsze wizje.

Mercedes przygotowywał swój silnik przez lata - Czerwoni latami redukowali straty, a Renault wciąż jest z tyłu. Ferrari w 2014 było wolniejsze niż Williams. Na co oni w McLarenie liczyli, że postukają czarodziejską różdżką w kupę żelastwa i będą mieli konkurencyjny silnik?
O ile dobrze pamiętam to Honda chciała wejść w roli dostawcy rok później, ale Dennis nalegał na 2015.
W ogóle nie sprawdzali tego na torze i były ograniczenia w postaci punktów rozwojowych na sezon... jak to nazwać jeśli nie skrajną głupotą? Wystarczyło poprawić bolid i z Mercedesem mogli spokojnie kosić podia, a z Hondą poczekać na odpowiedni moment.
Cytat W :
McLaren bez Dennisa to dziecko we mgle.

Ale co on zrobił przez te wszystkie lata od największych sukcesów za jego kadencji? Nowe tysiąclecie to jest wręcz pasmo porażek.
W, 14.09.2018 19:25[!]
Cytat rocque :
Ale co on zrobił przez te wszystkie lata od największych sukcesów za jego kadencji? Nowe tysiąclecie to jest wręcz pasmo porażek.

Rzeczywiście McLaren nie wygrał klasyfikacji konstruktorów, ale pomijając lata z Hondą na pokładzie i aferę szpiegowską średnia pozycja na końcu sezonu to 3,07. 3/4 obecnej stawki chciałoby odnosić takie porażki...
rocque, 14.09.2018 22:47[!]
Cytat W :
3/4 obecnej stawki chciałoby odnosić takie porażki...

Podejrzewam, że z odpowiednim budżetem 3/4 stawki mierzyłoby wyżej ;)
W, 14.09.2018 22:58[!]
@rocque
Niczym swego czasu Toyota...?
rocque, 14.09.2018 23:34[!]
@W
Ja cały czas o ambicjach. Oczywiście, że dojeżdżać na podium i wygrywać wyścigi to o wiele lepsza sytuacja niż zamiatanie końca stawki, ale głównym celem każdego dużego zespołu są tytuły mistrzowskie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca