F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.02.2019

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Debiut Williamsa FW42 na torze najwcześniej w środę po południu

Wolff: Twardy Brexit to koszmarny scenariusz dla Formuły 1

Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela

FIA planuje wprowadzenie standardowych skrzyń biegów do F1

TVP jest zainteresowane nabyciem sublicencji na transmisje z F1

18.02.2019

Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy

Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów

Vettel z przytupem rozpoczyna przedsezonowe testy

Relacja z pierwszego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?

Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42

Villeneuve: Vettel znajduje się pod presją ze względu na Leclerca

Tegoroczny bolid Racing Point - RP19 wyjechał na tor w Barcelonie

Hembery: Wszyscy plotkują o chęci sprzedania przez Liberty praw do F1

Alfa Romeo przedstawiła bolid C38

Haas oficjalnie pokazał konstrukcję VF-19

Red Bull zaprezentował wyścigowe malowanie RB15

17.02.2019

Ferrari SF90 zadebiutowało na torze

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Perez: W kwalifikacjach kierowcy muszą jechać w 7-sekundowych odstępach

Meksykanin wiąże wielkie nadzieje z nowym pakietem aero na sezon 2019.
Nataniel Piórkowski, 6 października 2018, wyświetlenia: 1617<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Obecne bolidy F1 są tak wrażliwe na jazdę w tak zwanym brudnym powietrzu, że w kwalifikacjach kierowcy muszą dbać o utrzymywanie nawet 7-sekundowych odstępów za rywalami.

Sergio Perez nie ukrywa, że najnowsza generacja bolidów jest bardzo podatna na utratę docisku.

„Czasem w kwalifikacjach odstępy pomiędzy poszczególnymi bolidami muszą wynosić aż siedem sekund. Mamy bardzo szerokie konstrukcje, które generują wysoki docisk. Z tego względu podczas czasówek widzimy większe odstępy pomiędzy kierowcami” – tłumaczył.

Perez spędził większość wyścigu w Rosji jadąc w grupie z innymi zawodnikami. Meksykanin ocenia, że wyprzedzenie rywala mogło być możliwe tylko w przypadku 1,5-sekundowej różnicy na pojedynczym okrążeniu. „W kwalifikacjach pozycja na torze ma teraz istotne znaczenie. Są też takie wyścigi, jak Monza, gdzie trzeba jechać sekundę za innym bolidem. W taki sposób pole position zdobył Kimi Raikkonen”.

Kierowca Force India miał okazję przetestować w Budapeszcie prototypową wersję uproszczonego i szerszego przedniego skrzydła, które będzie stosowane w Formule 1 od kolejnego sezonu.

„Powiedziano mi, że pomoże ono w bliższej jeździe, ale dopóki nie sprawdzimy tego w warunkach wyścigowych trudno cokolwiek powiedzieć. Słyszałem o nim dobre rzeczy. Może będziemy mogli trzymać się bliżej. Trudno powiedzieć jak blisko. Mam nadzieję, bo ściganie w tym roku jest dość kiepskie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.01.2019  Perez: Ludzie przyzwyczaili się do mojego poziomu w F1
04.12.2018  Perez: Przejście Strolla do Force India nie zmienia mojej pozycji
13.11.2018  Perez: Przykład Alonso pokazuje, jak w złym stanie znajduje się F1
20.10.2018  Whiting przyznał, że Magnussen zbyt późno zmienił linię jazdy
18.10.2018  Perez pozostanie kierowcą Force India w 2019 roku
Tagi:
Perez S.
F1 ogólnie
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
pluto, 06.10.2018 16:18[!]
czyli popiera mój pomysł żeby kierowców w Q3 puszczać co 10 sekund na jedno lub 2 pomiarowe okr
DBR, 06.10.2018 17:01[!]
Wystarcza jeden błąd kogoś ze stawki i robi się korek i tłok i całą ideę diabli biorą, no chyba, że puzczali by jednego kierowcę na pusty tor na jedno okrążenie i kolejnego dopiero jak ten skończy, ale jest to o tyle ryzykowne, że mogłoby być jak w skokach narciarskich - ktoś na początku miałby inne warunki niż na końcu .
Yurek, 06.10.2018 19:13[!]
Cytat DBR :
chyba, że puzczali by jednego kierowcę na pusty tor na jedno okrążenie i kolejnego dopiero jak ten skończy

"Ale to już było…"
ekwador15, 06.10.2018 20:55[!]
najglupszy pomysl jaki moze byc, aby kierowcow wypuszczac co jakis czas po kolei. czasem warunki w 2 minuty moga sie zmienic i to nie bedzie sprawiedliwe. tak samo genialny pomysl Vettela, aby dac godzine, iles komplet opon i kazdy jezdzi ile chce. no i dajmy na to ze przez poerwsze 20 min nie pada, pozniej zaczyna, to finalowe 40 minut ogladamy pusty tor. a tak czy pada czy nie, w q3 trzeba wyjechac. system kwali jaki teraz jest, to jest bardzo dobry i nie ma sensu zmieniać.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca