F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.10.2018

Wolff: Jestem ostrożny w ocenie szans Ocona na posadę w Williamsie

Wolff nie wyklucza kolejnych poleceń zespołowych podczas wyścigu w Austin

Ecclestone: Sauber jest teraz zespołem Ferrari

Bottas i Ocon uniknęli kar za zbyt wolną jazdę po zakończeniu Q1

Szef Nissana potwierdza zaawansowane rozmowy Albona z Toro Rosso

Ricciardo nie otrzymał zgody na udział w testach ogumienia z Renault

GP USA: wyniki kwalifikacji

Lewis Hamilton wyruszy z pole position do wyścigu o GP USA

20.10.2018

FIA nie będzie tolerować naruszania limitów toru w dziewiętnastym zakręcie

Force India chce zmienić nazwę przed końcem 2018 roku

Vettel na czele tabeli przed czasówką w Austin

Whiting przyznał, że Magnussen zbyt późno zmienił linię jazdy

Hamilton zdziwiony taktyką Ferrari z deszczowych piątkowych treningów

Zespoły nie sprawdzą szerszych przednich skrzydeł na testach w Abu Zabi

Horner: Ostre kary za zbyt szybką jazdę pod czerwonymi flagami są do niczego

Alonso: Powinniśmy dostawać więcej opon na mokry tor

Sergio Sette Camara zostanie trzecim kierowcą McLarena?

Force India planuje budowę nowej fabryki

Pirelli ujawniło nazwy i kolory mieszanek opon na sezon 2019

19.10.2018

Ricciardo: Wyścig o GP USA może okazać się loterią

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hamilton: Wrażenia z jazdy po Suzuce są niewiarygodne

Brytyjczyk dziękuje Mercedesowi za doskonały start wyścigowego weekendu w Japonii.
Nataniel Piórkowski, 5 października 2018, wyświetlenia: 1889<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Lewis Hamilton nie szczędzi pochwał Mercedesowi za doskonałe przygotowanie do GP Japonii, dzięki któremu może w pełni korzystać z potencjału swego bolidu.

Hamilton wygrał trzy ostatnie wyścigi i pewnie zmierza po piąty tytuł mistrza świata. Po piątkowych treningach Brytyjczyk jest faworytem do zdobycia pole position i zwycięstwa w niedzielnej rywalizacji.

„Z każdą kolejną wizytą na Suzuce bolid staje się coraz szybszy. To po prostu niewiarygodne. Teraz nie robi się już takich torów. Mamy tu bardzo wąskie strefy wyjazdowe. Lekko najedziesz na trawę i lądujesz na bandzie. Suzuka musi być jednym z moich ulubionych torów, o ile nie najbardziej ulubionym. To po prostu świetny obiekt. Pierwszy i drugi sektor są szczególnie szalone. Pierwsza sekcja to najlepszy roller coaster jakiego doświadczyłem w bolidzie Formuły 1” – powiedział Hamilton.

„Mamy dobry balans, więc mogłem po prostu czerpać przyjemność z jazdy. Każdego roku dostrzegamy obszary wymagające poprawy. Wiedziałem, że są dwa lub trzy zakręty, w których muszę teraz wznieść się na wyżyny swoich możliwości. Od razu się za to wziąłem. Moje osiągi w tych miejscach są teraz lepsze niż kiedykolwiek wcześniej” – dodał Brytyjczyk opisując swoje nastawienie do weekendu w Japonii.

„Nie możemy jednak rezygnować z ciężkiej pracy. Chcemy dostroić bolid. Nigdy wcześniej nie czułem większej przyjemności płynącej z jazdy. Gdy wsiadasz do kokpitu jest najlepiej, prowadzisz bolid w zawrotnym tempie. Jestem wdzięczny za to, że mam możliwość robienia tego, co robię. Dzisiaj cały czas dziękuję, bo zawsze chciałem być w takiej sytuacji” – podsumował lider ekipy Srebrnych Strzał.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.10.2018  Wolff nie wyklucza kolejnych poleceń zespołowych podczas wyścigu w Austin
20.10.2018  Hamilton zdziwiony taktyką Ferrari z deszczowych piątkowych treningów
18.10.2018  Alonso: Jestem zadowolony, że Hamilton może dorównać Fangio
18.10.2018  Hamilton: Schumacher na sto procent znajdzie się w przyszłości w F1
07.10.2018  Hamilton zdziwiony spadkiem formy Ferrari
Tagi:
Hamilton L.
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 05.10.2018 10:54[!]
Faktycznie to jeden z lepszych torów - wąska nitka, trawa i żwir wokół, no i szybkie łuki w różnych konfiguracjach, nie to co teraz nam Tillke serwuje, czyli zakręty 90 stopni kreślone łokciem.

PS. Odpaliłem sobie przedwczoraj pełny weekend na Suzuce w F1 2017, w pierwszym treningu udało mi się zejść poniżej 1:35, jarałem się, że to dobry czas, a się okazuje, że jestem kilka sekund za wolny :-)
teambuktu, 05.10.2018 11:11[!]
@rno2 w zeszłym sezonie były wolniejsze bolidy ;)
Muszę też odpalić Suzukę. Zwykle tak robię, że sobie objeżdżam tor przed weekendem GP. Fajniej się potem ogląda.
kusza, 05.10.2018 11:16[!]
Niezla fotka, bolid wyglada jak zawieszony w powietrzu. Aaaa! Zauwazylem, ze po wyjezdzie ktoregos bolidu na trawe w FP2, wrocil na tor z totalnie zielonymi oponami. Japonce maluja trawe??
piro, 05.10.2018 11:31[!]
@kusza Zakładam że po prostu trawa jest dobrze podlewana :) Jeżeli masz dobrze utrzymany trawnik też tak zabarwia wszystko przy koszeniu.

@teambuktu F12018 of Codemasters?
kusza, 05.10.2018 11:37[!]
Nie nie! Trawa normalna tak nie brudzi tak jak tam bylo, chyba, ze to resztki po Fukushimie. :]
teambuktu, 05.10.2018 11:38[!]
@piro
zwykle tak. nawet się do halo przyzwyczaiłem ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca