DBR, 06.10.2018 15:57 | ![zg³o¶ do moderacji [!]](../forum/styles/subsilver2/imageset/pl/icon_post_report.gif) | |
Cytat : „Gdyby zaczê³o padaæ piêæ, sze¶æ, siedem minut wcze¶niej, to wszyscy mówiliby, ¿e dokonali¶my cudu i byli¶my najsprytniejsi. Teraz jako jedyni wygl±damy na g³upków”
Nie - po prostu wtedy inni tak¿e zjechaliby na pit po przej¶ciówki (albo pe³ne deszcze je¶li mocno by lunê³o) by³o na to sporo czasu, a skoro nie pada³o to trzeba by³o próbowaæ przejazdu na sporo szybszych slickach. Odwrotny pomys³ to jakie¶ kuriozum - co niby Ferrari mia³oby zyskaæ - jeden przejazd na przej¶ciówkach wiêcej ? - inni te¿ by zd±¿yli przejechaæ na nich minimum jedno okr±¿enie.
Doprawdy dziwna strategia - brak tu jakiej¶ warto¶ci dodanej nawet w sytuacji szybkiego deszczu.
I by nie by³o - komunikat Vettela jeszcze nim ruszy³ ¶wiadczy, ¿e nie by³ do tego posuniêcia przekonany wiêc to nie jego wina a decyzja zespo³u - Arribavene?
@DBR Mogli mieæ dwa powody:
1. My¶leli ¿e miêdzy Q2 a Q3 warunki pogorszy³y siê na tyle, ¿e wyjazd na SS by³ zbyt ryzykowny.
2. Spodziewali siê wiêkszych opadów i my¶leli, ¿e kierowc± na SS deszcz przeszkodzi w koñcówce okr±¿enie, a oni przejad± najlepsze okr±¿enie na przej¶ciowych, gdy tor nie bêdzie jeszcze tak mokry.
Gdyby prognozy im siê sprawdzi³y to du¿o zyskaliby, ale zbyt mocno zaryzykowali i przesadzili.
powód jest jeden ,banalny-stratedzy do zwolnienia, b³êdy w kwalifikacjach ,w wy¶cigach. Dziwie sie Ferrari ¿e tego nie widz±,mog± kupic ka¿dego w padoku -czemu nie ¶ci±gna strategów z FI czy Haasa? Oni praktycznie nie pope³niaja b³êdów
Vettel zachowal sie przyzwoicie. Wyobrazcie sobie jak Hamilton by mowil, gdyby znalazl sie w takiej sytuacji?
DBR, 06.10.2018 17:18 | ![zg³o¶ do moderacji [!]](../forum/styles/subsilver2/imageset/pl/icon_post_report.gif) | |
To za przyzwoito¶æ s± w F1 jakie¶ punkty? Chyba, ¿e chodzi, o punktowanie w zespole, ale to sugerowa³oby niepewn± pozycjê VET w Ferrari ;-)
@Pawcioco
To drugie.
Zak³adali, ¿e opady rozwin± siê na tyle, ¿e nie da siê uzyskaæ dobrego czasu na slickach, a w dalszej czê¶ci Q3 opady siê nasil±.
Sprawdzi³a siê tylko druga czê¶æ.
@DBR
Czy nie jestes w stanie zrozumiec co to jest przyzwoitosc? Mieszasz godne zachowanie z lizusostwem.
Mam ci przypomniec jak w podobnych sytuacjach zachowal sie Alonso, lub Hamilton w Mercedesie?
DBR, 06.10.2018 18:47 | ![zg³o¶ do moderacji [!]](../forum/styles/subsilver2/imageset/pl/icon_post_report.gif) | |
To co pokazuje w tej wypowiedzi Vettel to z pewno¶ci± nie przyzwoito¶æ a w³a¶nie przypochlebianie siê, w najlepszym razie ¼le pojêta lojalno¶æ - zdecydowanie bardziej odpowiada mi dzisiejsza postawa Leclerca i otwarte pretensje wzglêdem zespo³u - uczciwe i bez nadmiernych wyrzutów - ale szczere a nie kolejne Supper Ragazzi itd . Rzygam od tego PR fa³szu.
@DBR Czy nie rzygasz PR fa³szem, gdy Hamilton powtarza po ka¿dej sesji ka¿dego wy¶cigu, ¿e "Ch³opaki zrobili nieprawdopodobn± robotê, jestem szczê¶ciarzem ¿e jestem w tym zespole" itp.? Trochê obiektywizmu nie zaszkodzi.
tcx, 06.10.2018 19:55 | ![zg³o¶ do moderacji [!]](../forum/styles/subsilver2/imageset/pl/icon_post_report.gif) | |
Przecie¿ ten go¶æ to g³ówny narzekacz.
Ferrari przegrywa - ¼le, Ferrari wygrywa - ¼le, wypowiada siê ktokolwiek z Ferrari - ¼le.
DBR, 06.10.2018 19:59 | ![zg³o¶ do moderacji [!]](../forum/styles/subsilver2/imageset/pl/icon_post_report.gif) | |
@Pawcioco A i owszem - to ca³kowicie ociekaj±ce wazelin± wypowiedzi i mnie od nich mdli. Bez dwóch zdañ - st±d nie dziwie sie f1wm.pl, ¿e zrezygnowa³a z zupe³nie pozbawionych sensu PR gadek zawodników po wy¶cigach - nie tych na gor±co, ale tych "konsultowanych"
I tak - tu Hamilton sporo traci .
@tcx - je¶li to do mnie to wynika z faktu, ¿e uwa¿am, ¿e obecnie Ferrari to przyk³ad kwintesencji patologii, która dr±¿y F1 - uk³ady, nierówny podzia³ ¶rodków ba wrêcz permanentny szanta¿ ekipy z Maranello petryfikuj±cy chory uk³ad. A to smutne bo kiedy¶ bardzo im kibicowa³em jak mia³em ta na¶cie lat - dekady temu.
Panowie zachowujcie siê jak doro¶li, czyli z wyrozumia³o¶ci±.
Wyja¶nienie s³owa przyzwoito¶æ pojawia siê w pó¼niejszych klasach, wiêc mo¿na nie wiedzieæ.
Przypochlebienie i lizusostwo jest od pocz±tku.
DBR@- ale komentarz to móg³by¶ zmieniæ. Ferrari logicznie obdtawi³o a ¿e nie popada) o na tyle by wykrêciæ jako pierwsi dobry czas na intermediatach tylko jeszcze slicki klei³y no có¿... Zdarza siê, maj± pecha. 😁
Ca³a ta ekipa kierowcy, stratedzy szefostwo to grupa nieudaczników. Wszyscy sa godni siebie. Niech Ferrari dalej prowadzi tak± politykê personaln± to poczeka kolejne dekady na zdobycie tytu³ow mistrzowskich.
|