F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.10.2018

Ricciardo: Wyścig o GP USA może okazać się loterią

Vettel został ukarany cofnięciem o trzy pozycje na starcie GP USA

Hamilton z najlepszym czasem w drugim treningu w Austin

Kubica: Nie mogę czekać na decyzję Williamsa dłużej niż do grudnia

Gasly i Hartley wyruszą do GP Stanów Zjednoczonych z ostatniej linii

Hamilton najszybszy na przesychającym Circuit of the Americas

Williams: Kubica byłby fantastycznym zespołowym kolegą dla Russella

Hartley: Brakuje mi pełnego wsparcia w Formule 1

Sainz: Tempo kwalifikacyjne Hondy jest zmartwieniem dla Renault

Bottas nie obawia się utraty posady w Mercedesie na rzecz Ocona w sezonie 2020

Arrivabene pozostanie szefem Scuderii Ferrari po sezonie 2018

Verstappen: Zapowiedzi postępów Renault to stara śpiewka

Ocon zainteresowany roczną współpracą z Williamsem

18.10.2018

Ricciardo: Spadek formy Renault nie robi na mnie wrażenia

Alonso: Jestem zadowolony, że Hamilton może dorównać Fangio

Hamilton: Schumacher na sto procent znajdzie się w przyszłości w F1

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Perez pozostanie kierowcą Force India w 2019 roku

Coca-Cola została nowym sponsorem McLarena

Barcelona utrzymała organizację zimowych testów F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ericsson: Wypadek był spowodowany brakiem docisku przy mijaniu Bottasa

Kierowca Saubera ujawnił, iż dane wykazały dużą podsterowność bolidu w zakręcie numer siedem.
Mateusz Szymkiewicz, 6 października 2018, wyświetlenia: 1193<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Marcus Ericsson ujawnił, że wypadek podczas kwalifikacji do Grand Prix Japonii był spowodowany utratą docisku podczas mijania Valtteriego Bottasa.

Szwed w połowie Q1 rozbił bolid w zakręcie numer siedem. Zawodnik Saubera po minięciu wolniejszego Valtteriego Bottasa pojechał prosto, wypadając na żwirową pułapkę oraz bariery. Po analizie dokonanej przez zespół okazało się, iż C37 prowadzone przez Ericssona wykazało się w tym miejscu dużą podsterownością w porównaniu do poprzedniego okrążenia.

„Po prostu straciłem kontrolę nad przodem” – powiedział Marcus Ericsson, który wyruszy do wyścigu na Suzuce z ostatniego pola. „Wiedziałem, że przede mną znajduje się bolid, ale był mocno po wewnętrznej części toru, więc uważałem, że wszystko będzie w porządku. Mimo to oglądając powtórki wydaje mi się, iż było to wystarczające by wytrącić mój bolid z równowagi. Na zebranych danych widać, iż miałem nieco większą podsterowność niż okrążenie wcześniej. To nie jest wymówka, ponieważ jechałem też szybciej niż powalała na to przyczepność. Wielka szkoda”.

28-latek postanowił wziąć całą winę za wypadek na siebie, traktując utratę przyczepności jako jeden z czynników. „Bolidy są bardzo wrażliwe na wiatr, jeżeli dojdzie do zmiany jego kierunku możesz stracić mnóstwo przyczepności. Pomyliłem się w ocenie tego ile mogę stracić, a później pojechałem zbyt szeroko. To było złe miejsce na taki błąd, ponieważ przy jednym kole poza torem to już jest koniec”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.10.2018  Ericsson: Ścigam się teraz z mniejszą presją
26.09.2018  Salo: Szkoda, że Ericsson straci wyścigowy fotel w Sauberze
25.09.2018  Ericsson pozostanie w Sauberze jako trzeci kierowca
24.09.2018  Sauber bliski decyzji o drugim kierowcy na sezon 2019
13.09.2018  Antonio Giovinazzi faworytem do drugiej posady w Sauberze?
Tagi:
Ericsson M.
Sauber

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sasilton, 06.10.2018 12:50[!]
Czy ja wiem? Bottas nie jechał tam 300km/h by powodować takie zawirowania za jego bolidem.
hubert_babica, 06.10.2018 13:28[!]
@Sasilton - oooo, widzę że mamy eksperta
Phaedra, 06.10.2018 15:09[!]
@hubert_babica kolega wyżej dobrze kombinuje!
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca