F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.12.2018

Alexander Albon wybrał numer startowy

Kubica: Raikkonen wciąż jest jednym z najlepszych kierowców w F1

Steiner: Powinniśmy byli zdobyć więcej punktów

Sainz: Okres spędzony w Renault pozwolił mi lepiej poznać samego siebie

Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent

17.12.2018

Racing Point przedstawi zespół 13 lutego

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciałby wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Leclerc: Nie rozumiem dlaczego Magnussen nie otrzymał kary

Kierowca Saubera przyznał, że Duńczyk jest rywalem sprawiającym mu największe problemy.
Mateusz Szymkiewicz, 7 października 2018, wyświetlenia: 1593<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Charles Leclerc przyznał, że nie rozumie dlaczego Kevin Magnussen nie otrzymał kary za incydent z wyścigu o Grand Prix Japonii.

Kierowca Saubera na początku zmagań na Suzuce zderzył się na prostej startowej z Duńczykiem, który broniąc pozycji bardzo późno zmienił tor jazdy. W rezultacie Magnussen rozerwał lewą tylną oponę i po kilku okrążeniach wycofał się przez zbyt poważne uszkodzenia bolidu, natomiast Leclerc zjechał do mechaników na wymianę nosa.

Sędziowie zdecydowali się nie wyciągać konsekwencji wobec Magnussena, co zdaniem Leclerca jest bardzo niezrozumiałym posunięciem. „Z perspektywy kokpitu dla mnie ta sytuacja była bardzo jasna, muszę jeszcze zobaczyć powtórki, ale rok lub dwa lata temu był podobny incydent na Spa między Kimim a Maksem Verstappenem. Max spoglądał wtedy w swoje lusterka i kiedy Kimi wykonał ruch, Max odbił w jego stronę. Wszyscy możemy się zgodzić, że w tamtym momencie to był niebezpieczny manewr. Nie mam pojęcia dlaczego dzisiaj nie została przyznana kara. Muszę to zrozumieć, ponieważ jeżeli jest to dozwolone, to ja zrobię to następnym razem i będę tego spodziewał się po innych zawodnikach. Przy tak wysokiej prędkości dla mnie jest to niebezpieczne” – powiedział Monakijczyk.

Leclerc dodał, że sędziowie powinni zwracać szczególną uwagę na Kevina Magnussena, który w tym roku był zaangażowany w liczne incydenty. „To dopiero mój pierwszy rok w Formule 1 i Kevin z pewnością jest kierowcą, z którym mam największe problemy. Nie jestem jedyny, ponieważ rozmawiałem z innymi i momentami nikt nie rozumie dlaczego nie traktuje się surowo kierowców, ponieważ wkrótce będziemy kontynuowali takie podejście. Jeżeli tego typu jazda jest dozwolona, to również zacznę tak się ścigać, ale moim zdaniem to nie jest właściwa droga”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.12.2018  Leclerc chciałby wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix
17.12.2018  Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018
06.12.2018  System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii
20.11.2018  Clear: Ferrari musi być dobrze przygotowane do współpracy z Leclerkiem
20.11.2018  Hamilton: W przyszłym sezonie muszę wejść na jeszcze wyższy poziom
Tagi:
Leclerc C.
Magnussen K.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sasilton, 07.10.2018 10:11[!]
Też mnie zaczyna denerwować Kmag. Skręca na rywali, robi jakieś dziwne manewry i jeszcze nie zostaje za to ukarany.
Tydzień temu wjechał w Ocona, a tutaj odwalił jeszcze gorszą rzecz.
kumien, 08.10.2018 10:38[!]
Co jak co, ale moim zdaniem tutaj za bardzo czepiamy się Kevina. Zrobił późny manewr, ale zmienił tylko raz linię jazdy. Leclerc powinien być czujny i zaatakować od zewnętrznej. KMag jeździ jak cham, ale moim zdaniem tutaj pojechał ostro, ale w granicy przepisów.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca