F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.02.2019

Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42

Williams zaprezentował wizualizację bolidu FW42

Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów

Haas ogłosił program jazd swych kierowców na zimowe testy

Binotto: Obraliśmy agresywne podejście do projektu bolidu SF90

Ferrari przedstawiło bolid SF90

Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena

F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów

Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018

14.02.2019

McLaren zaprezentował bolid MCL34

Pierwsze zdjęcia bolidu Alfy Romeo wyciekły do internetu

Marko: Red Bull z silnikami Hondy może znaleźć się na czele stawki

Alonso nie weźmie udziału w zimowych testach z McLarenem

Raikkonen: Nie czuję się za stary na Formułę 1

Hulkenberg: Moja przyszłość w Renault zależy od pojedynku z Ricciardo

Racing Point nie zdąży z nowym bolidem na pierwszy dzień testów?

13.02.2019

Projekt nowego bolidu Racing Point opiera się na konstrukcji z sezonu 2018

Racing Point zaprezentowało nowe barwy na sezon 2019

Red Bull RB15 wyjechał na tor Silverstone

Unia Europejska analizuje kampanie Mission Winnow i BAT w Formule 1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Leclerc: Nie rozumiem dlaczego Magnussen nie otrzymał kary

Kierowca Saubera przyznał, że Duńczyk jest rywalem sprawiającym mu największe problemy.
Mateusz Szymkiewicz, 7 października 2018, wyświetlenia: 1625<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Charles Leclerc przyznał, że nie rozumie dlaczego Kevin Magnussen nie otrzymał kary za incydent z wyścigu o Grand Prix Japonii.

Kierowca Saubera na początku zmagań na Suzuce zderzył się na prostej startowej z Duńczykiem, który broniąc pozycji bardzo późno zmienił tor jazdy. W rezultacie Magnussen rozerwał lewą tylną oponę i po kilku okrążeniach wycofał się przez zbyt poważne uszkodzenia bolidu, natomiast Leclerc zjechał do mechaników na wymianę nosa.

Sędziowie zdecydowali się nie wyciągać konsekwencji wobec Magnussena, co zdaniem Leclerca jest bardzo niezrozumiałym posunięciem. „Z perspektywy kokpitu dla mnie ta sytuacja była bardzo jasna, muszę jeszcze zobaczyć powtórki, ale rok lub dwa lata temu był podobny incydent na Spa między Kimim a Maksem Verstappenem. Max spoglądał wtedy w swoje lusterka i kiedy Kimi wykonał ruch, Max odbił w jego stronę. Wszyscy możemy się zgodzić, że w tamtym momencie to był niebezpieczny manewr. Nie mam pojęcia dlaczego dzisiaj nie została przyznana kara. Muszę to zrozumieć, ponieważ jeżeli jest to dozwolone, to ja zrobię to następnym razem i będę tego spodziewał się po innych zawodnikach. Przy tak wysokiej prędkości dla mnie jest to niebezpieczne” – powiedział Monakijczyk.

Leclerc dodał, że sędziowie powinni zwracać szczególną uwagę na Kevina Magnussena, który w tym roku był zaangażowany w liczne incydenty. „To dopiero mój pierwszy rok w Formule 1 i Kevin z pewnością jest kierowcą, z którym mam największe problemy. Nie jestem jedyny, ponieważ rozmawiałem z innymi i momentami nikt nie rozumie dlaczego nie traktuje się surowo kierowców, ponieważ wkrótce będziemy kontynuowali takie podejście. Jeżeli tego typu jazda jest dozwolona, to również zacznę tak się ścigać, ale moim zdaniem to nie jest właściwa droga”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.02.2019  Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów
11.02.2019  Verstappen: Wspólnie z Leclerkiem będziemy przyszłymi gwiazdami F1
08.02.2019  Nicolas Todt: Leclerc nie może być niecierpliwy
05.02.2019  Webber: Red Bull potrzebował zmiany partnera silnikowego
04.02.2019  Alonso: Największą radość dałby mi trzeci tytuł mistrza świata F1
Tagi:
Leclerc C.
Magnussen K.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sasilton, 07.10.2018 10:11[!]
Też mnie zaczyna denerwować Kmag. Skręca na rywali, robi jakieś dziwne manewry i jeszcze nie zostaje za to ukarany.
Tydzień temu wjechał w Ocona, a tutaj odwalił jeszcze gorszą rzecz.
kumien, 08.10.2018 10:38[!]
Co jak co, ale moim zdaniem tutaj za bardzo czepiamy się Kevina. Zrobił późny manewr, ale zmienił tylko raz linię jazdy. Leclerc powinien być czujny i zaatakować od zewnętrznej. KMag jeździ jak cham, ale moim zdaniem tutaj pojechał ostro, ale w granicy przepisów.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca