F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.10.2018

Niki Lauda może wkrótce opuścić szpital w Wiedniu

Robert Kubica spotkał się z władzami PKN Orlen

Pascal Wehrlein dołączył do ekipy Mahindry w Formule E

15.10.2018

Gelael weźmie udział w treningu w Austin z Toro Rosso

Whiting: Nie ma planów, aby opóźnić wprowadzenie nowych przepisów

Mick Schumacher podejmie wkrótce decyzję ws. programu na sezon 2019

Prost: Obecne przepisy dotyczące ogumienia to absurd

Arrivabene: Vettel prędzej czy później zdobędzie tytuł dla Ferrari

Vandoorne rozpocznie starty w Formule E

13.10.2018

Ocon znajduje się na liście kandydatów na kierowcę Williamsa

Grosjean: Nawet przez moment nie obawiałem się o przyszłość w F1

Russell: Rozmowy z Williamsem rozpoczęły się przed GP Niemiec

12.10.2018

Bolidy zostaną wyposażone w dodatkowe oświetlenie od 2019 roku

Światowa Rada oficjalnie zatwierdziła kalendarz na sezon 2019

Tost: Mamy coraz mniej czasu na ustalenie nowych przepisów F1

Verstappen nie otrzymał zgody na przetestowanie motocykla MotoGP

George Russell zostanie kierowcą Williamsa w sezonie 2019

Prost: F1 powinna uprościć przepisy

11.10.2018

Stroll: Schumacher mógłby przejść do Formuły 1 bezpośrednio z F3

Gasly: Odejście Key'a zaszkodziło Toro Rosso

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Steiner: Magnussen nie ponosi winy za kolizję z Leclerkiem

„To Leclerc wjechał w bolid Kevina”.
Nataniel Piórkowski, 7 października 2018, wyświetlenia: 2000<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Guenther Steiner uważa, że Kevin Magnussen nie popełnił żadnego błędu broniąc się przed atakiem Charlesa Leclerca w Grand Prix Japonii.

Na drugim okrążeniu Leclerc przypuścił atak na Magnussena podczas pokonywania prostej startu mety. Gdy Duńczyk zorientował się, że może wkrótce stracić pozycję, podjął decyzję o zmianie linii jazdy i przesunięciu się na lewą stronę toru. Pomiędzy kierowcami doszło do kolizji. Leclerc uszkodził przednie skrzydło swego Saubera, a w bolidzie Magnussena przebiciu uległa lewa tylna opona. Duńczyk w wolnym tempie dotarł do mechaników, ale niedługo później wycofał się z rywalizacji.

W przekazie radiowym Leclerc nie ukrywał frustracji z jazdy Magnussena. Pytany o to, czy Monakijczyk i Sauber mieli powody do niezadowolenia, Steiner odrzekł: „Nie. To Lerclerc wjechał w bolid Kevina. To on w niego wjechał. Kevin nie hamował. Nie zepchnął go. Nic z tych rzeczy. Kevin przesunął się na linię jazdy Leclerca, a on w niego wjechał. Co miał zrobić Kevin? Przepuścić go jak gdyby nigdy nic?”.

Po sugestii o tym, że Magnussen dokonał zmiany linii jazdy w sposób, w jaki nie powinien był tego robić, Steiner kontynuował: „Byli przed punktem hamowania. Do zdarzenia nie doszło na dohamowaniu”.

Pytany o to, czy Leclerc powinien wziąć na siebie część odpowiedzialności za incydent, szef Haasa odparł: „Dokładnie. Tak sądzę. Musi oceniać, co może robić, a czego nie. Kevin nie uderzył go w bok. Był wyraźnie przed nim, bo mógł zmienić linię jazdy znajdując się w takiej sytuacji”.

Zachowanie Magnussena na torze jest często krytykowane przez kierowców. W ostatnich tygodniach styl jazdy Duńczyka piętnowali Pierre Gasly i Fernando Alonso. Steiner broni swego zawodnika – stwierdził nawet, że jest on łatwym celem dla rywali. Pytany o to, czy w tym wypadku jest podobnie, odrzekł: „Zdecydowanie. To kolejny tego przykład. Zaczyna mnie już to męczyć. Jeśli kierowcy mają problem, to zrzucają winę na Kevina. To stało się już całkiem normalne”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.09.2018  Steiner: Powinniśmy odejść od niebieskich flag
14.09.2018  Haas ogłosi wkrótce skład kierowców na sezon 2019
13.09.2018  Steiner: Renault złamało nieformalne porozumienie składając protest po wyścigu
10.09.2018  Steiner: Jeśli nie mogą pokonać cię na torze, to próbują zrobić to przed sądem
04.09.2018  Grosjean: Wróciłem do normalności po trudnym starcie sezonu
Tagi:
Steiner G.
Magnussen K.
Leclerc C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
bartoszcze, 07.10.2018 12:56[!]
Leclerc po prostu wpadł na nogę podstawioną przez Kevina!
BGP001, 07.10.2018 13:45[!]
Ależ panie i panowie, jaki dzisiaj mieliśmy fascynujący wyścig.
Wygrał Perez drugi był Grosjean i trzeci Ocon, podwójne podium Force India. Sainz też ładnie na czwartym miejscu. I warto zwrocić uwagę na klasyfikacje - aż trzech pretendentów do tytułu ma taką samą liczbę punktów - 53 (PER, HULK, MAG) a jeszcze Alonso się czai z 50pkt. Naprawdę bardzo emocjonujący rok.

Oczywiście mówie o Formule 1B, ale walka w środku stawki jest naprawdę ładna i wyrównana.
F1V0, 07.10.2018 14:40[!]
No pewnie, że nie. Kevinka trzeba bronić. Haas wychodzi na największych frajerów tego sezonu. W Australii przez pitstopy stracili dużo punktów, a w kolejnych wyścigach to już popisy ich świetnych kierowców. Jak nie Grosjean zawodził to teraz Magnussen jeździ fatalnie. Jak nie zdobędą 4 miejsca w generalce to będzie ich można postawić obok Ferrari jako największych przegranych tego sezonu.
Sasilton, 07.10.2018 15:42[!]
Cytat BGP001 :
Ależ panie i panowie, jaki dzisiaj mieliśmy fascynujący wyścig.
Wygrał Perez drugi był Grosjean i trzeci Ocon, podwójne podium Force India. Sainz też ładnie na czwartym miejscu. I warto zwrocić uwagę na klasyfikacje - aż trzech pretendentów do tytułu ma taką samą liczbę punktów - 53 (PER, HULK, MAG) a jeszcze Alonso się czai z 50pkt. Naprawdę bardzo emocjonujący rok.

Oczywiście mówie o Formule 1B, ale walka w środku stawki jest naprawdę ładna i wyrównana.

https://i.redd.it/7wyx00pgmpq11.png
Patok12, 07.10.2018 15:51[!]
@F1V0
Renault jest cieniutkie, Hulk powtarza zeszły sezon z fatalną 2 połową sezonu. Haas bez problemu odrobi te punkty. Kevin troszkę za późno zjechał żeby się bronić, ale on zawsze tak się broni, więc Leclerc mógł to przewidzieć.
paymey852, 07.10.2018 16:08[!]
Cytat Patok12 :
Kevin troszkę za późno zjechał żeby się bronić

On wykonał minimalny ruch w lewo a dopiero potem agresywny w prawo.
Dopiero jak Kevinowi ktoś zrobi taki numer to może zrozumie jakim jest obecnie idiotą.
hubert_babica, 07.10.2018 16:54[!]
Jechałem ostatnio za nim niedaleko Monako moim Ferrari 250 GT, potwierdzam opinię chłopca o nicku @paymey852 - Magnussen to kompletny idiota
Rasputin, 07.10.2018 17:27[!]
@Patok12
Renault w drugiej połowie ma beznadziejny samochód chociaż myślę że wpływ na kiepską formę Hulka ma kolizja w Belgii
Bo Sainz jakoś zdołał być dwa razy ósmy w a Niemiec był raptem raz 10-ty w Singapurze
Aeromis, 07.10.2018 17:35[!]
To prawda, wina po stronie Leclerca w 100% za zniedołężniały, ślamazarny atak. Wszystko zdarzyło się przed strefą hamowania, więc Kevin miał pełne prawo się bronić, a Charles miał pełen obowiązek panować nad różnicą w prędkościach. Widzieliśmy agresywne ataki i obrony na tym torze w tym wyścigu, chłopaki bawili się nieraz po całej szerokości toru.

https://youtu.be/cRTmuPOhaIA?t=85

Leclerc powinien dostać kare przesunięcia na starcie w następnym wyścigu.
hubert_babica, 07.10.2018 18:03[!]
@Aeromis
ja dodatkowo odesłałbym go do kąta na godzinę a następnię kazał klęczeć na grochu
dobra kara?
Neeo, 07.10.2018 18:31[!]
Jako karę proponuję całodzienne słuchanie obrad naszego sejmu. Hubertowi babicy propnuję snickersa. Bez karmelu.
Schumacher, 07.10.2018 19:26[!]
Panie Steiner...chlejesz Pan? Bo odnoszę wrażenie że nie ten sam wyścig oglądaliśmy
paymey852, 07.10.2018 19:32[!]
@Aeromis

Zgadza się że wina Leclerca ale 100% ?
Nie dostrzegasz nic niebezpiecznego w zachowaniu Kevina?
Mam na myśli jazdę zygzakiem jest to dla Ciebie coś co powinniśmy traktować jako zachowanie normalne.
piro, 07.10.2018 22:07[!]
Czy mógłby ktoś z administracji sprawdzić użytkownika hubert_babica? Jest to prawdopodobnie drugie konto Piotrka. Gdyby było można zbanować użytkownika po adresie IP byłbym wdzięczny ponieważ jego komentarze są poniżej poziomu i tylko przeszkadza innym użytkownikom tego portalu.
Maciek znafca, 07.10.2018 22:28[!]
Zawsze powtarzam, że uważać powinien ten z tyłu. W Kanadzie'14 winny był Massa, w Baku'18 Ricciardo,w Monako'08 Kimi, w Melbourne'16 Alonso i można by tak wymieniac.. Czego tu nie rozumieć? Żadnym pojazdem jeszcze nie jezdsiliscie?!
MisieQ1997, 08.10.2018 01:10[!]
@BGP001 @Sasilton
https://www.reddi...rand_prix_standings/

tutaj dokładna klasyfikacja F1.5 :D
F1V0, 08.10.2018 12:48[!]
@Maciek znafca
A co to ma do jazdy po normalnych drogach? Na normalnych drogach też wyskakujesz zaraz zza slipstreamu?
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca