F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.10.2018

Wolff: Jestem ostrożny w ocenie szans Ocona na posadę w Williamsie

Wolff nie wyklucza kolejnych poleceń zespołowych podczas wyścigu w Austin

Ecclestone: Sauber jest teraz zespołem Ferrari

Bottas i Ocon uniknęli kar za zbyt wolną jazdę po zakończeniu Q1

Szef Nissana potwierdza zaawansowane rozmowy Albona z Toro Rosso

Ricciardo nie otrzymał zgody na udział w testach ogumienia z Renault

GP USA: wyniki kwalifikacji

Lewis Hamilton wyruszy z pole position do wyścigu o GP USA

20.10.2018

FIA nie będzie tolerować naruszania limitów toru w dziewiętnastym zakręcie

Force India chce zmienić nazwę przed końcem 2018 roku

Vettel na czele tabeli przed czasówką w Austin

Whiting przyznał, że Magnussen zbyt późno zmienił linię jazdy

Hamilton zdziwiony taktyką Ferrari z deszczowych piątkowych treningów

Zespoły nie sprawdzą szerszych przednich skrzydeł na testach w Abu Zabi

Horner: Ostre kary za zbyt szybką jazdę pod czerwonymi flagami są do niczego

Alonso: Powinniśmy dostawać więcej opon na mokry tor

Sergio Sette Camara zostanie trzecim kierowcą McLarena?

Force India planuje budowę nowej fabryki

Pirelli ujawniło nazwy i kolory mieszanek opon na sezon 2019

19.10.2018

Ricciardo: Wyścig o GP USA może okazać się loterią

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Włoska prasa nie zostawia suchej nitki na Ferrari i Vettelu

Dziennikarze są zszokowani bezsilnością Scuderii w decydujących wyścigach sezonu.
Nataniel Piórkowski, 9 października 2018, wyświetlenia: 5732<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Włoska prasa nie szczędzi krytycznych uwag Ferrari, Maurizio Arrivabene i Sebastianowi Vettelowi.

Po wyścigu na Suzuce Lewis Hamilton z Mercedesa może być już niemal w stu procentach pewny zdobycia tegorocznego tytułu mistrza świata. Włoscy dziennikarze żałują, że po bardzo udanym starcie sezonu Scuderii nie udało się utrzymać przewagi nad Mercedesem.

La Gazetta dello Sport podsumowuje:„ Ferrari w ruinach. Mają strategów, którzy popełniają błędy. Słabego kierowcę, który w ogóle nie uczy się na błędach. Szefa zespołu, który atakuje swoją ekipę. Bolid, który jest słabszy z wyścigu na wyścig. Przed Monzą trudno było sobie nawet wyobrazić taki kryzys”.

W podobnym tonie wypowiada się La Stampa. „Może to pech, ale nie można zapominać o fakcie, że Sebastian Vettel nie robi już nic w taki sposób, w jak należałoby to robić”.

Corriere dello Sport zaznacza: „Problemem może być tylko team i jego kierowcy. Vettel znajduje się w głębokim kryzysie egzystencjalnym”.

Corriere della Sera dodaje: „Vettel rujnuje fantastyczny start sezonu dodając do swej kolekcji koszmarne błędy. Te pomyłki są wyrazem głębokiego niepokoju, jaki odczuwa czterokrotny mistrz świata doświadczający kryzysu pewności siebie”.

„La Repubblica” komentuje z kolei: „Podczas gdy Hamilton sięga po rekord Fangio, sezon Ferrari kończy się klęską. Vettel wybrał najgorszy moment na porażkę a Ferrari pęka pod wodzą Maurizio Arrivabene, który krytykuje własnych ludzi”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.10.2018  Ecclestone: Sauber jest teraz zespołem Ferrari
21.10.2018  Ricciardo nie otrzymał zgody na udział w testach ogumienia z Renault
20.10.2018  Hamilton zdziwiony taktyką Ferrari z deszczowych piątkowych treningów
19.10.2018  Arrivabene pozostanie szefem Scuderii Ferrari po sezonie 2018
18.10.2018  La Gazzetta dello Sport: Vettel może odejść z Ferrari po sezonie 2019
Tagi:
Ferrari
Vettel S.
Arrivabene M.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
pluto, 10.10.2018 00:38[!]
@Glupi Jasiek dokładnie tak bylo z odejsciem VET z RBR. Tam jest zasada zwycięskiego samochodu-jak kierowca wygra wyścig to automatycznie przedłuźa kontrakt o kolejny sezon z wieloletniej umowy,nie moze odejść. Co do spiskowej teorii czujnika -a może Ferrari po prostu skręciło silniki,wcześniej od Merca wprowadzali kolejne z puli , na tym 3 ostatnim obecnie muszą wytrzymac 9 GP czyli niemal pół sezonu.Do tego Ferrari spaprało w przeciwieństwie do Merca ostatni pakiet poprawek, w Japonii ostatecznie w 3 treningu usuneli cały oprócz przedniego skrzydła czyli staneli w miejscu z bolidem , a jak w F1 stoisz w miejscu to sie c....I na koniec tak wiekszośc tu jedzie po VET a co z Kimim? Czemu on też popełnia błedy,czemu on nie walczy z Mercami ,nie odbiera im punktów,po to chyba jest w Ferrari
VIRUS69, 10.10.2018 00:59[!]
Nie ma co jechać po VET bez wątpienia to jeden z najlepszych kierowców w stawce.
Błędy mniejsze lub te większe popełniają wszyscy bez wyjątku.
Największy błąd VET u siebie w GP Niemiec i to bardzo odmieniło losy walki o majstra
A w Japonii? Gdyby VER pozostawił odrobinę więcej miejsca na sportową czystą rywalizację w zakręcie i manewr wyprzedzenia był skuteczny wtedy pisali by że VET jest wielki i pokazał klasę.
Niestety, ale gdyby wszyscy w ten sposób się bronili co VER, to na mecie każdego wyścigu mielibyśmy góra 10 bolidów
Maciek znafca, 10.10.2018 01:37[!]
@kumien jaki lizakowy? Nie ma już go od lat. Vettel się nie zagotował w tym roku? Hahaha, tak to skwituje. Zagotował się w Niemczech, we Włoszech i w Japonii, bo mógł poczekać na strefę DRS i z łatwością łyknąłby RBR, co nie zmienia faktu, że wina Maxa. Tytuły Vettela w Red Bull'u różniły się tym od tych Hamiltona w Mercu, gdyż VET miał wsparcie całego zespołu i był zdecydowanym, niepodważalbym numerem 1. Lewis miał w pewnych momentach bardzo pod górkę w Mercedesie. Na dwie srebrne strzały, akurat jedna padała. Dziwne.. W czasach rywalizacji z Ros nie był nr 1 w zespole, w 2016 rzekłbym, że nawet numerem 2 z enigmatycznych przyczyn. Rosberg nie był wymagającym przeciwnikiem? Skąd możesz to wiedzieć. Hamilton balował? Skąd możesz to wiedzieć. Z jaką prędkością jeżdżą po drogach tutejsi ludzi, tego też nie możesz wiedzieć. Twojego punktu widzenia totalnie nie kumien 😂 Więcej pokory na przyszłość Ci życzę.
derwisz, 10.10.2018 03:19[!]
Jaki jest koń każdy widzi. Nie pamiętam aby kiedykolwiek jakikolwiek kierowca dostał tyle zasłuzonej krytyki i żeby aż tak otwarcie podważane były jego umiejętności jak dzieje się to w przypadku Vettela.
Dziś bardzo kłują w oczy te jego 4 tytuły zdobyte w mistrzowskich autach przewyższających o klasę konkurencje i przy równoczesnym braku konkurencji w ramach zespołu. Do tego dochodzi jeden tytuł nie zdobyty który przegrał z Buttonem również mając mistrzowski bolid. W Ferrari konto VET wyraźnie obciążają dwa ostatnie sezony, ale trzeba zaznaczyć ze również w sezonach poprzedzających kiedy nie posiadał konkurencyjnego bolidu jego jazda też była daleka od perfekcji. Kibice na cąłym swiecie a zwłaszcza Włosi mają tu porównanie z Alonso do którego nikt w Ferrari nie ma pretensji a wręcz przeciwnie, większość twierdzi, ze przez cały okres zatrudnienia był perfekcyjny i wyciskał z bolidu więcej niż ktokolwiek mógł się spodziewać.

Do tego dochodzi polityka personalna i brak wyciągania wniosków. Czy kierownictwo było ślepe czy może świadomie sabotuje szanse zespołu? Trudno zrozumieć dlaczego w Ferrari nie jeżdżą najlepsi dostępni na rynku kierowcy.
Dlaczego przez tyle sezonów dawano ciepła posadkę słabiutkiemu RAI i dlaczego nie skorzystali z okazji i nie zatrudnili RIC lub ALO gdy po tym sezonie takie okazje sie pojawiły?
bartoszcze, 10.10.2018 07:24[!]
Cytat derwisz :
W Ferrari konto VET wyraźnie obciążają dwa ostatnie sezony

Ale w kwestii sezonu 2017 to co konkretnie? Poza oczywiście Baku (13 pkt straty wskutek kary) i ewentualnie Singapurem, co wałkowaliśmy na poprzednich stronach?
Maciek znafca, 10.10.2018 14:22[!]
Meksyk też. Poza tym Monako niezasłużone, tak samo Węgry, więc z 4 wygranych zasłużył na 2. Kimi jest trochę słabszy patrząc na ostatnie lata w Ferrari, a 'troche' to za mało żeby klasyfikowac ich jako nr 1 i nr 2, więc sukcesy Seba w Scuderii i tak są nieco naciągane, a co dopiero mówić, że zasłużył na mistrzostwo :)
Glupi Jasiek, 10.10.2018 17:50[!]
Odnośnie gotowania powiem tak. Sebastian byłby w stanie przejeździć ten sezon w Mercedesie a Lewis w Ferrari już nie. Mam za sobą komplet wyścigów od czasu wprowadzenia onboardów. Więcej się nasłuchałem narzekania od Lewisa niż Sebastiana. Rozumiem, że Lewis miał powody a Sebastian nie?
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca