F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.02.2019

Debiut Williamsa FW42 na torze najwcześniej w środę po południu

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (16:00)

Wolff: Twardy Brexit to koszmarny scenariusz dla Formuły 1

Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela

FIA planuje wprowadzenie standardowych skrzyń biegów do F1

TVP jest zainteresowane nabyciem sublicencji na transmisje z F1

18.02.2019

Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy

Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów

Vettel z przytupem rozpoczyna przedsezonowe testy

Relacja z pierwszego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?

Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42

Villeneuve: Vettel znajduje się pod presją ze względu na Leclerca

Tegoroczny bolid Racing Point - RP19 wyjechał na tor w Barcelonie

Hembery: Wszyscy plotkują o chęci sprzedania przez Liberty praw do F1

Alfa Romeo przedstawiła bolid C38

Haas oficjalnie pokazał konstrukcję VF-19

Red Bull zaprezentował wyścigowe malowanie RB15

17.02.2019

Ferrari SF90 zadebiutowało na torze

Kwiat: O tym, czy dojrzałem powiedzą moje występy na torze

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Włoska prasa nie zostawia suchej nitki na Ferrari i Vettelu

Dziennikarze są zszokowani bezsilnością Scuderii w decydujących wyścigach sezonu.
Nataniel Piórkowski, 9 października 2018, wyświetlenia: 5959<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Włoska prasa nie szczędzi krytycznych uwag Ferrari, Maurizio Arrivabene i Sebastianowi Vettelowi.

Po wyścigu na Suzuce Lewis Hamilton z Mercedesa może być już niemal w stu procentach pewny zdobycia tegorocznego tytułu mistrza świata. Włoscy dziennikarze żałują, że po bardzo udanym starcie sezonu Scuderii nie udało się utrzymać przewagi nad Mercedesem.

La Gazetta dello Sport podsumowuje:„ Ferrari w ruinach. Mają strategów, którzy popełniają błędy. Słabego kierowcę, który w ogóle nie uczy się na błędach. Szefa zespołu, który atakuje swoją ekipę. Bolid, który jest słabszy z wyścigu na wyścig. Przed Monzą trudno było sobie nawet wyobrazić taki kryzys”.

W podobnym tonie wypowiada się La Stampa. „Może to pech, ale nie można zapominać o fakcie, że Sebastian Vettel nie robi już nic w taki sposób, w jak należałoby to robić”.

Corriere dello Sport zaznacza: „Problemem może być tylko team i jego kierowcy. Vettel znajduje się w głębokim kryzysie egzystencjalnym”.

Corriere della Sera dodaje: „Vettel rujnuje fantastyczny start sezonu dodając do swej kolekcji koszmarne błędy. Te pomyłki są wyrazem głębokiego niepokoju, jaki odczuwa czterokrotny mistrz świata doświadczający kryzysu pewności siebie”.

„La Repubblica” komentuje z kolei: „Podczas gdy Hamilton sięga po rekord Fangio, sezon Ferrari kończy się klęską. Vettel wybrał najgorszy moment na porażkę a Ferrari pęka pod wodzą Maurizio Arrivabene, który krytykuje własnych ludzi”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.02.2019  Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela
17.02.2019  Ferrari SF90 zadebiutowało na torze
16.02.2019  Binotto: Na początku sezonu Vettel może mieć priorytet nad Leclerkiem
16.02.2019  Ferrari zastosowało matowe malowanie, aby zredukować masę bolidu
15.02.2019  Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów
Tagi:
Ferrari
Vettel S.
Arrivabene M.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
pluto, 10.10.2018 00:38[!]
@Glupi Jasiek dokładnie tak bylo z odejsciem VET z RBR. Tam jest zasada zwycięskiego samochodu-jak kierowca wygra wyścig to automatycznie przedłuźa kontrakt o kolejny sezon z wieloletniej umowy,nie moze odejść. Co do spiskowej teorii czujnika -a może Ferrari po prostu skręciło silniki,wcześniej od Merca wprowadzali kolejne z puli , na tym 3 ostatnim obecnie muszą wytrzymac 9 GP czyli niemal pół sezonu.Do tego Ferrari spaprało w przeciwieństwie do Merca ostatni pakiet poprawek, w Japonii ostatecznie w 3 treningu usuneli cały oprócz przedniego skrzydła czyli staneli w miejscu z bolidem , a jak w F1 stoisz w miejscu to sie c....I na koniec tak wiekszośc tu jedzie po VET a co z Kimim? Czemu on też popełnia błedy,czemu on nie walczy z Mercami ,nie odbiera im punktów,po to chyba jest w Ferrari
VIRUS69, 10.10.2018 00:59[!]
Nie ma co jechać po VET bez wątpienia to jeden z najlepszych kierowców w stawce.
Błędy mniejsze lub te większe popełniają wszyscy bez wyjątku.
Największy błąd VET u siebie w GP Niemiec i to bardzo odmieniło losy walki o majstra
A w Japonii? Gdyby VER pozostawił odrobinę więcej miejsca na sportową czystą rywalizację w zakręcie i manewr wyprzedzenia był skuteczny wtedy pisali by że VET jest wielki i pokazał klasę.
Niestety, ale gdyby wszyscy w ten sposób się bronili co VER, to na mecie każdego wyścigu mielibyśmy góra 10 bolidów
Maciek znafca, 10.10.2018 01:37[!]
@kumien jaki lizakowy? Nie ma już go od lat. Vettel się nie zagotował w tym roku? Hahaha, tak to skwituje. Zagotował się w Niemczech, we Włoszech i w Japonii, bo mógł poczekać na strefę DRS i z łatwością łyknąłby RBR, co nie zmienia faktu, że wina Maxa. Tytuły Vettela w Red Bull'u różniły się tym od tych Hamiltona w Mercu, gdyż VET miał wsparcie całego zespołu i był zdecydowanym, niepodważalbym numerem 1. Lewis miał w pewnych momentach bardzo pod górkę w Mercedesie. Na dwie srebrne strzały, akurat jedna padała. Dziwne.. W czasach rywalizacji z Ros nie był nr 1 w zespole, w 2016 rzekłbym, że nawet numerem 2 z enigmatycznych przyczyn. Rosberg nie był wymagającym przeciwnikiem? Skąd możesz to wiedzieć. Hamilton balował? Skąd możesz to wiedzieć. Z jaką prędkością jeżdżą po drogach tutejsi ludzi, tego też nie możesz wiedzieć. Twojego punktu widzenia totalnie nie kumien 😂 Więcej pokory na przyszłość Ci życzę.
derwisz, 10.10.2018 03:19[!]
Jaki jest koń każdy widzi. Nie pamiętam aby kiedykolwiek jakikolwiek kierowca dostał tyle zasłuzonej krytyki i żeby aż tak otwarcie podważane były jego umiejętności jak dzieje się to w przypadku Vettela.
Dziś bardzo kłują w oczy te jego 4 tytuły zdobyte w mistrzowskich autach przewyższających o klasę konkurencje i przy równoczesnym braku konkurencji w ramach zespołu. Do tego dochodzi jeden tytuł nie zdobyty który przegrał z Buttonem również mając mistrzowski bolid. W Ferrari konto VET wyraźnie obciążają dwa ostatnie sezony, ale trzeba zaznaczyć ze również w sezonach poprzedzających kiedy nie posiadał konkurencyjnego bolidu jego jazda też była daleka od perfekcji. Kibice na cąłym swiecie a zwłaszcza Włosi mają tu porównanie z Alonso do którego nikt w Ferrari nie ma pretensji a wręcz przeciwnie, większość twierdzi, ze przez cały okres zatrudnienia był perfekcyjny i wyciskał z bolidu więcej niż ktokolwiek mógł się spodziewać.

Do tego dochodzi polityka personalna i brak wyciągania wniosków. Czy kierownictwo było ślepe czy może świadomie sabotuje szanse zespołu? Trudno zrozumieć dlaczego w Ferrari nie jeżdżą najlepsi dostępni na rynku kierowcy.
Dlaczego przez tyle sezonów dawano ciepła posadkę słabiutkiemu RAI i dlaczego nie skorzystali z okazji i nie zatrudnili RIC lub ALO gdy po tym sezonie takie okazje sie pojawiły?
bartoszcze, 10.10.2018 07:24[!]
Cytat derwisz :
W Ferrari konto VET wyraźnie obciążają dwa ostatnie sezony

Ale w kwestii sezonu 2017 to co konkretnie? Poza oczywiście Baku (13 pkt straty wskutek kary) i ewentualnie Singapurem, co wałkowaliśmy na poprzednich stronach?
Maciek znafca, 10.10.2018 14:22[!]
Meksyk też. Poza tym Monako niezasłużone, tak samo Węgry, więc z 4 wygranych zasłużył na 2. Kimi jest trochę słabszy patrząc na ostatnie lata w Ferrari, a 'troche' to za mało żeby klasyfikowac ich jako nr 1 i nr 2, więc sukcesy Seba w Scuderii i tak są nieco naciągane, a co dopiero mówić, że zasłużył na mistrzostwo :)
Glupi Jasiek, 10.10.2018 17:50[!]
Odnośnie gotowania powiem tak. Sebastian byłby w stanie przejeździć ten sezon w Mercedesie a Lewis w Ferrari już nie. Mam za sobą komplet wyścigów od czasu wprowadzenia onboardów. Więcej się nasłuchałem narzekania od Lewisa niż Sebastiana. Rozumiem, że Lewis miał powody a Sebastian nie?
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca