F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.10.2018

Niki Lauda może wkrótce opuścić szpital w Wiedniu

Robert Kubica spotkał się z władzami PKN Orlen

Pascal Wehrlein dołączył do ekipy Mahindry w Formule E

15.10.2018

Gelael weźmie udział w treningu w Austin z Toro Rosso

Whiting: Nie ma planów, aby opóźnić wprowadzenie nowych przepisów

Mick Schumacher podejmie wkrótce decyzję ws. programu na sezon 2019

Prost: Obecne przepisy dotyczące ogumienia to absurd

Arrivabene: Vettel prędzej czy później zdobędzie tytuł dla Ferrari

Vandoorne rozpocznie starty w Formule E

13.10.2018

Ocon znajduje się na liście kandydatów na kierowcę Williamsa

Grosjean: Nawet przez moment nie obawiałem się o przyszłość w F1

Russell: Rozmowy z Williamsem rozpoczęły się przed GP Niemiec

12.10.2018

Bolidy zostaną wyposażone w dodatkowe oświetlenie od 2019 roku

Światowa Rada oficjalnie zatwierdziła kalendarz na sezon 2019

Tost: Mamy coraz mniej czasu na ustalenie nowych przepisów F1

Verstappen nie otrzymał zgody na przetestowanie motocykla MotoGP

George Russell zostanie kierowcą Williamsa w sezonie 2019

Prost: F1 powinna uprościć przepisy

11.10.2018

Stroll: Schumacher mógłby przejść do Formuły 1 bezpośrednio z F3

Gasly: Odejście Key'a zaszkodziło Toro Rosso

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hulkenberg: Renault potrzebuje lat by zacząć liczyć się w walce o mistrzostwo

Niemiec uważa, że inwestycje poczynione w zespół stopniowo przybliżą go do czołówki.
Mateusz Szymkiewicz, 10 października 2018, wyświetlenia: 2530<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Nico Hulkenberg uważa, że Renault będzie potrzebowało „kilku lat”, by zacząć liczyć się w czołówce.

Francuski producent powrócił do Formuły 1 w sezonie 2016, od tamtej pory stopniowo poprawiając swoją pozycję w klasyfikacji konstruktorów. Aktualnie stajnia z Enstone zajmuje czwarte miejsce tuż przed Haasem i w ostatnich wyścigach sezonu czeka ją zacięta walka o pozostanie z przodu.

Jak przyznał Nico Hulkenberg obecny na Paris Motor Show, spadek formy zanotowany przez Renault w ostatnich miesiącach nie ułatwi walki o czwartą lokatę w tabeli. „Pojedynek w środku stawki jest bardzo wyrównany. Inne zespoły ciężko pracowały, by utrudnić nam życie, a my nie wyglądamy najlepiej. Mimo to wciąż mamy dobry bolid i moim zdaniem możemy się poprawić w nadchodzących wyścigach oraz utrzymać czwarte miejsce. Obecna pozycja jest sporą poprawą względem ubiegłego roku. Zmierzamy we właściwym kierunku”.

Niemiec uważa, że inwestycje dokonane przez Renault w zespół pozwolą stopniowo włączyć się do walki w czołówce. „Dołączyłem tu w ubiegłym roku i widziałem, jak ten zespół stawał się coraz silniejszy dzięki inwestycjom Renault. Poprawie uległy pomieszczenia oraz sprzęt, a także pojawili się kolejni pracownicy i większe zasoby. Wszystko czego można oczekiwać po koncernie jest właśnie tutaj. Naszą ambicją zawsze była czołówka, walka o podia oraz zwycięstwa w kilkuletniej perspektywie, jednakże wciąż jesteśmy w fazie rozwoju. Moim zdaniem dysponujemy strukturą, która umożliwi nam postępy w kolejnych latach”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.10.2018  Hulkenberg: Czeka nas zacięta walka o czwarte miejsce
13.09.2018  Ricciardo i Hulkenberg zaskoczeni przejściem Raikkonena do Saubera
31.08.2018  Hulkenberg wyruszy do wyścigu o GP Włoch z końca stawki
26.08.2018  Hulkenberg bierze na siebie pełną odpowiedzialność za kolizję w Belgii
26.08.2018  Hulkenberg zostanie cofnięty o dziesięć miejsc na starcie we Włoszech
Tagi:
Hulkenberg N.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
bartoszcze, 10.10.2018 09:20[!]
"Ja to już tego podium nie zdobędę..." ;-)
ymru, 10.10.2018 09:22[!]
Czwarte miejsce mają jedynie dzięi szkolnym błędom Haasa i degradacji FI, czyli realnie są na poziomie McL - STR.
JuJu_Hound, 10.10.2018 09:26[!]
Warto przypomniec o ponizszym zestawieniu. Nie wiadomo jak zmienila sie sytuacja FI po zmianach wlascicielskich.

Mercedes     Approx. €450 million
Ferrari     Approx. €430 million
Red Bull     Approx. €350 million
McLaren     Approx. €250 million
Renault     Approx. €200 million
Sauber     Approx. €135 million
Williams     Approx. €135 million
Toro Rosso    Approx. €125 million
Haas     Approx. €110 million
Force India    Approx. €110 million
piro, 10.10.2018 09:41[!]
@JuJu_Hound
W tym sezonie (zaraz po kupnie) było to 67.3mln eur.
F1V0, 10.10.2018 13:21[!]
@ymru
Aż tak źle to nie. McLaren obecnie jest gdzieś blisko Williamsa, a jakieś wyniki odnotowuje tylko ze względu na Alonso.
Rasputin, 10.10.2018 15:24[!]
Równie dobrze mógł powiedzieć coś w stylu :
"no to ten gdy Renault będzie w czołówce to ja najprawdopodobniej nie będę już dla nich jeździć albo zakończę karierę w słabym zespole i będę miał ok 200 wyścigów bez podium"
rocque, 10.10.2018 19:03[!]
Realny termin to 2021 i limity budżetowe. Szkoda, że nie wprowadzą ich wcześniej, bo odległość między wielką trójką a Formułą 1,5 zmniejszyłaby się na bank.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca