F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.02.2019

Haas przeprowadził shakedown bolidu VF-19

Ferrari zastosowało matowe malowanie, aby zredukować masę bolidu

Rob Smedley został konsultantem technicznym Formula One Group

Grafik kierowców F1 na testy w Barcelonie

15.02.2019

Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42

Williams zaprezentował wizualizację bolidu FW42

Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów

Haas ogłosił program jazd swych kierowców na zimowe testy

Binotto: Obraliśmy agresywne podejście do projektu bolidu SF90

Ferrari przedstawiło bolid SF90

Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena

F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów

Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018

14.02.2019

McLaren zaprezentował bolid MCL34

Pierwsze zdjęcia bolidu Alfy Romeo wyciekły do internetu

Marko: Red Bull z silnikami Hondy może znaleźć się na czele stawki

Alonso nie weźmie udziału w zimowych testach z McLarenem

Raikkonen: Nie czuję się za stary na Formułę 1

Hulkenberg: Moja przyszłość w Renault zależy od pojedynku z Ricciardo

Racing Point nie zdąży z nowym bolidem na pierwszy dzień testów?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Hulkenberg: Renault potrzebuje lat by zacząć liczyć się w walce o mistrzostwo

Niemiec uważa, że inwestycje poczynione w zespół stopniowo przybliżą go do czołówki.
Mateusz Szymkiewicz, 10 października 2018, wyświetlenia: 2711<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Nico Hulkenberg uważa, że Renault będzie potrzebowało „kilku lat”, by zacząć liczyć się w czołówce.

Francuski producent powrócił do Formuły 1 w sezonie 2016, od tamtej pory stopniowo poprawiając swoją pozycję w klasyfikacji konstruktorów. Aktualnie stajnia z Enstone zajmuje czwarte miejsce tuż przed Haasem i w ostatnich wyścigach sezonu czeka ją zacięta walka o pozostanie z przodu.

Jak przyznał Nico Hulkenberg obecny na Paris Motor Show, spadek formy zanotowany przez Renault w ostatnich miesiącach nie ułatwi walki o czwartą lokatę w tabeli. „Pojedynek w środku stawki jest bardzo wyrównany. Inne zespoły ciężko pracowały, by utrudnić nam życie, a my nie wyglądamy najlepiej. Mimo to wciąż mamy dobry bolid i moim zdaniem możemy się poprawić w nadchodzących wyścigach oraz utrzymać czwarte miejsce. Obecna pozycja jest sporą poprawą względem ubiegłego roku. Zmierzamy we właściwym kierunku”.

Niemiec uważa, że inwestycje dokonane przez Renault w zespół pozwolą stopniowo włączyć się do walki w czołówce. „Dołączyłem tu w ubiegłym roku i widziałem, jak ten zespół stawał się coraz silniejszy dzięki inwestycjom Renault. Poprawie uległy pomieszczenia oraz sprzęt, a także pojawili się kolejni pracownicy i większe zasoby. Wszystko czego można oczekiwać po koncernie jest właśnie tutaj. Naszą ambicją zawsze była czołówka, walka o podia oraz zwycięstwa w kilkuletniej perspektywie, jednakże wciąż jesteśmy w fazie rozwoju. Moim zdaniem dysponujemy strukturą, która umożliwi nam postępy w kolejnych latach”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.02.2019  Hulkenberg: Moja przyszłość w Renault zależy od pojedynku z Ricciardo
07.01.2019  Hulkenberg: Muszę wykonać dobrą pracę, aby stawić czoło Ricciardo
04.01.2019  Hulkenberg: Informacje Ricciardo z Red Bulla mogą pomóc Renault
02.01.2019  Hulkenberg: Chcę wygrać swój pierwszy wyścig z Renault
27.11.2018  Wolff zaniepokojony incydentem z udziałem Hulkenberga
Tagi:
Hulkenberg N.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
bartoszcze, 10.10.2018 09:20[!]
"Ja to już tego podium nie zdobędę..." ;-)
ymru, 10.10.2018 09:22[!]
Czwarte miejsce mają jedynie dzięi szkolnym błędom Haasa i degradacji FI, czyli realnie są na poziomie McL - STR.
JuJu_Hound, 10.10.2018 09:26[!]
Warto przypomniec o ponizszym zestawieniu. Nie wiadomo jak zmienila sie sytuacja FI po zmianach wlascicielskich.

Mercedes     Approx. €450 million
Ferrari     Approx. €430 million
Red Bull     Approx. €350 million
McLaren     Approx. €250 million
Renault     Approx. €200 million
Sauber     Approx. €135 million
Williams     Approx. €135 million
Toro Rosso    Approx. €125 million
Haas     Approx. €110 million
Force India    Approx. €110 million
piro, 10.10.2018 09:41[!]
@JuJu_Hound
W tym sezonie (zaraz po kupnie) było to 67.3mln eur.
F1V0, 10.10.2018 13:21[!]
@ymru
Aż tak źle to nie. McLaren obecnie jest gdzieś blisko Williamsa, a jakieś wyniki odnotowuje tylko ze względu na Alonso.
Rasputin, 10.10.2018 15:24[!]
Równie dobrze mógł powiedzieć coś w stylu :
"no to ten gdy Renault będzie w czołówce to ja najprawdopodobniej nie będę już dla nich jeździć albo zakończę karierę w słabym zespole i będę miał ok 200 wyścigów bez podium"
rocque, 10.10.2018 19:03[!]
Realny termin to 2021 i limity budżetowe. Szkoda, że nie wprowadzą ich wcześniej, bo odległość między wielką trójką a Formułą 1,5 zmniejszyłaby się na bank.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca