F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.10.2018

Magnussen i Steiner krytykują przepisy dotyczące zarządzania paliwem

Verstappen podekscytowany perspektywą kolejnego sezonu

Vandoorne będzie pomagał Mercedesowi w symulatorze

GP USA: weekend w obiektywie

GP USA: opony użyte w wyścigu

Ocon i Magnussen wykluczeni z wyników GP USA (akt.)

21.10.2018

Raikkonen: Udowodniłem, że niektórzy ludzie się mylili

Kevin Magnussen z możliwą dyskwalifikacją za zbyt duże zużycie paliwa

Alonso: W F1 ściga się więcej amatorów niż w WEC

Grosjean zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie do GP Meksyku

Horner: Ricciardo wybił dziurę w ścianie po odpadnięciu z GP USA

Stroll i Sainz otrzymali punkty karne

Kimi Raikkonen wygrywa Grand Prix USA

GP USA: najszybsze okrążenia wyścigu

GP USA: wyniki wyścigu

Verstappen wystartuje do GP Stanów Zjednoczonych z osiemnastego pola

Wolff: Jestem ostrożny w ocenie szans Ocona na posadę w Williamsie

Wolff nie wyklucza kolejnych poleceń zespołowych podczas wyścigu w Austin

Ecclestone: Sauber jest teraz zespołem Ferrari

Bottas i Ocon uniknęli kar za zbyt wolną jazdę po zakończeniu Q1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Gasly: Odejście Key'a zaszkodziło Toro Rosso

Stajnia z Faenzy od kilku miesięcy nie wprowadziła żadnych poprawek konstrukcyjnych.
Nataniel Piórkowski, 11 października 2018, wyświetlenia: 2128<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Odejście dyrektora technicznego – Jamesa Key'a zaszkodziło Toro Rosso, uważa Pierre Gasly.

Wychowanek juniorskiego programu Red Bulla nie ukrywa, że od kilku miesięcy wszelkie postępy jego ekipy wynikają z rozwoju jednostki napędowej Hondy, a nie nadwozia STR13.

„Tak naprawdę od Melbourne nie wprowadzaliśmy żadnych poprawek do naszego bolidu. Może w Monako otrzymaliśmy do dyspozycji małych pakiet udoskonaleń. Później w Austrii wprowadziliśmy kolejny, ale okazał się on nieskuteczny” – powiedział Gasly cytowany przez telewizję Globo.

Francuz uważa, że zastój Toro Rosso ma związek z odejściem Jamesa Key'a do McLarena. Inżynier zakończył już pracę na rzecz teamu z Faenzy i znajduje się na obowiązkowym urlopie przed zmianą pracodawcy. „Można powiedzieć, że utrata dyrektora technicznego zawsze ma wpływ na osiągi”.

Gasly jest jednak zadowolony z postępów, jakich w tym sezonie udało się dokonać Hondzie. „Wiemy, że jeśli skorzystamy z kolejnych silników to otrzymamy kary cofnięcia na starcie. Na pewno jednak z nowymi ewolucjami mamy lepsze szanse walki o wyższe pozycje niż w poprzednich wyścigach”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.10.2018  Szef Nissana potwierdza zaawansowane rozmowy Albona z Toro Rosso
19.10.2018  Gasly i Hartley wyruszą do GP Stanów Zjednoczonych z ostatniej linii
19.10.2018  Hartley: Brakuje mi pełnego wsparcia w Formule 1
16.10.2018  Autosport: Albon bliski posady w Toro Rosso na sezon 2019
15.10.2018  Gelael weźmie udział w treningu w Austin z Toro Rosso
Tagi:
Toro Rosso
Key J.
Gasly P.

  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca