F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.11.2018

Ricciardo spodziewa się emocjonalnego pożegnania z Red Bullem

Naoki Yamamoto otrzyma szansę występu w piątkowym treningu F1?

16.11.2018

Stroll: Williams nie dokonał żadnych postępów z koszmarnym FW41

Hamilton może otrzymać karę cofnięcia na starcie GP Abu Zabi

Gasly: Opony tracą osiągi po przejechaniu trzech zakrętów za innym bolidem

15.11.2018

Bob Fernley stanie na czele zespołu McLarena w Indianapolis 500

Thierry Koskas zostanie nowym prezesem Renault Sport

Raikkonen: Nie obawiam się przejścia do Saubera

Ferrari rozważa przetasowania w pionie technicznym przed sezonem 2019

14.11.2018

Autosport: Andreas Seidl zamierza podjąć pracę w Formule 1

Sauber utworzył juniorski program przy współpracy z Charouz Racing

Sainz: Wątpię, że Verstappen mógł zablokować moje przejście do Red Bulla

Brawn optymistycznie ocenia zmiany w przepisach na sezon 2019

Vandoorne: Nie koncentruję się na jak najszybszym powrocie do F1

Verstappen: Schrzaniłem pierwsze sześć wyścigów sezonu

Lowe: Przykład Manora pokazuje wadę obecnego systemu punktowego

13.11.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Abu Zabi

Verstappen: Zachowanie Ocona sprowokowało przepychankę

Perez: Przykład Alonso pokazuje, jak w złym stanie znajduje się F1

Punkty karne (stan po GP Brazylii)

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Verstappen: Każdy czołowy kierowca zdobyłby tytuł w bolidzie Hamiltona

Holender uważa, że jego najlepszą okazją do wygrania mistrzostw będzie sezon 2021.
Mateusz Szymkiewicz, 31 października 2018, wyświetlenia: 3200<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Max Verstappen uważa, że każdy czołowy kierowca zdobyłby tegoroczny tytuł za kierownicą bolidu Mercedesa.

Zawodnik stajni z Brackley – Lewis Hamilton, podczas Grand Prix Meksyku przypieczętował piąte mistrzostwo świata w swojej karierze, zrównując się z Juanem Manuelem Fangio.

Rywal Brytyjczyka, Max Verstappen, zapytany o jego najmocniejszą stronę w sezonie 2018, odpowiedział: „Bolid! Oczywiście, jest ekstremalnie dobry [Hamilton]. Mimo to Vettel mógłby wygrać w jego bolidzie, podobnie Ricciardo czy ja” – stwierdził Holender.

W przyszłym roku Red Bull będzie korzystał z jednostek napędowych Hondy, lecz zdaniem Verstappena, pierwsza realna okazja do sięgnięcia po tytuł pojawi się w sezonie 2021. „Będę miał wówczas dwadzieścia trzy lata. Wtedy wciąż będzie przede mną sześć lub siedem lat na wygrywanie mistrzowskich tytułów. Mam nadzieję, że do tego czasu będę czterokrotnym mistrzem świata. To byłoby wspaniałe”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.11.2018  Sainz: Wątpię, że Verstappen mógł zablokować moje przejście do Red Bulla
14.11.2018  Verstappen: Schrzaniłem pierwsze sześć wyścigów sezonu
13.11.2018  Verstappen: Zachowanie Ocona sprowokowało przepychankę
13.11.2018  Whiting: Ocon nie powinien był atakować Verstappena
11.11.2018  Verstappen ukarany pracami publicznymi na rzecz FIA
Tagi:
Verstappen M.
Hamilton L.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
step07, 31.10.2018 15:22[!]
@kumien nie no nie był wybitnym rywalem. W trakcie okresu dominacji 2014-2016, jeżeli chodzi o kwalifikacje to mamy 31-28 dla Hamiltona. Rzeczywiście miażdżąca przewaga. Do tego w 2014 walka do ostatniego wyścigu, w 2016 porażka. Jedynie w 2015 Lewis był wyraźnie lepszy zapewniając sobie tytuł na 3 GP przed końcem.
pluto, 31.10.2018 15:40[!]
@teambuktu właśnie obecnie kwalifikacje odkąd zlikwidowano tankowanie obrazuja prawdziwa szybkośc bolidu. Tam sie nie stosuje strategi ,nie liczy sie na VSC, SC ,darmowe pitstopy ,kolizje z innymi bolidami ,awarie, uszkodzone bolidy ,dzwony rywali .Punkty sie przyznaje za wypadkową tych wszystkich czynników+bolid ,szczęscie ,determinacje kierowców. W Q masz czysta szybkość ,nikt cie nie przeszkadza -masz tor ,bolid i liczysz tylko na siebie i bolid
teambuktu, 31.10.2018 15:47[!]
@pluto
tak by było przy założeniu, że wszyscy kierowcy tak samo dobrze się w kwalifikacjach czują. a tak nie jest. dochodzą czynniki typu pogoda, błędne decyzje, błędy kierowców, bardziej lub mniej wydajne tryby kwalifikacyjne itp.
dlatego uważam, że wyniki kwalifikacji niekoniecznie oddają formę bolidów a przynajmniej nie na tyle żeby wyciągać z nich jakieś ostateczne wnioski.
step07, 31.10.2018 15:50[!]
Gdyby było tak jak pisze @pluto tzn. gdyby qual byłby jedynym wyznacznikiem to sezon 2013 powinien być zdominowany przez Mercedesa. A ile było wyścigów, gdzie startowali z 1szego rzędu, a kończyli daleko za czołówką - choćby pamiętna Hiszpania, start z P1 i P2, finisz na P6 i P12.
Kamikadze2000, 31.10.2018 17:13[!]
Nie powiedział nic odkrywczego. Choćbyście zaklinali rzeczywistość... ma rację... ;)
marios76, 31.10.2018 22:13[!]
@kumien Kolego troche pojechales... z tym Rosbergiem- wybitny moze i nie byl, ale wygral przy Hamiltonie wiecej wyscigow, niz niejeden wielokrotny. Wygral tez z siedmiokrotnym Schumacherem, i to trzy razy z rzedu. Vettel tak dobrego rywala nie mial nigdy, a jak mial to przegral z nim sezon...
kawbandos, 01.11.2018 03:48[!]
Dla osób podniecającym się Hamiltonem podam statystyki; Hamilton 22 podium 657 punktów, Button 25 podium, 672 punkty. A Rosberg zawdzięcza swój tytuł przez całkowitą dominacje początku sezonu.
Glupi Jasiek, 01.11.2018 06:27[!]
Ci, którzy twierdzą, że Lewis robi ogromną, bezwzględną różnicę, albo są niedoinformowani, albo świadomie wprowadzają innych w błąd. Od czasu wprowadzenia F1 TV oglądam każdy wyścig z perspektywy kierowcy i słucham radia zespołowego. U Sebastiana słychać tylko monotonne wyliczenia przez inżyniera straty do poprzedzających go kierowców i czasy okrążen jakie notują. Na co Sebastian mało co się odzywa. U Lewisa słychać skargi na zespół, zachowanie opon. Nie ma najmniejszycb szans na tytuł, gdy mimo iż współpracuje z zespołem, który prawie nie popełnia błędów, to i tak narzeka co odbija się na notowanych czasach, gdy miałby współpracować z zespołem, który takich błędów popełnia znacznie więcej.
Podsumowując zamiana miejsc owocowałaby zamianą tytułów.
macieiii, 01.11.2018 07:57[!]
Vettel mógłby wygrać oczywiście. Ferrari być może sztucznie "ograne" przez Merca, przez zmniejszenie osiągów do Spa, było słabsze. Poprzredni sezon było gorsze, zwłaszcza że Mercedes wyraźniej uciekł. Seb wygrywając 7/10 wyścigów jadac Mercem już by tytułu nie oddał, zwłaszcza że Grande Machina... była by w rękach Hamiltona.
marios76, 01.11.2018 10:58[!]
@kawbandos Button byl bardzo niedoceniany- potrafil pokonac nie tylko Barichello jak Schumacher, ale i Hamiltona i Alonso, co sie nie udalo nikomu innemu. Ale dla.niektorych to przypadkowy mistrz... :D

@Glupi Jasiek A przyszlo ci na mysl, ze to jest to co czuje Hamilton, a Vettel moze miec o tym mniej pojecia? Chyba tez nie rozumiesz, ze problemy w wyscigach nie wiazq sie z szybkoscia Mercedesa tylko z b. szybkim zuzyciem opon?

@step07 31:28?? Dobrze to policzyles??

@pluto A policzyles srednia z pozycji startowych, bo mamy tu fajna statystyke, wlacznie ze spapranymi kwalifikacjami czy awariami badz wymianami czesci i w zwiazku z tym karami? I co nadal widzisz przewage Mercedesa? Podobnie wlasnie ostatnie wyscigi- Lewis robi roznice podczas PP, ale wyscig w wykonaniu Mercedesa juz sie tak dobrze nie uklada??
dejacek, 07.11.2018 20:50[!]
mam nadzieję że ten zarozumiały gnojek nigdy nie zostanie mistrzem. Nie ma szacunku do nikogo, w szczególności do rywali i uważa się za pępek świata. Jedyne co potrafi doskonale to rozwalać swoje i cudze bolidy nie zważając na przepisy i zasady fair play. To jest przede wszystkim zabawa, a nie wojna na której ktoś musi zginąć
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca