F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2019

Ticktum startuje w serii, która nie zapewnia punktów do superlicencji

Alonso: Większość kierowców dołączyłaby do McLarena przed sezonem 2015

Abiteboul broni wysokiego kontraktu Ricciardo z Renault

Guanyu Zhou został kierowcą testowym i rozwojowym Renault

FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych

Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Ericsson: Byłem wściekły na Saubera za strategię podczas GP Meksyku

Szwed ujawnił, że zespół poświęcił jego wyścig na rzecz Charlesa Leclerca.
Mateusz Szymkiewicz, 31 października 2018, wyświetlenia: 2423<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Marcus Ericsson przyznał, że był wściekły na Saubera za strategię podczas Grand Prix Meksyku.

Szwed, który w przyszłym roku dołączy do serii IndyCar, finiszował na Autodromo Hermanos Rodriguez na dziewiątej pozycji. Z kolei jego partner – Charles Leclerc, dopisał do swojego dorobku sześć punktów za siódmą lokatę.

Jak ujawnił 28-latek, stratedzy Saubera postanowili przytrzymać go dłużej na torze, by blokował rywali dla Leclerca, który był już po pit stopie. „Chciałem zjechać na zmianę opon, ale musiałem utrzymywać bolidy za sobą, by pomóc Charlesowi. Byłem naprawdę wściekły w kokpicie. Wiem, że dobro zespołu jest na pierwszym miejscu, ale poświęcenie mnie w ten sposób było nieco ekstremalne” – powiedział Marcus Ericsson.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.12.2018  Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018
03.12.2018  Ericsson: Sauber przez dwa i pół roku walczył o przetrwanie
21.11.2018  Ericsson: Chcę pokazać Sauberowi, co traci
11.11.2018  Leclerc zszokowany swoim szybkim kółkiem z Q2
10.11.2018  Sauber poszukuje drugiego kierowcy rezerwowego na sezon 2019
Tagi:
Ericsson M.
Leclerc C.
Sauber

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 31.10.2018 11:00[!]
Powiedz to Bottasowi :D
rrradek, 31.10.2018 11:30[!]
Powiedz to Barrichello.

W tym kontekście brawa należą się jeszcze większe Rosbergowi. Dał radę pokonać mistrza. Nie udało się to ani Barrichello ani Weberowi.
gpjano, 31.10.2018 12:02[!]
A ja nadal będę twierdził, że HAM przegrał tytuł w 2016r. przez awarię silnika w Malezji.
Co do Ericssona - chłopak musi sobie jeszcze (po takim czasie w F1) uświadamiać, że to jest gra zespołowa?
To nie jest jego bolid, jego paliwo, jego opony. Masz wykonać pracę dla zespołu. Jak kolega pracę wykonuje lepiej to masz pomagać koledze. Tyle w temacie.
piro, 31.10.2018 12:26[!]
Też uważam że Ham przegrał tytuł przez silnik w Malezji :)

A co do poświęcenia wyścigu to Sauber ma szanse na 8 pozycję a co za tym idzie dużo pieniędzy (7 gdyby ostatnie 2 wyścigi były bardzo chaotyczne). Obecnie mają tylko 3pkt przewagi nad STR i to właśnie dzięki strategii zastosowanej w wyścigu.
dex, 31.10.2018 13:23[!]
A ja twierdzę że Rosberg wygrał zasłużenie w 2016 roku i nie można mu niczego ujmować.
stasek44, 31.10.2018 14:04[!]
A ja uważam, że HAM nie przegrał na jeden wyścig przed zakończeniem sezonu dzięki pomocy sędziów z Hiszpanii, Austrii i Meksyku. Niech ktoś mnie przekona, że jest inaczej :)
pluto, 31.10.2018 14:45[!]
A ja uważam że HAM przegrał sam ze soba nieprzygotowaniem do sezonu ,kiedy wprowadzono nową procedure startową oraz zakaz instrukcji podczas wyścigu. Nowa program startowy ogarnął dopiero w Belgii(vide jego wywiad po wyścigu). Gdyby się przygotował jak Rosberg to nawet 2 awarie nie byłyby w stanie pozbawic go tytułu,byłaby powtórka z sezonu 2015
bartoszcze, 31.10.2018 14:46[!]
@dex
Dokładnie. Wszystkim się wydaje że jeden wyścig decydował o wszystkim, a nie dwadzieścia, w których zdarzały się błędy i pechowe wydarzenia.
http://bartoszcze...asluzony-mistrz.html

Malezja o tyle była ważna, że Rosberg od tego momentu przeszedł w tryb kontroli wyniku - ale jakoś nikt nie pamięta, że w pierwszym zakręcie został obrócony i nadrabiał z ostatniej pozycji.
kawbandos, 01.11.2018 04:13[!]
W 2014 i 2015 widać było większe wsparcie dla Hamiltona to Hamilton wygrał. W 2016 takie wsparcie dostał Rosberg (pewnie po dominacji początku sezonu), więc wygrał on.
marios76, 02.11.2018 18:53[!]
@rrradek A ile razy Rosberg dostal polecenie oddania zwyciestwa Hamiltonowi? Mieli rowne statusy. W 2016tym Rosberg rowniejszy, bo Mercedes tak chcial.

@kawbandos Byl rowny status, raczej nie spodziewano sie ze dolacza do niech ktos pokroju Senny... W Rosbergu widzieli potencjal, i chcieli go na mistrza. W koncu trzykrotnie pokonal wielkiego Schumachera. Hamiltonowi potrafil sie niejednokrotnie przeciwstawic, ale do tytulu troche braklo. Wzieto sprawy w lapska koncernu i stworzono mu szanse. Wykorzystal je, Lewisowi nie pozwolono na poswiecenie Rosberga i skonczyl z tytulem. Jak kurze opadly, wzial kase z wywalczonej podwyzki, rozwiazal kontrakt i zawinal sie z F1.
Mysle, ze psychicznie nie byl w stanie zniesc presji zwiazanej z obrona tytulu mistrzowskiego juz na normalnych warunkach. Mercedes poszedl mu na reke, i nawet nie oczekiwal rekompensaty za zerwanie kontraktu. W sumie sie ugotowali, ale Lewis ich nie zostawil, wiec teraz on ma fory.
PS Gdyby zamiast Rosberga u boku Hamiltona jezdzil przecietniak, to rekord zwyciestw i tytulow Michaela padlby w przyszlym roku...

@stasek44 Tak jeszcze dopisze- za ktora z tych kolizji zostal ukarany Hamilton? :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca