F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2019

Ticktum startuje w serii, która nie zapewnia punktów do superlicencji

Alonso: Większość kierowców dołączyłaby do McLarena przed sezonem 2015

Abiteboul broni wysokiego kontraktu Ricciardo z Renault

Guanyu Zhou został kierowcą testowym i rozwojowym Renault

FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych

Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Marko: Honda będzie 14 koni mechanicznych za rywalami w sezonie 2019

75-latek uważa, że Red Bull będzie w stanie nadrobić deficyt mocy świetnym bolidem.
Mateusz Szymkiewicz, 31 października 2018, wyświetlenia: 5066<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Helmut Marko przyznał, że podchodzi bardzo optymistycznie do współpracy Red Bulla z Hondą w sezonie 2019.

Stajnia z Milton Keynes zakończy wieloletnie partnerstwo z Renault, przechodząc na układy napędowe Hondy. Japoński producent jest w tym roku dostawcą Toro Rosso i jego znaczące postępy z niezawodnością oraz osiągami były widoczne podczas kilku Grand Prix.

Jak przyznał doradca Red Bull Racing – Helmut Marko, Honda może w przyszłym roku drastycznie zredukować stratę do Ferrari oraz Mercedesa. „Już teraz otrzymaliśmy kilka liczb dotyczących nowych przednich skrzydeł i są one optymistyczne. W przypadku Hondy spodziewamy się, że będą tylko 10 kilowatów [ok. 14 koni mechanicznych – przyp. red.] za Ferrari oraz Mercedesem. Uważamy, że możemy zrekompensować tę stratę dobrym bolidem” – powiedział Austriak.

Marko odnosząc się do świetnych osiągów Red Bulla w Meksyku, przyznał, że jest to zasługa specyficznych warunków panujących na torze. „Nikt nam nie wierzył, kiedy o tym mówiliśmy [o wygranej w Meksyku]. W Brazylii możemy mieć znowu trudności, ze względu na długie proste i podjazdy. Mimo to zobaczymy na co nas będzie stać w Abu Zabi. Nasz bolid wygląda na bardzo szybki”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.01.2019  Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa
07.01.2019  Honda ma problem z silnymi wibracjami jednostki napędowej?
21.12.2018  Abiteboul: Red Bull ukrywa fakty wypowiadając się o silniku Hondy
06.12.2018  Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1
28.11.2018  Marko: Zmiany na sezon 2019 są bezcelowe
Tagi:
Marko H.
Red Bull
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
guzbi, 31.10.2018 10:14[!]
Tylko nie zepsujcie tego bo bolid macie świetny :) Jak się Honda postara to nawet w 2019 roku już zagrozicie Mercowi i Ferrari
kusza, 31.10.2018 11:20[!]
Red Bull zna az tak dokladnie moce silnikow konkurencji?
mbwrobel, 31.10.2018 11:55[!]
Cytat kusza :
Red Bull zna az tak dokladnie moce silnikow konkurencji?

Ba - wiedzą doskonale, jaka będzie moc silników konkurencji w przyszłym sezonie...
seb5, 31.10.2018 12:13[!]
Zawsze biorę z przymrużeniem oka te opowieści ,, honda poprawiła silnik o X KM ", ,, mamy Y KM straty" . Poczekajmy przynajmniej do testów
Foryster, 31.10.2018 14:26[!]
Wszystko to pobożne życzenia.

A już na pewno marketing. Konkurencja nie śpi, ich dawny dostawca również. Na razie szybkość nowego silnika Hondy widać jedynie w kwalifikacjach. W wyścigach TR wygląda blado.
mariusz0608, 31.10.2018 17:23[!]
Czytajcie ze zrozumieniem.
Powiedział "za rywalami", czyli za Renault mu się rozchodziło...
Poza tym ten wybitny astrolog, a przede wszystkim propagandysta i bufon, ma wielki dar analityczny; na odległość, bez danych i tego co i jak będzie za 5 miesięcy.
Dokładnie przewidział liczbę 14. Nie 13 czy 15.
Helmut Czternasty.
marios76, 31.10.2018 19:44[!]
@mariusz0608 :) Wyszlo ci ;)
mbwrobel, 31.10.2018 19:46[!]
Cytat mariusz0608 :
Dokładnie przewidział liczbę 14. Nie 13 czy 15.

Tu akurat trochę przesadzasz. Tak mu wyszło po przeliczeniu ładnie zaokrąglonej liczby podanej w kW. W oryginale chodzi mu o 10kW.
mariusz0608, 31.10.2018 21:42[!]
Weeeź, Helmut bredzi propagandowe duby smalone, a Ty mi mówisz, że przesadzam ?
Tylko idiota mógł coś takiego przewidywać i publicznie objawiać wszem i wobec.
macieiii, 01.11.2018 07:31[!]
Honda może nie jest aż tak wydajna jak konkurenci, ale po tych zapowiedziach fabryki połączonych z Neweyem już "ostatni rok spuścizny Mercedesa" może nam przynieść tytuł Verstappena, bądź realną szansę, bo Gasly mimo że bardzo solidny, to przyda im się na wingmana a do tego byłby w stanie jakiś dramatyczny wyścig wygrać. Także wśród konstruktorów posłuszny giermek nie jest bez znaczenia.

Ferrari może zniszczyć się od środka, jeśli Vettel sam ze sobą nie wygra, bo już wiemy że z Hamiltonem raczej mu nie grozi. Wtedy przy (oby) bardzo owocnym sezonie w Ferrari Leclerca zespół mimo że potrafi przejechać się po Vettelu i do tej pory go nie ustawił, to może to zrobić przy trzecim podejściu do tytułu (z tyłu głowy cały czas decyzja o zatrudnieniu Leclerca, po za tym że jest bardzo obiecujący, podyktowana jest presją na Vettelu i ewentualnym postawieniu na perspektywicznego kandydata).

Mercedes jak nie wywali na bruk Bottasa przy pomocy Williamsa to raczej za rok postawi na kolejny tytuł Hamiltona, bo z Oconem mogliby zrobić sezon dubletów jakiego nie było.

Renault Ric Hul to świetny team, szkoda że nie idą za tym miliony, bo "większa inwestycja" na tym poziomie nawet mając Budkowskiego od kwietnia nie da im większej szansy, a przynajmniej w czystej teorii nie osiągną więcej od RedBulla 2018.

Można do walki na siłę włączyć McLarena, bo z Coca-Colą to i 500mln nie jest problemem ;)

Włączając na siłę Toro Rosso jako zbliżona konstrukcja RBR od przyszłego roku z jakimiś Albonami lub The Torpedoes może namieszać za trzema ekipami mocniej niż Renault.

Rozpisałem się, a chodziło przede wszystkim o fakt, że Marko mówi: nasz projekt może wydrzeć konkurencji nie kilka wyścigów, ale połowę, a wtedy wszystko możliwe... więc zapraszamy do współpracy.

Kto wie, może RedBull przy swojej polityce którą można porównać do dwóch palców w gardle przy "transformacji" połączonej z zastępem trzech giermków Verstappena zgotuje nam jeszcze ciekawszy sezon.
marios76, 01.11.2018 10:29[!]
@mbwrobel Takie dokladne dane, to jest przesada. Przy tych mocach jest to wartosc do 1,5 % - granica bledu w zaleznosci od warunkow ;) Tu wazna jest tez charakterystyka silnika, zdolnosc do oddawania momentu obrotowego przy konkretnych szybkosciach obrotowych a nie tylko maks mozliwy do sosiagniecia, bo tu wystarczy wyzej zakrecic j zawsze urosnie. ;) Smieszne jest to, ze Helmut odplywa mowiac w tak.powazny sposob o tak niewiadomych wartosciach. Zupelnie jakbysmy teraz argumentowali teze, z Red Bull ma docisk wiekszy o 47 kilogramow przy mniejszym oporze aerodynamicznym o 3,8%. Wszystko sa to tak szkrzetnie ukrywane wartosci, ze nawet kierowcy nie wiedza ile.maja pod stopa, a co dopiero konkurencja :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca