F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.11.2018

F1 i kino, czyli 5 najlepszych filmów o królowej motorsportu

Dan Ticktum wygrał wyścig o Grand Prix Makau (akt.)

17.11.2018

Ricciardo spodziewa się emocjonalnego pożegnania z Red Bullem

Naoki Yamamoto otrzyma szansę występu w piątkowym treningu F1?

16.11.2018

Stroll: Williams nie dokonał żadnych postępów z koszmarnym FW41

Hamilton może otrzymać karę cofnięcia na starcie GP Abu Zabi

Gasly: Opony tracą osiągi po przejechaniu trzech zakrętów za innym bolidem

15.11.2018

Bob Fernley stanie na czele zespołu McLarena w Indianapolis 500

Thierry Koskas zostanie nowym prezesem Renault Sport

Raikkonen: Nie obawiam się przejścia do Saubera

Ferrari rozważa przetasowania w pionie technicznym przed sezonem 2019

14.11.2018

Autosport: Andreas Seidl zamierza podjąć pracę w Formule 1

Sauber utworzył juniorski program przy współpracy z Charouz Racing

Sainz: Wątpię, że Verstappen mógł zablokować moje przejście do Red Bulla

Brawn optymistycznie ocenia zmiany w przepisach na sezon 2019

Vandoorne: Nie koncentruję się na jak najszybszym powrocie do F1

Verstappen: Schrzaniłem pierwsze sześć wyścigów sezonu

Lowe: Przykład Manora pokazuje wadę obecnego systemu punktowego

13.11.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Abu Zabi

Verstappen: Zachowanie Ocona sprowokowało przepychankę

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Marko: Honda będzie 14 koni mechanicznych za rywalami w sezonie 2019

75-latek uważa, że Red Bull będzie w stanie nadrobić deficyt mocy świetnym bolidem.
Mateusz Szymkiewicz, 31 października 2018, wyświetlenia: 4903<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Helmut Marko przyznał, że podchodzi bardzo optymistycznie do współpracy Red Bulla z Hondą w sezonie 2019.

Stajnia z Milton Keynes zakończy wieloletnie partnerstwo z Renault, przechodząc na układy napędowe Hondy. Japoński producent jest w tym roku dostawcą Toro Rosso i jego znaczące postępy z niezawodnością oraz osiągami były widoczne podczas kilku Grand Prix.

Jak przyznał doradca Red Bull Racing – Helmut Marko, Honda może w przyszłym roku drastycznie zredukować stratę do Ferrari oraz Mercedesa. „Już teraz otrzymaliśmy kilka liczb dotyczących nowych przednich skrzydeł i są one optymistyczne. W przypadku Hondy spodziewamy się, że będą tylko 10 kilowatów [ok. 14 koni mechanicznych – przyp. red.] za Ferrari oraz Mercedesem. Uważamy, że możemy zrekompensować tę stratę dobrym bolidem” – powiedział Austriak.

Marko odnosząc się do świetnych osiągów Red Bulla w Meksyku, przyznał, że jest to zasługa specyficznych warunków panujących na torze. „Nikt nam nie wierzył, kiedy o tym mówiliśmy [o wygranej w Meksyku]. W Brazylii możemy mieć znowu trudności, ze względu na długie proste i podjazdy. Mimo to zobaczymy na co nas będzie stać w Abu Zabi. Nasz bolid wygląda na bardzo szybki”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.11.2018  Marko: Cel Red Bulla na przyszły rok to walka o tytuły
23.10.2018  Hartley: W ostatnich wyścigach spełniłem postawione przede mną warunki
01.10.2018  Marko: Vandoorne nie jest wystarczająco szybkim kierowcą
30.09.2018  Tost: Ticktum nie jest gotowy na starty w Toro Rosso w sezonie 2019
29.09.2018  Marko: Wehrlein znajduje się na długiej liście kandydatów do Toro Rosso
Tagi:
Marko H.
Red Bull
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
guzbi, 31.10.2018 10:14[!]
Tylko nie zepsujcie tego bo bolid macie świetny :) Jak się Honda postara to nawet w 2019 roku już zagrozicie Mercowi i Ferrari
kusza, 31.10.2018 11:20[!]
Red Bull zna az tak dokladnie moce silnikow konkurencji?
mbwrobel, 31.10.2018 11:55[!]
Cytat kusza :
Red Bull zna az tak dokladnie moce silnikow konkurencji?

Ba - wiedzą doskonale, jaka będzie moc silników konkurencji w przyszłym sezonie...
seb5, 31.10.2018 12:13[!]
Zawsze biorę z przymrużeniem oka te opowieści ,, honda poprawiła silnik o X KM ", ,, mamy Y KM straty" . Poczekajmy przynajmniej do testów
Foryster, 31.10.2018 14:26[!]
Wszystko to pobożne życzenia.

A już na pewno marketing. Konkurencja nie śpi, ich dawny dostawca również. Na razie szybkość nowego silnika Hondy widać jedynie w kwalifikacjach. W wyścigach TR wygląda blado.
mariusz0608, 31.10.2018 17:23[!]
Czytajcie ze zrozumieniem.
Powiedział "za rywalami", czyli za Renault mu się rozchodziło...
Poza tym ten wybitny astrolog, a przede wszystkim propagandysta i bufon, ma wielki dar analityczny; na odległość, bez danych i tego co i jak będzie za 5 miesięcy.
Dokładnie przewidział liczbę 14. Nie 13 czy 15.
Helmut Czternasty.
marios76, 31.10.2018 19:44[!]
@mariusz0608 :) Wyszlo ci ;)
mbwrobel, 31.10.2018 19:46[!]
Cytat mariusz0608 :
Dokładnie przewidział liczbę 14. Nie 13 czy 15.

Tu akurat trochę przesadzasz. Tak mu wyszło po przeliczeniu ładnie zaokrąglonej liczby podanej w kW. W oryginale chodzi mu o 10kW.
mariusz0608, 31.10.2018 21:42[!]
Weeeź, Helmut bredzi propagandowe duby smalone, a Ty mi mówisz, że przesadzam ?
Tylko idiota mógł coś takiego przewidywać i publicznie objawiać wszem i wobec.
macieiii, 01.11.2018 07:31[!]
Honda może nie jest aż tak wydajna jak konkurenci, ale po tych zapowiedziach fabryki połączonych z Neweyem już "ostatni rok spuścizny Mercedesa" może nam przynieść tytuł Verstappena, bądź realną szansę, bo Gasly mimo że bardzo solidny, to przyda im się na wingmana a do tego byłby w stanie jakiś dramatyczny wyścig wygrać. Także wśród konstruktorów posłuszny giermek nie jest bez znaczenia.

Ferrari może zniszczyć się od środka, jeśli Vettel sam ze sobą nie wygra, bo już wiemy że z Hamiltonem raczej mu nie grozi. Wtedy przy (oby) bardzo owocnym sezonie w Ferrari Leclerca zespół mimo że potrafi przejechać się po Vettelu i do tej pory go nie ustawił, to może to zrobić przy trzecim podejściu do tytułu (z tyłu głowy cały czas decyzja o zatrudnieniu Leclerca, po za tym że jest bardzo obiecujący, podyktowana jest presją na Vettelu i ewentualnym postawieniu na perspektywicznego kandydata).

Mercedes jak nie wywali na bruk Bottasa przy pomocy Williamsa to raczej za rok postawi na kolejny tytuł Hamiltona, bo z Oconem mogliby zrobić sezon dubletów jakiego nie było.

Renault Ric Hul to świetny team, szkoda że nie idą za tym miliony, bo "większa inwestycja" na tym poziomie nawet mając Budkowskiego od kwietnia nie da im większej szansy, a przynajmniej w czystej teorii nie osiągną więcej od RedBulla 2018.

Można do walki na siłę włączyć McLarena, bo z Coca-Colą to i 500mln nie jest problemem ;)

Włączając na siłę Toro Rosso jako zbliżona konstrukcja RBR od przyszłego roku z jakimiś Albonami lub The Torpedoes może namieszać za trzema ekipami mocniej niż Renault.

Rozpisałem się, a chodziło przede wszystkim o fakt, że Marko mówi: nasz projekt może wydrzeć konkurencji nie kilka wyścigów, ale połowę, a wtedy wszystko możliwe... więc zapraszamy do współpracy.

Kto wie, może RedBull przy swojej polityce którą można porównać do dwóch palców w gardle przy "transformacji" połączonej z zastępem trzech giermków Verstappena zgotuje nam jeszcze ciekawszy sezon.
marios76, 01.11.2018 10:29[!]
@mbwrobel Takie dokladne dane, to jest przesada. Przy tych mocach jest to wartosc do 1,5 % - granica bledu w zaleznosci od warunkow ;) Tu wazna jest tez charakterystyka silnika, zdolnosc do oddawania momentu obrotowego przy konkretnych szybkosciach obrotowych a nie tylko maks mozliwy do sosiagniecia, bo tu wystarczy wyzej zakrecic j zawsze urosnie. ;) Smieszne jest to, ze Helmut odplywa mowiac w tak.powazny sposob o tak niewiadomych wartosciach. Zupelnie jakbysmy teraz argumentowali teze, z Red Bull ma docisk wiekszy o 47 kilogramow przy mniejszym oporze aerodynamicznym o 3,8%. Wszystko sa to tak szkrzetnie ukrywane wartosci, ze nawet kierowcy nie wiedza ile.maja pod stopa, a co dopiero konkurencja :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca