F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Camilleri: Nadal nie ustaliliśmy zasad wprowadzenia limitów budżetowych

Zdaniem dyrektora Ferrari postępy osiągnięto w rozmowach na temat przepisów technicznych.
Nataniel Piórkowski, 6 listopada 2018, wyświetlenia: 1054<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

F1 nadal nie ustaliła zasad dotyczących limitów budżetowych – przyznał dyrektor Ferrari, Louis C. Camilleri.

Właściciel praw komercyjnych zabiega o wprowadzenie ograniczeń budżetowych, aby poprawić poziom konkurencyjności stawki. Wysiłki Liberty Media wciąż nie przyniosły porozumienia. Ostatnia propozycja zakłada, że limity będą wprowadzane stopniowo, przez trzy lata, począwszy od sezonu 2021.

Zapisane w regulaminach restrykcje nie będą dotyczyć wszystkich rozchodów zespołów. Wśród wyjątków mają znaleźć się między innymi wynagrodzenia kierowców, największa indywidualna pensja oraz wydatki ponoszone w związku z działalnością marketingową oraz obsługą gości.

W rozmowie z La Gazetta dello Sport Camilleri przekonywał jednak: „Sądzę, że poczyniono postępy nad przepisami technicznymi na sezon 2021, ale jeśli mówimy o finansach i wprowadzeniu restrykcji budżetowych, to póki co nie możemy ogłosić żadnego progresu”.

„Moim zdaniem tego typu ograniczenia mają sens, chociaż jak zwykle wszystko zależy od szczegółów. Wydaje mi się, że koniec końców osiągniemy porozumienie, ale póki co nie mamy konsensusu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.01.2019  Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie
09.01.2019  Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent
03.01.2019  F1 proponuje zakaz testów wyścigowych opon podczas piątkowych treningów
03.01.2019  Steiner: Rozmowy o przepisach na sezon 2021 toczą się zbyt wolno
28.12.2018  Abiteboul: Musimy ustalić szczegóły limitów budżetowych
Tagi:
Przepisy
Camilleri L.
Liberty Media
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
RY2N, 06.11.2018 15:40[!]
Cytat :
Wśród wyjątków mają znaleźć się między innymi wynagrodzenia kierowców, największa indywidualna pensja oraz wydatki ponoszone w związku z działalnością marketingową oraz obsługą gości.
Echh marzyciele ...
Już widzę jak zaczną być poszukiwani kierowcy, którzy zamiast sponsora przyprowadzą swoją ekipę konstruktorów. Albo jak jakiś gość w zamian za nadzwyczajną obsługę odwdzięczy się dwoma czy trzema dobrymi rysunkami elementów aerodynamicznych.

Każde kolejne pokolenie musi się samo przekonać że żadna prohibicja nie zadziała, tylko daje pożywkę rozwiązaniom pozaprawnym.
Kamikadze2000, 06.11.2018 16:22[!]
Przede wszystkim ustandaryzować komponenty, które robią różnice i pochłaniają ogromne koszty np. MGH-U. MotoGP na dobre wyszło np. ustandaryzowanie elektroniki. ;)
bartoszcze, 06.11.2018 16:28[!]
@Kamikadze2000
Elektronika w F1 jest ustandaryzowana :)
pluto, 06.11.2018 16:41[!]
@bartoszcze ale Kamikadze2000 podał przyklad tego co robiło najwieksza przewage w MotoGP. Teź jestem za standaryzacja MGU-H ale z powodu ogromnych kosztów. Według mnie obecnie najwieksza przewage w F1 daje zawieszenie bolidów TOP3 zespołów. Jakis rok temu Ross Brawn powiedział, że gdyby on tylko sam zarządzał regulaminem tech to pierwsza rzecz jaką by wprowadził to standardowe aktywne zawieszenie. To daje do myślenia ,nie...
RY2N, 06.11.2018 17:22[!]
@Kamikadze2000
tylko że F1 miała być serią dla topowego wyścigu technologicznego, gdzie zespoły starają się wymyślić jak najlepsze rozwiązania konstrukcyjne, a rywalizacja kierowców jest tylko wisienką na torcie.
Dodatkowo te obszary, które są nowe i jednocześnie potrzebne koncernom motoryzacyjnym miały stać się polem szczególnie dynamicznego rozwoju i zaciętej rywalizacji (baterie, silnik elektryczny, hamulce elektr., MGU-K/H itp). Aerodynamika nie jest im aż tak bardzo potrzebna (nie specjalnie się przyjmuje w samochodach drogowych, poza ekstremalnymi wyjątkami) dlatego lepiej zamrozić skrzydła niż wnętrzności.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca