F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.11.2018

Ricciardo spodziewa się emocjonalnego pożegnania z Red Bullem

Naoki Yamamoto otrzyma szansę występu w piątkowym treningu F1?

16.11.2018

Stroll: Williams nie dokonał żadnych postępów z koszmarnym FW41

Hamilton może otrzymać karę cofnięcia na starcie GP Abu Zabi

Gasly: Opony tracą osiągi po przejechaniu trzech zakrętów za innym bolidem

15.11.2018

Bob Fernley stanie na czele zespołu McLarena w Indianapolis 500

Thierry Koskas zostanie nowym prezesem Renault Sport

Raikkonen: Nie obawiam się przejścia do Saubera

Ferrari rozważa przetasowania w pionie technicznym przed sezonem 2019

14.11.2018

Autosport: Andreas Seidl zamierza podjąć pracę w Formule 1

Sauber utworzył juniorski program przy współpracy z Charouz Racing

Sainz: Wątpię, że Verstappen mógł zablokować moje przejście do Red Bulla

Brawn optymistycznie ocenia zmiany w przepisach na sezon 2019

Vandoorne: Nie koncentruję się na jak najszybszym powrocie do F1

Verstappen: Schrzaniłem pierwsze sześć wyścigów sezonu

Lowe: Przykład Manora pokazuje wadę obecnego systemu punktowego

13.11.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Abu Zabi

Verstappen: Zachowanie Ocona sprowokowało przepychankę

Perez: Przykład Alonso pokazuje, jak w złym stanie znajduje się F1

Punkty karne (stan po GP Brazylii)

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Camilleri: Nadal nie ustaliliśmy zasad wprowadzenia limitów budżetowych

Zdaniem dyrektora Ferrari postępy osiągnięto w rozmowach na temat przepisów technicznych.
Nataniel Piórkowski, 6 listopada 2018, wyświetlenia: 988<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

F1 nadal nie ustaliła zasad dotyczących limitów budżetowych – przyznał dyrektor Ferrari, Louis C. Camilleri.

Właściciel praw komercyjnych zabiega o wprowadzenie ograniczeń budżetowych, aby poprawić poziom konkurencyjności stawki. Wysiłki Liberty Media wciąż nie przyniosły porozumienia. Ostatnia propozycja zakłada, że limity będą wprowadzane stopniowo, przez trzy lata, począwszy od sezonu 2021.

Zapisane w regulaminach restrykcje nie będą dotyczyć wszystkich rozchodów zespołów. Wśród wyjątków mają znaleźć się między innymi wynagrodzenia kierowców, największa indywidualna pensja oraz wydatki ponoszone w związku z działalnością marketingową oraz obsługą gości.

W rozmowie z La Gazetta dello Sport Camilleri przekonywał jednak: „Sądzę, że poczyniono postępy nad przepisami technicznymi na sezon 2021, ale jeśli mówimy o finansach i wprowadzeniu restrykcji budżetowych, to póki co nie możemy ogłosić żadnego progresu”.

„Moim zdaniem tego typu ograniczenia mają sens, chociaż jak zwykle wszystko zależy od szczegółów. Wydaje mi się, że koniec końców osiągniemy porozumienie, ale póki co nie mamy konsensusu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.11.2018  Brawn optymistycznie ocenia zmiany w przepisach na sezon 2019
14.11.2018  Lowe: Przykład Manora pokazuje wadę obecnego systemu punktowego
09.11.2018  Zespoły dyskutują nad wprowadzeniem zimowej przerwy
08.11.2018  Grosjean: Oszczędzanie paliwa i opon nie jest dobrym kierunkiem dla F1
08.11.2018  Zespoły F1 sceptycznie podchodzą do modyfikacji na sezon 2019
Tagi:
Przepisy
Camilleri L.
Liberty Media
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
RY2N, 06.11.2018 15:40[!]
Cytat :
Wśród wyjątków mają znaleźć się między innymi wynagrodzenia kierowców, największa indywidualna pensja oraz wydatki ponoszone w związku z działalnością marketingową oraz obsługą gości.
Echh marzyciele ...
Już widzę jak zaczną być poszukiwani kierowcy, którzy zamiast sponsora przyprowadzą swoją ekipę konstruktorów. Albo jak jakiś gość w zamian za nadzwyczajną obsługę odwdzięczy się dwoma czy trzema dobrymi rysunkami elementów aerodynamicznych.

Każde kolejne pokolenie musi się samo przekonać że żadna prohibicja nie zadziała, tylko daje pożywkę rozwiązaniom pozaprawnym.
Kamikadze2000, 06.11.2018 16:22[!]
Przede wszystkim ustandaryzować komponenty, które robią różnice i pochłaniają ogromne koszty np. MGH-U. MotoGP na dobre wyszło np. ustandaryzowanie elektroniki. ;)
bartoszcze, 06.11.2018 16:28[!]
@Kamikadze2000
Elektronika w F1 jest ustandaryzowana :)
pluto, 06.11.2018 16:41[!]
@bartoszcze ale Kamikadze2000 podał przyklad tego co robiło najwieksza przewage w MotoGP. Teź jestem za standaryzacja MGU-H ale z powodu ogromnych kosztów. Według mnie obecnie najwieksza przewage w F1 daje zawieszenie bolidów TOP3 zespołów. Jakis rok temu Ross Brawn powiedział, że gdyby on tylko sam zarządzał regulaminem tech to pierwsza rzecz jaką by wprowadził to standardowe aktywne zawieszenie. To daje do myślenia ,nie...
RY2N, 06.11.2018 17:22[!]
@Kamikadze2000
tylko że F1 miała być serią dla topowego wyścigu technologicznego, gdzie zespoły starają się wymyślić jak najlepsze rozwiązania konstrukcyjne, a rywalizacja kierowców jest tylko wisienką na torcie.
Dodatkowo te obszary, które są nowe i jednocześnie potrzebne koncernom motoryzacyjnym miały stać się polem szczególnie dynamicznego rozwoju i zaciętej rywalizacji (baterie, silnik elektryczny, hamulce elektr., MGU-K/H itp). Aerodynamika nie jest im aż tak bardzo potrzebna (nie specjalnie się przyjmuje w samochodach drogowych, poza ekstremalnymi wyjątkami) dlatego lepiej zamrozić skrzydła niż wnętrzności.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca