F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Arrivabene: F1 powinna przedłużyć kontrakt z Pirelli

Szef Ferrari uważa, że sport nie powinien rezygnować z usług doświadczonego dostawcy opon.
Nataniel Piórkowski, 6 listopada 2018, wyświetlenia: 1420<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Ferrari – Maurizio Arrivabene uważa, że Formuła 1 powinna przedłużyć kontrakt z Pirelli.

Liberty Media analizuje obecnie oferty komercyjne Pirelli i Hankooka – dwóch firm, które zgłosiły się do przetargu na dostawy opon dla F1 w latach 2020-2023 i pozytywnie przeszły weryfikację FIA.

Chociaż Pirelli doświadczyło kilku poważnych problemów od czasu powrotu do sportu w sezonie 2011, Arrivabene sądzi, że błędem byłoby rezygnowanie z usług doświadczonego partnera.

„Obecnie losy przetargu są w rękach Liberty. Od pewnego czasu współpracujemy z Pirelli. Za nami pozytywne okresy i ciężkie chwile, ale rok po roku stworzyli projekt, który pozytywnie się rozwinął. Moim zdaniem przysłowiowe wyrzucenie wszystkiego za okno byłoby błędem. Mówiąc to zdaję sobie sprawę, że nie my podejmujemy decyzję w tej sprawie” – powiedział szef Scuderii.

Pirelli od długiego czasu pracuje nad spełnieniem wymagań w zakresie ekscytującego widowiska. Zdaniem dyrektora do spraw sportowych F1 – Rossa Brawna, nie jest to łatwe zadanie.

„Pirelli nie ma łatwego zadania. Z jednej strony jest proszone o tworzenie opon, które sprzyjają ekscytującemu ściganiu, a wysoka degradacja z całą pewnością temu służy. Z drugiej wymaga się od nich ogumienia, dzięki któremu kierowcy będą mogli wydobyć pełnię osiągów ze swoich bolidów. Nie zawsze łatwo jest znaleźć właściwy kompromis. Dlatego tak ważna jest współpraca. Powinniśmy zaoferować widowisko, jakiego oczekują wszystkie strony, włączając w to kierowców i kibiców”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.01.2019  Pirelli: Jesteśmy pewni wyeliminowania problemów z blisteringiem
10.12.2018  Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019
05.12.2018  Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony
29.11.2018  Isola: Zaakceptujmy jeden pit stop i pozwólmy kierowcom mocniej naciskać
27.11.2018  Vettel: Nowe ogumienie nie różni się zbytnio od tego z sezonu 2018
Tagi:
Arrivabene M.
Pirelli
F1 ogólnie
Brawn R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
pluto, 06.11.2018 12:17[!]
najciekawsze widowisko jest wtedy gdy mamy róźne strategie. Po kilku latach hybryd trzeba wysnuc wnioski: uwolnic strategie albo zrobic podział pitstopów według odpadania w kwalifikacjach, twardsze opony żeby nie trzeba było ich oszczedzać, wieksza ilość paliwa albo powrót tankowania (standardowe maszyny do tankowania które dostarcza FIA) oraz likwidacja piatkowych treningów ( w zamian sesja dla 3,rezerwowych,testowych czy rozwojowych kierowców)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca