F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

12.11.2018

AMuS: Kubica podpisze w tym tygodniu kontrakt z Williamsem

Motorsport.com: Opcja w kontrakcie Sirotkina z Williamsem wygasła

Toto Wolff zamierza odbudować karierę Stoffela Vandoorne'a

Vettel nie obawia się zespołowego pojedynku z Leclerkiem w 2019 roku

GP Brazylii: weekend w obiektywie

Wolff: Silnik w bolidzie Lewisa był bliski awarii podczas GP Brazylii

Villeneuve: Postawa Ocona w Brazylii była żenująca

Vettel ścigał się w Brazylii z uszkodzonym sensorem

GP Brazylii: opony użyte w wyścigu

11.11.2018

Verstappen ukarany pracami publicznymi na rzecz FIA

Ocon otrzymał trzy punkty karne za kolizję z Verstappenem

Vandoorne i Alonso ukarani za ignorowanie niebieskich falg

Horner: Ocon miał szczęście, że uniknął ciosu od Verstappena

Ocon: Verstappen jest agresywny i nieprofesjonalny

Hamilton podszedłby inaczej do manewru Verstappena

Verstappen i Ocon wezwani do sędziów za przepychankę po GP Brazylii

Verstappen: Przez idiotę Ocona straciłem zwycięstwo

Hamilton wygrywa GP Brazylii, Mercedes mistrzem

GP Brazylii: najszybsze okrążenia wyścigu

GP Brazylii: wyniki wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Arrivabene: F1 powinna przedłużyć kontrakt z Pirelli

Szef Ferrari uważa, że sport nie powinien rezygnować z usług doświadczonego dostawcy opon.
Nataniel Piórkowski, 6 listopada 2018, wyświetlenia: 1304<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Ferrari – Maurizio Arrivabene uważa, że Formuła 1 powinna przedłużyć kontrakt z Pirelli.

Liberty Media analizuje obecnie oferty komercyjne Pirelli i Hankooka – dwóch firm, które zgłosiły się do przetargu na dostawy opon dla F1 w latach 2020-2023 i pozytywnie przeszły weryfikację FIA.

Chociaż Pirelli doświadczyło kilku poważnych problemów od czasu powrotu do sportu w sezonie 2011, Arrivabene sądzi, że błędem byłoby rezygnowanie z usług doświadczonego partnera.

„Obecnie losy przetargu są w rękach Liberty. Od pewnego czasu współpracujemy z Pirelli. Za nami pozytywne okresy i ciężkie chwile, ale rok po roku stworzyli projekt, który pozytywnie się rozwinął. Moim zdaniem przysłowiowe wyrzucenie wszystkiego za okno byłoby błędem. Mówiąc to zdaję sobie sprawę, że nie my podejmujemy decyzję w tej sprawie” – powiedział szef Scuderii.

Pirelli od długiego czasu pracuje nad spełnieniem wymagań w zakresie ekscytującego widowiska. Zdaniem dyrektora do spraw sportowych F1 – Rossa Brawna, nie jest to łatwe zadanie.

„Pirelli nie ma łatwego zadania. Z jednej strony jest proszone o tworzenie opon, które sprzyjają ekscytującemu ściganiu, a wysoka degradacja z całą pewnością temu służy. Z drugiej wymaga się od nich ogumienia, dzięki któremu kierowcy będą mogli wydobyć pełnię osiągów ze swoich bolidów. Nie zawsze łatwo jest znaleźć właściwy kompromis. Dlatego tak ważna jest współpraca. Powinniśmy zaoferować widowisko, jakiego oczekują wszystkie strony, włączając w to kierowców i kibiców”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.11.2018  Opony na sezon 2019 będą miały cieńszy bieżnik
06.11.2018  Pirelli: F1 powinna rozważyć rezygnację z opon o wysokiej degradacji
30.10.2018  Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Brazylii
20.10.2018  Alonso: Powinniśmy dostawać więcej opon na mokry tor
20.10.2018  Pirelli ujawniło nazwy i kolory mieszanek opon na sezon 2019
Tagi:
Arrivabene M.
Pirelli
F1 ogólnie
Brawn R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
pluto, 06.11.2018 12:17[!]
najciekawsze widowisko jest wtedy gdy mamy róźne strategie. Po kilku latach hybryd trzeba wysnuc wnioski: uwolnic strategie albo zrobic podział pitstopów według odpadania w kwalifikacjach, twardsze opony żeby nie trzeba było ich oszczedzać, wieksza ilość paliwa albo powrót tankowania (standardowe maszyny do tankowania które dostarcza FIA) oraz likwidacja piatkowych treningów ( w zamian sesja dla 3,rezerwowych,testowych czy rozwojowych kierowców)
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca