F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.02.2019

Sezon 2019: Co nowego nas czeka w Formule 1?

Daniel Ricciardo pokonał pierwsze kilometry za sterami Renault R.S.19

Binotto: Na początku sezonu Vettel może mieć priorytet nad Leclerkiem

Haas przeprowadził shakedown bolidu VF-19

Ferrari zastosowało matowe malowanie, aby zredukować masę bolidu

Rob Smedley został konsultantem technicznym Formula One Group

Grafik kierowców F1 na testy w Barcelonie

15.02.2019

Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42

Williams zaprezentował wizualizację bolidu FW42

Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów

Haas ogłosił program jazd swych kierowców na zimowe testy

Binotto: Obraliśmy agresywne podejście do projektu bolidu SF90

Ferrari przedstawiło bolid SF90

Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena

F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów

Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018

14.02.2019

McLaren zaprezentował bolid MCL34

Pierwsze zdjęcia bolidu Alfy Romeo wyciekły do internetu

Marko: Red Bull z silnikami Hondy może znaleźć się na czele stawki

Alonso nie weźmie udziału w zimowych testach z McLarenem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

STR: Niezawodność silnika Hondy jest wyższa niż pokazują to statystyki kar

Stajnia z Faenzy jest bardzo zadowolona z postępów dokonanych przez japoński koncern.
Nataniel Piórkowski, 10 listopada 2018, wyświetlenia: 1397<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Niezawodność Hondy stoi na zdecydowanie wyższym poziomie niż pokazują to statystyki kar za wymianę komponentów silnika – przekonuje główny inżynier wyścigowy Toro Rosso – Jonathan Eddolls.

Brendon Hartley i Pierre Gasly użyli jak dotąd po osiem silników, turbosprężarek i MGU-H. Regulaminowy limit tych komponentów to trzy na sezon. Kierowcy stajni z Faenzy przekroczyli także dopuszczalną pulę dwóch MGU-K, układów magazynowania energii i elektroniki sterującej.

Eddolls zapewnia jednak, że wiele z tych wymian miało charakter czysto taktyczny.

„Niezawodność stoi na względnie dobrym poziomie. Jeśli spojrzymy na liczbę kar za wymianę elementów jednostki napędowej, to jest ona bardzo wysoka. Mogłoby stąd wynikać, że Honda nie zapewnia wysokiej niezawodności. Jednakże wiele z tych kar zostało przyjętych w celu powiększenia puli komponentów, gdy na przykład notowaliśmy słabszy występ w kwalifikacjach. Niezawodność uległa poprawie. Także moc silnika jest teraz całkiem dobra” – tłumaczył Brytyjczyk przy okazji GP Brazylii.

„Szczerze mówiąc niespodzianką było to, jak dobrze Honda radziła sobie na początku sezonu, mając na uwadze wszystko to, co widzieliśmy w mediach. Oczekiwania były niższe, a okazało się, że Honda była na całkiem rozsądnym poziomie. W ciągu sezonu wprowadzili dwa duże pakiety poprawek. Druga specyfikacja zadebiutowała na torze w Kanadzie. Ostatnio otrzymaliśmy specyfikację C. Właśnie ona przyniosła znaczący skok mocy, zwłaszcza w kwalifikacjach. To bardzo pomogło nam w niektórych wyścigach i na pewno postawi nas w lepszej sytuacji w dwóch finałowych Grand Prix sezonu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.02.2019  Marko: Red Bull z silnikami Hondy może znaleźć się na czele stawki
11.02.2019  Red Bull wciąż nie podjął decyzji w sprawie startów w F1 po sezonie 2020
07.02.2019  Gasly cieszy się z możliwości współpracy z Verstappenem
06.02.2019  Horner: Hamilton i Vettel najbardziej obawiają się Verstappena
05.02.2019  Verstappen: Pierwsze wrażenia z symulatora są pozytywne
Tagi:
Honda
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Foryster, 10.11.2018 13:06[!]
Z pewnością. Jakby liczba silników była ekwiwalentem awaryjności, to w przypadku Hondy byłby kompletny dramat.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca