F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

STR: Niezawodność silnika Hondy jest wyższa niż pokazują to statystyki kar

Stajnia z Faenzy jest bardzo zadowolona z postępów dokonanych przez japoński koncern.
Nataniel Piórkowski, 10 listopada 2018, wyświetlenia: 1350<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Niezawodność Hondy stoi na zdecydowanie wyższym poziomie niż pokazują to statystyki kar za wymianę komponentów silnika – przekonuje główny inżynier wyścigowy Toro Rosso – Jonathan Eddolls.

Brendon Hartley i Pierre Gasly użyli jak dotąd po osiem silników, turbosprężarek i MGU-H. Regulaminowy limit tych komponentów to trzy na sezon. Kierowcy stajni z Faenzy przekroczyli także dopuszczalną pulę dwóch MGU-K, układów magazynowania energii i elektroniki sterującej.

Eddolls zapewnia jednak, że wiele z tych wymian miało charakter czysto taktyczny.

„Niezawodność stoi na względnie dobrym poziomie. Jeśli spojrzymy na liczbę kar za wymianę elementów jednostki napędowej, to jest ona bardzo wysoka. Mogłoby stąd wynikać, że Honda nie zapewnia wysokiej niezawodności. Jednakże wiele z tych kar zostało przyjętych w celu powiększenia puli komponentów, gdy na przykład notowaliśmy słabszy występ w kwalifikacjach. Niezawodność uległa poprawie. Także moc silnika jest teraz całkiem dobra” – tłumaczył Brytyjczyk przy okazji GP Brazylii.

„Szczerze mówiąc niespodzianką było to, jak dobrze Honda radziła sobie na początku sezonu, mając na uwadze wszystko to, co widzieliśmy w mediach. Oczekiwania były niższe, a okazało się, że Honda była na całkiem rozsądnym poziomie. W ciągu sezonu wprowadzili dwa duże pakiety poprawek. Druga specyfikacja zadebiutowała na torze w Kanadzie. Ostatnio otrzymaliśmy specyfikację C. Właśnie ona przyniosła znaczący skok mocy, zwłaszcza w kwalifikacjach. To bardzo pomogło nam w niektórych wyścigach i na pewno postawi nas w lepszej sytuacji w dwóch finałowych Grand Prix sezonu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.12.2018  Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy
04.12.2018  TAG Heuer pozostanie sponsorem Red Bull Racing do 2021 roku
27.11.2018  Honda dziękuje Hartley'owi za wkład w rozwój jednostki napędowej
23.11.2018  Alonso nie żałuje decyzji o powrocie do McLarena przed sezonem 2015
17.11.2018  Naoki Yamamoto otrzyma szansę występu w piątkowym treningu F1?
Tagi:
Honda
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Foryster, 10.11.2018 13:06[!]
Z pewnością. Jakby liczba silników była ekwiwalentem awaryjności, to w przypadku Hondy byłby kompletny dramat.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca