F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.02.2019

McLaren i Toro Rosso osiągnęły porozumienie w sprawie Jamesa Keya

Russell: Przykład Force India z sezonu 2015 daje nadzieję Williamsowi

Pirelli zaprezentowało program testów ogumienia w trakcie sezonu 2019

Osaka zainteresowana organizacją ulicznego wyścigu F1

Williams zorganizuje w piątek dzień filmowy z bolidem FW42

21.02.2019

Red Bull spodziewa się bardziej dojrzałego Verstappena

Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami

Leclerc: Nasi rywale kryją swój prawdziwy potencjał

Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań

Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu

Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Wolff zaniepokojony incydentem z udziałem Hulkenberga

Szef ekipy Mercedesa obawia się, iż halo ogranicza sprawną ewakuację kierowcy z kokpitu.
Nataniel Piórkowski, 27 listopada 2018, wyświetlenia: 1881<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef działu sportów motorowych Mercedesa – Toto Wolff jest zaniepokojony tym, iż Nico Hulkenberg nie mógł opuścić bolidu po incydencie, do jakiego doszło w wyścigu o GP Abu Zabi.

Kierowca Renault nie był w stanie samodzielnie opuścić kokpitu i czekał na interwencję służb porządkowych. Sugerowano, że Niemiec mógł mieć problem z ewakuacją przez system halo.

Sam nie byłbym w stanie opuścić kokpitu. Po prawej miał ścianę, po lewej halo – powiedział Wolff.

Dyrektor wyścigów Formuły 1 -Charlie Whiting, przekonuje, że Halo nie uniemożliwiało Hulkenbergowi wyjścia z kokpitu. Wolff podkreśla jednak, że jest zaniepokojony incydentem.

„Niepokoi mnie to, że Nico nie opuścił kokpitu nawet pomimo tego, że dostrzegł ogień. Powinien zostać rozwinięty system, który pozwali na ewakuację z kokpitu, gdy dochodzi do poważnego incydentu”.

Mistrz świata z 2016 roku – Nico Rosberg, uważa, że incydent powiązany z pojawieniem się ognia jest „jedyną wadą, jedyną słabością halo”. „Generalnie bezpieczeństwo kierowcy stoi teraz na o wiele wyższym poziomie. Być może powinniśmy się jednak ponownie przyjrzeć tej kwestii”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.02.2019  Wolff: Twardy Brexit to koszmarny scenariusz dla Formuły 1
19.02.2019  Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela
08.02.2019  Wolff: Ludzie w pełni docenią talent Hamiltona, gdy ten odejdzie z F1
16.01.2019  Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty
03.01.2019  Wolff: Michael Schumacher na zawsze zmienił Formułę 1
Tagi:
Wolff T.
Hulkenberg N.
Halo

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
tomek98, 27.11.2018 16:03[!]
Co by było gdyby samochód Hulka serio stanął w płomieniach? Halo w tym przypadku okazało się być poważnym utrudnieniem w ratowaniu kierowcy. Niestety jak poucza nas historia F1 to już jest tylko kwestia czasu jak ten idiotyczny system doprowadzi do tragedii.
marios76, 28.11.2018 23:52[!]
@tomek98 Na cale szczescie, zbiorniki paliwa sa tak skonstruowane i wykonane z takich materialow, ze dawno sie bolid/ paliwo nie zapalily. Patrzylem tak na bolid Hulkenberga, jak porzadkowi go stawiali na kola i nie ma mocnych, zeby to powtorzyli gdyby plonal jak Williamson. Kierowca nie mogl sam opuscic bolidu i mozna by sie zastanowic, czy czegos w tej kwestii nie mozna poprawic. Halo mialo zwolennikow po GP Belgii, gdzie Alonso przelecial se nad Leclerciem, o ironio z winy samego Hulkenberga. Byla to jednak radosc nad wyrost, gdzie moim zdaniem zagrozenie chocby musniecia kasku Charlesa, bylo mniejsze niz moglo by sie wydawac. A tylko spekulujac zapytam czy wieksze, niz ryzyko zapalena sie wywroconego bolidu?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca