F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

04.12.2018

TAG Heuer pozostanie sponsorem Red Bull Racing do 2021 roku

Perez: Przejście Strolla do Force India nie zmienia mojej pozycji

Sirotkin: Drugi sezon w Formule 1 wydawał się dosyć oczywisty

Lawrence Stroll: Nie zaangażowałem się w F1 by stracić pieniądze

Montezemolo: Ferrari wygrałoby tytuł mając Hamiltona w bolidzie

03.12.2018

Ricciardo prowadził rozmowy z Ferrari w sprawie posady na sezon 2019

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Wolff zaniepokojony incydentem z udziałem Hulkenberga

Szef ekipy Mercedesa obawia się, iż halo ogranicza sprawną ewakuację kierowcy z kokpitu.
Nataniel Piórkowski, 27 listopada 2018, wyświetlenia: 1741<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef działu sportów motorowych Mercedesa – Toto Wolff jest zaniepokojony tym, iż Nico Hulkenberg nie mógł opuścić bolidu po incydencie, do jakiego doszło w wyścigu o GP Abu Zabi.

Kierowca Renault nie był w stanie samodzielnie opuścić kokpitu i czekał na interwencję służb porządkowych. Sugerowano, że Niemiec mógł mieć problem z ewakuacją przez system halo.

Sam nie byłbym w stanie opuścić kokpitu. Po prawej miał ścianę, po lewej halo – powiedział Wolff.

Dyrektor wyścigów Formuły 1 -Charlie Whiting, przekonuje, że Halo nie uniemożliwiało Hulkenbergowi wyjścia z kokpitu. Wolff podkreśla jednak, że jest zaniepokojony incydentem.

„Niepokoi mnie to, że Nico nie opuścił kokpitu nawet pomimo tego, że dostrzegł ogień. Powinien zostać rozwinięty system, który pozwali na ewakuację z kokpitu, gdy dochodzi do poważnego incydentu”.

Mistrz świata z 2016 roku – Nico Rosberg, uważa, że incydent powiązany z pojawieniem się ognia jest „jedyną wadą, jedyną słabością halo”. „Generalnie bezpieczeństwo kierowcy stoi teraz na o wiele wyższym poziomie. Być może powinniśmy się jednak ponownie przyjrzeć tej kwestii”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.12.2018  Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019
07.12.2018  Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika
25.11.2018  Wolff: Obawiam się o psychikę Bottasa
25.11.2018  Ocon będzie także trzecim kierowcą Force India w sezonie 2019
24.11.2018  Wolff: Kubica może stać się atrakcyjną opcją dla czołowych zespołów
Tagi:
Wolff T.
Hulkenberg N.
Halo

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
tomek98, 27.11.2018 16:03[!]
Co by było gdyby samochód Hulka serio stanął w płomieniach? Halo w tym przypadku okazało się być poważnym utrudnieniem w ratowaniu kierowcy. Niestety jak poucza nas historia F1 to już jest tylko kwestia czasu jak ten idiotyczny system doprowadzi do tragedii.
marios76, 28.11.2018 23:52[!]
@tomek98 Na cale szczescie, zbiorniki paliwa sa tak skonstruowane i wykonane z takich materialow, ze dawno sie bolid/ paliwo nie zapalily. Patrzylem tak na bolid Hulkenberga, jak porzadkowi go stawiali na kola i nie ma mocnych, zeby to powtorzyli gdyby plonal jak Williamson. Kierowca nie mogl sam opuscic bolidu i mozna by sie zastanowic, czy czegos w tej kwestii nie mozna poprawic. Halo mialo zwolennikow po GP Belgii, gdzie Alonso przelecial se nad Leclerciem, o ironio z winy samego Hulkenberga. Byla to jednak radosc nad wyrost, gdzie moim zdaniem zagrozenie chocby musniecia kasku Charlesa, bylo mniejsze niz moglo by sie wydawac. A tylko spekulujac zapytam czy wieksze, niz ryzyko zapalena sie wywroconego bolidu?
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca