F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

04.12.2018

TAG Heuer pozostanie sponsorem Red Bull Racing do 2021 roku

Perez: Przejście Strolla do Force India nie zmienia mojej pozycji

Sirotkin: Drugi sezon w Formule 1 wydawał się dosyć oczywisty

Lawrence Stroll: Nie zaangażowałem się w F1 by stracić pieniądze

Montezemolo: Ferrari wygrałoby tytuł mając Hamiltona w bolidzie

03.12.2018

Ricciardo prowadził rozmowy z Ferrari w sprawie posady na sezon 2019

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Marko: Zmiany na sezon 2019 są bezcelowe

Austriak potwierdził, że zespoły już osiągnęły tegoroczny poziom docisku.
Mateusz Szymkiewicz, 28 listopada 2018, wyświetlenia: 2071<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Doradca Red Bulla – Helmut Marko, przyznał, że zmiany w regulaminie technicznym na sezon 2019 są „bezcelowe”.

W przyszłym roku bolidy zostaną wyposażone m.in. w prostsze przednie skrzydła, które mają ułatwić kierowcom walkę na torze. Mimo to pojawiają się głosy, jakoby zespoły podczas badań w tunelach aerodynamicznych wróciły już do poziomu docisku z sezonu 2018.

Informacje te potwierdził Helmut Marko, który skrytykował władze F1 za kolejną zmianę w regulaminie w czasach dyskusji o ograniczeniu wydatków. „Ta bezcelowa zmiana przepisów kosztowała nas około 15 milionów euro. Tak długo jak poziom docisku był zmartwieniem, tak teraz jesteśmy mniej więcej na obecnym poziomie. To nie będzie miało żadnego wpływu na problem z wyprzedzaniem. Uważam, że przy podejmowaniu takich decyzji nie powinniśmy rozmawiać o limitach budżetowych” – powiedział 75-latek.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.12.2018  Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1
09.11.2018  Marko: Cel Red Bulla na przyszły rok to walka o tytuły
31.10.2018  Marko: Honda będzie 14 koni mechanicznych za rywalami w sezonie 2019
23.10.2018  Hartley: W ostatnich wyścigach spełniłem postawione przede mną warunki
01.10.2018  Marko: Vandoorne nie jest wystarczająco szybkim kierowcą
Tagi:
Marko H.
F1 ogólnie
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kawbandos, 28.11.2018 15:33[!]
Mam już argument za powrotem tankowania do dzisiejszych lewackich czasów. Auto wozi całe paliwo na wyścig i jest cięższe, więcej spala, niż jakby było tego paliwa na 30% wyścigu. Co z ekologią. To tak jabym woził całą cysternę na przyczepce i tankował raz na dwa lata.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca