F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.02.2019

Ferrari SF90 zadebiutowało na torze

Kwiat: O tym, czy dojrzałem powiedzą moje występy na torze

Gasly: Verstappen jest prawdopodobnie największym talentem w F1

Grafik kierowców F1 na testy w Barcelonie

Williams nie wyjedzie w poniedziałek na tor w Barcelonie

16.02.2019

Sezon 2019: Co nowego nas czeka w Formule 1?

Daniel Ricciardo pokonał pierwsze kilometry za sterami Renault R.S.19

Binotto: Na początku sezonu Vettel może mieć priorytet nad Leclerkiem

Haas przeprowadził shakedown bolidu VF-19

Ferrari zastosowało matowe malowanie, aby zredukować masę bolidu

Rob Smedley został konsultantem technicznym Formula One Group

15.02.2019

Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42

Williams zaprezentował wizualizację bolidu FW42

Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów

Haas ogłosił program jazd swych kierowców na zimowe testy

Binotto: Obraliśmy agresywne podejście do projektu bolidu SF90

Ferrari przedstawiło bolid SF90

Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena

F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów

Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

Bank chciał także otrzymać gwarancję poprawy formy zespołu w sezonie 2019.
Nataniel Piórkowski, 7 grudnia 2018, wyświetlenia: 3453<< | lista | T- | T+ | >>

SMP domagało się od Williamsa obniżenia wartości umowy sponsorskiej i gwarancji poprawy osiągów przed sezonem 2019 – potwierdził Mika Salo.

Salo to były kierowca F1, który obecnie współpracuje z rosyjskim bankiem SMP, wspierającym rozwój kariery Siergieja Sirotkina. Rosjanin stracił wyścigowy fotel w stajni z Grove na rzecz Roberta Kubicy.

„W dużej mierze zależało to od Williamsa. Oczywiście domagaliśmy się lekkiej obniżki i gwarancji, że Williams poprawi swą formę. Niestety nie osiągnęliśmy konsensusu. To jeden z powodów, dla których nie martwię się tym, że Siergiej odchodzi z zespołu” – wyjaśniał Salo.

„Pojechał dobry sezon. Wykonał dobrą pracę, zespół go polubił. Jego wiedza z zakresu techniki jest zdumiewająca. Mamy prototyp LMP, który potrzebuje kierowcy na poziomie Siergieja” – dodał.

Salo skomentował także informację o powrocie do rywalizacji w serii Grand Prix Roberta Kubicy. „Ma wielu fanów na całym świecie. To twardy gość. Zobaczymy, jak sobie poradzi”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.02.2019  Williams nie wyjedzie w poniedziałek na tor w Barcelonie
15.02.2019  Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42
15.02.2019  Williams zaprezentował wizualizację bolidu FW42
13.02.2019  Williams potwierdził, że w sobotę nie zorganizuje dnia filmowego
12.02.2019  Williams: Frank pokochał nasze nowe malowanie bolidów
Tagi:
Williams
Salo M.
Sirotkin S.
Kubica R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
dulk, 07.12.2018 11:22[!]
no to zderzyli się z oczekiwaniem Williamsa by Sirotkin też dał "gwarancję poprawy swoich osiągów"
przegrać z cienkim Strollem to naprawde wstyd
WrobelGP, 07.12.2018 12:04[!]
Tempo w kwalifikacjach Sierioża jakieś tam miał, ale punkty dostaje się za wyścigi. A w tych jego tempo było na tle Strolla zazwyczaj po prostu słabe. Coś jak Haryanto vs Wehrlein w 2016.
Aquos, 07.12.2018 15:56[!]
Nie jestem przekonany czy można oceniać Sirotkina przez pryzmat tego sezonu. Wszyscy wiemy, że bolid Williamsa był po prostu fatalny i kierowcy nie mieli ani możliwości pokazania swoich umiejętności, ani zapewne chęci ciśnięcia na 100% i walczenia z samochodem, by udowodnić... no właśnie, co niby mogliby udowodnić?
F1V0, 07.12.2018 22:03[!]
@Aquos
Głównym przeciwnikiem kierowcy jest jego kolega zespołowy. Choćby to mogli udowodnić. Taki Stroll przynajmniej miał świetne starty i się przebijał o kilka pozycji czego o Sirotkinie powiedzieć nie można.

Cytat :
Coś jak Haryanto vs Wehrlein w 2016.

Dziwne porównanie. Sierioża pokonał Strolla w kwalach czego o Haryanto powiedzieć nie można.
dejacek, 07.12.2018 22:07[!]
żeby mieć gwarancję postępów w rozwoju bolidu trzeba wydać 100 - 200 mln $ a nie 5- 10. Wtedy można przetestować 10 różnych rozwiązań i wybrać najlepsze. Przy małym budżecie trzeba zgadywać, a to jest loteria
dulk, 07.12.2018 23:59[!]
Cytat Aquos :
Wszyscy wiemy, że bolid Williamsa był po prostu fatalny i kierowcy nie mieli ani możliwości pokazania swoich umiejętności, ani zapewne chęci ciśnięcia na 100% i walczenia z samochodem, by udowodnić... no właśnie, co niby mogliby udowodnić?

można udowodnić to co zrobił Alonso - po prostu zdobyć słabym samochodem 50 punktów
to że Williams był aż taki słaby to wina po części kierowców - na testach przedsezonowych byli zagubieni jak dzieci
magmichas, 08.12.2018 12:15[!]
do Aquos
jeśli nie miał.."chęci ciśnięcia na 100%"... to niech zda licencję. F1 to nie zabawa i nie dla dzieci.
marios76, 09.12.2018 07:02[!]
@Aquos Jakby mieli do dyspozycji lepszy bolid, to Sirotkin pokonal by Strolla??
Cos w stylu wsiadam do auta zony i zapominam jak sie jezdzi, bo jest slabsze itd. niz moje? ;)
Aquos, 14.12.2018 09:14[!]
@F1V0 @dulk @magmichas @marios76
Chyba nie wyraziłem się precyzyjnie. Nie twierdzę, że Sirotkin jest dobry, tak samo jak nie twierdzę, że jest zły. Twierdzę tylko, że ten sezon nie daje podstaw do rzetelnej oceny jego talentu.
Gdy jeździ się bolidem, który daje poczucie pewności, można cisnąć na "105%" i wydobyć z niego coś więcej niż dała fabryka, ale jeżeli za kierownicą toczy się walkę ze sprzętem, to jest dla mnie oczywiste, że nikt nie pojedzie na limicie, zwłaszcza jeśli wszystko, co realnie jest do ugrania to przedostatnie miejsce w klasyfikacji wyścigu. Kto chciałby za to ryzykować zdrowie i życie?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca