F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.02.2019

Ferrari SF90 zadebiutowało na torze

Kwiat: O tym, czy dojrzałem powiedzą moje występy na torze

Gasly: Verstappen jest prawdopodobnie największym talentem w F1

Grafik kierowców F1 na testy w Barcelonie

Williams nie wyjedzie w poniedziałek na tor w Barcelonie

16.02.2019

Sezon 2019: Co nowego nas czeka w Formule 1?

Daniel Ricciardo pokonał pierwsze kilometry za sterami Renault R.S.19

Binotto: Na początku sezonu Vettel może mieć priorytet nad Leclerkiem

Haas przeprowadził shakedown bolidu VF-19

Ferrari zastosowało matowe malowanie, aby zredukować masę bolidu

Rob Smedley został konsultantem technicznym Formula One Group

15.02.2019

Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42

Williams zaprezentował wizualizację bolidu FW42

Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów

Haas ogłosił program jazd swych kierowców na zimowe testy

Binotto: Obraliśmy agresywne podejście do projektu bolidu SF90

Ferrari przedstawiło bolid SF90

Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena

F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów

Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Mercedes narzuca sobie ambitne cele w obawie przed postępami konkurencyjnych producentów.
Nataniel Piórkowski, 7 grudnia 2018, wyświetlenia: 3466<< | lista | T- | T+ | >>

Szef działu sportów motorowych Mercedes – Toto Wolff, ujawnił, że jego zespół doświadczył drobnych niepowodzeń w przygotowaniu silnika na sezon 2019.

Podczas konferencji zorganizowanej przez sponsora zespołu – Hewlett-Packard Enterprise, Wolff dał jasno do zrozumienia, że w świetle plotek dotyczących postępów na jakie liczą konkurencyjni producenci, Mercedes postanowił narzucić sobie bardziej ambitne cele.

„Mamy do czynienia z niesamowitym wyścigiem zbrojeń. Poszukujemy docisku, redukujemy opory aerodynamiczne. Bardzo ważnym elementem jest także jednostka napędowa. Wszyscy chcielibyśmy, aby zapewniała ona wyższą moc. Dlatego narzucamy sobie naprawdę ambitne cele”.

„Sześć tygodni temu podnieśliśmy sobie poprzeczkę, bo usłyszeliśmy plotki o tym, że nasi konkurenci radzą sobie całkiem dobrze” – podkreślił Austriak komentując przebieg przygotowań do kolejnej kampanii.

„Doświadczyliśmy pewnych komplikacji po stronie silnika. Sądziliśmy, że nowa koncepcja jednostki napędowej zapewni nam nieco lepsze osiągi. Nasi pracownicy są jednak bardzo ambitni, więc jestem optymistą. Wszystko wyjaśni się w Melbourne, podczas pierwszej sesji kwalifikacyjnej”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.02.2019  Mercedes stara się wyeliminować problemy z pracą opon
13.02.2019  Mercedes przedstawił konstrukcję W10
09.02.2019  Mercedes po raz pierwszy odpalił silnik w bolidzie W10
01.02.2019  Wolff: Mercedes ma inne podejście do rywalizacji niż Ferrari
30.01.2019  Mercedes ujawnia datę prezentacji nowego samochodu
Tagi:
Mercedes
Wolff T.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
piwo, 07.12.2018 11:24[!]
Wszystko wyjaśni się w Melbourne, podczas pierwszej sesji kwalifikacyjnej”.
bardzo odkrywcze.
viertolcia, 07.12.2018 12:48[!]
No zobaczymy, Mercedes zawsze robił mocne silniki (młodsi kibice zapominają, ze w czasach V8 i V10 ich silniki równeiż były jednymi z lepszych), ale ich niezawodność często pozostawiała wiele do życzenia. Ciekaw jestem jak to będzie wyglądać jak ich Ferrari i (nie wierze, że to pisze) Honda przyciśnie w przyszły roku. tym bardziej, ze tegoroczny silnik Ferrari miał dużo mniej awarii, a wiele źródeł donosiło, ze mieli nawet więcej mocy (zwłaszcza w kwalifikacjach) niż Mercedes.
Maciek znafca, 07.12.2018 13:15[!]
@up Zwłaszcza żywotnośc V10 pozostawiała wiele do zyczenia. Tamte silniki szczególnie zapadły mi w pamięc, gdy wybuchały kiedy akurat mój faworyt był na prowadzeniu... Pomyślec, ze kosztowalo go to 2 mistrzowskie tytuly.
Co do newsa zobaczymy, czy Mercedes przygotuje 6 raz z rzędu najlepszy pakiet, co w historii F1 jeszcze nikomu sie nie udało :)
JuJu_Hound, 07.12.2018 13:37[!]
Kimi w 2005 roku mial najszybsze ale niestety zawodne auto, wszystko przez silnik.
ymru, 07.12.2018 14:28[!]
Widać pojawia się obawa, że party mode już nie wystarczy i trzeba znaleźć coś nowego. Ino to nowe nie chce działać na razie i jest zagwozdka.
dszra, 07.12.2018 14:33[!]
Mówisz o Ferrari?
the flying finn, 07.12.2018 14:44[!]
Cytat Maciek znafca :
Tamte silniki szczególnie zapadły mi w pamięc, gdy wybuchały kiedy akurat mój faworyt był na prowadzeniu... Pomyślec, ze kosztowalo go to 2 mistrzowskie tytuly.

oj tak, podpisuje się pod tymi słowami. I do dziś serce boli jak sie wspomni te fajerwerki... Za to był przynajmniej ładny ten McLaren (dla mnie rzecz jasna, bo to kwestia gustu).

@JuJu_Hound najszybsze i zawodne, zgadza sie. Lubiłem koncepcję maksymalnie i makabrycznie szybkiego samochodu wyścigowego, który może sie rozpaść, ale jednak gdzieś ZA LINIĄ METY ;-) To była groteska...
Saruto, 07.12.2018 14:59[!]
Czyli jak coś nie pójdzie z jednostkami to nazwą je Dacia? :D
Aquos, 07.12.2018 15:50[!]
Trochę dziwna wypowiedź, bo raczej nie spotyka się, by przedstawiciele zespołów oficjalnie przyznawali się do problemów (ba, często nie przyznają się nawet do tych oczywistych). Szczerość, nieuwaga, czy celowa zmyłka?
beret, 07.12.2018 15:57[!]
@Saruto ...dlatego ze Rumun jest szefem?
lordfryta, 07.12.2018 21:35[!]
Problemy i niespodzianki są zawsze przy budowaniu czegoś nowego. Myślę że ta wypowiedź absolutnie nic nie wnosi. Po prostu jest martwy sezon i o czymś trzeba gadać czy pisać.
mariusz0608, 07.12.2018 21:51[!]
Bardzo dziwna i śmieszna wypowiedź. Traktuję ją w kategoriach żartu.
bartoszcze, 07.12.2018 23:16[!]
@Saruto
to mogliby wymyślić w Renault xD
Kamikadze2000, 08.12.2018 07:50[!]
Mam nadzieje, że będą im wybuchać, aż miło. Dość już tej "kupionej" dominacji. :P
RY2N, 08.12.2018 18:13[!]
@mariusz0608
Oni to mówią głównie po to żeby inni się nie zniechęcali i myśleli że mogą ich dogonić
W interesie Mercedesa jest po prostu mieć mocną konkurencję, na której tle mogą błyszczeć.
Dlatego co roku dają takie gadki, że inni mają bardzo silne bolidy, i że zacięta walka, że bardzo się boją i co to będzie...
dszra, 08.12.2018 22:12[!]
@Aquos to mało wypowiedzi czytałeś/słuchałeś. W przerwie między sezonowej bardzo często są wypowiedzi w stylu "u innych praca idzie super, a u nas są problemy". Mercedes przed każdym sezonem mówi jaką to fantastyczną pracę wykonali inni i że nie są już faworytem, a później przychodzi pierwszy wyścig i nagle okazuje się, że to będzie kolejny sezon ich dominacji. W tego typu wypowiedziach nie chodzi o to, żeby opowiadać o swoich problemach, tylko uśpić czujność konkurencji
Maciek znafca, 09.12.2018 13:41[!]
@the flying fnn najpieknejsze barwy z wszystkich bolidów jakie jezdzily po torach F1 moim zdaniem :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca