F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

04.12.2018

TAG Heuer pozostanie sponsorem Red Bull Racing do 2021 roku

Perez: Przejście Strolla do Force India nie zmienia mojej pozycji

Sirotkin: Drugi sezon w Formule 1 wydawał się dosyć oczywisty

Lawrence Stroll: Nie zaangażowałem się w F1 by stracić pieniądze

Montezemolo: Ferrari wygrałoby tytuł mając Hamiltona w bolidzie

03.12.2018

Ricciardo prowadził rozmowy z Ferrari w sprawie posady na sezon 2019

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Mercedes narzuca sobie ambitne cele w obawie przed postępami konkurencyjnych producentów.
Nataniel Piórkowski, 7 grudnia 2018, wyświetlenia: 2937<< | lista | T- | T+ | >>

Szef działu sportów motorowych Mercedes – Toto Wolff, ujawnił, że jego zespół doświadczył drobnych niepowodzeń w przygotowaniu silnika na sezon 2019.

Podczas konferencji zorganizowanej przez sponsora zespołu – Hewlett-Packard Enterprise, Wolff dał jasno do zrozumienia, że w świetle plotek dotyczących postępów na jakie liczą konkurencyjni producenci, Mercedes postanowił narzucić sobie bardziej ambitne cele.

„Mamy do czynienia z niesamowitym wyścigiem zbrojeń. Poszukujemy docisku, redukujemy opory aerodynamiczne. Bardzo ważnym elementem jest także jednostka napędowa. Wszyscy chcielibyśmy, aby zapewniała ona wyższą moc. Dlatego narzucamy sobie naprawdę ambitne cele”.

„Sześć tygodni temu podnieśliśmy sobie poprzeczkę, bo usłyszeliśmy plotki o tym, że nasi konkurenci radzą sobie całkiem dobrze” – podkreślił Austriak komentując przebieg przygotowań do kolejnej kampanii.

„Doświadczyliśmy pewnych komplikacji po stronie silnika. Sądziliśmy, że nowa koncepcja jednostki napędowej zapewni nam nieco lepsze osiągi. Nasi pracownicy są jednak bardzo ambitni, więc jestem optymistą. Wszystko wyjaśni się w Melbourne, podczas pierwszej sesji kwalifikacyjnej”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.11.2018  Bottas straci inżyniera wyścigowego przed sezonem 2019
24.11.2018  Wolff dementuje plotki o kontrakcie Ocona na starty w Mercedesie w 2020 roku
23.11.2018  Hamilton: Użyłem numeru jeden mimo tego, że w ogóle go nie lubię
23.11.2018  Esteban Ocon wróci do Mercedesa jako zawodnik rezerwowy
23.11.2018  Bottas: To był najgorszy sezon w mojej dotychczasowej karierze w F1
Tagi:
Mercedes
Wolff T.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
piwo, 07.12.2018 11:24[!]
Wszystko wyjaśni się w Melbourne, podczas pierwszej sesji kwalifikacyjnej”.
bardzo odkrywcze.
viertolcia, 07.12.2018 12:48[!]
No zobaczymy, Mercedes zawsze robił mocne silniki (młodsi kibice zapominają, ze w czasach V8 i V10 ich silniki równeiż były jednymi z lepszych), ale ich niezawodność często pozostawiała wiele do życzenia. Ciekaw jestem jak to będzie wyglądać jak ich Ferrari i (nie wierze, że to pisze) Honda przyciśnie w przyszły roku. tym bardziej, ze tegoroczny silnik Ferrari miał dużo mniej awarii, a wiele źródeł donosiło, ze mieli nawet więcej mocy (zwłaszcza w kwalifikacjach) niż Mercedes.
Maciek znafca, 07.12.2018 13:15[!]
@up Zwłaszcza żywotnośc V10 pozostawiała wiele do zyczenia. Tamte silniki szczególnie zapadły mi w pamięc, gdy wybuchały kiedy akurat mój faworyt był na prowadzeniu... Pomyślec, ze kosztowalo go to 2 mistrzowskie tytuly.
Co do newsa zobaczymy, czy Mercedes przygotuje 6 raz z rzędu najlepszy pakiet, co w historii F1 jeszcze nikomu sie nie udało :)
JuJu_Hound, 07.12.2018 13:37[!]
Kimi w 2005 roku mial najszybsze ale niestety zawodne auto, wszystko przez silnik.
ymru, 07.12.2018 14:28[!]
Widać pojawia się obawa, że party mode już nie wystarczy i trzeba znaleźć coś nowego. Ino to nowe nie chce działać na razie i jest zagwozdka.
dszra, 07.12.2018 14:33[!]
Mówisz o Ferrari?
the flying finn, 07.12.2018 14:44[!]
Cytat Maciek znafca :
Tamte silniki szczególnie zapadły mi w pamięc, gdy wybuchały kiedy akurat mój faworyt był na prowadzeniu... Pomyślec, ze kosztowalo go to 2 mistrzowskie tytuly.

oj tak, podpisuje się pod tymi słowami. I do dziś serce boli jak sie wspomni te fajerwerki... Za to był przynajmniej ładny ten McLaren (dla mnie rzecz jasna, bo to kwestia gustu).

@JuJu_Hound najszybsze i zawodne, zgadza sie. Lubiłem koncepcję maksymalnie i makabrycznie szybkiego samochodu wyścigowego, który może sie rozpaść, ale jednak gdzieś ZA LINIĄ METY ;-) To była groteska...
Saruto, 07.12.2018 14:59[!]
Czyli jak coś nie pójdzie z jednostkami to nazwą je Dacia? :D
Aquos, 07.12.2018 15:50[!]
Trochę dziwna wypowiedź, bo raczej nie spotyka się, by przedstawiciele zespołów oficjalnie przyznawali się do problemów (ba, często nie przyznają się nawet do tych oczywistych). Szczerość, nieuwaga, czy celowa zmyłka?
beret, 07.12.2018 15:57[!]
@Saruto ...dlatego ze Rumun jest szefem?
lordfryta, 07.12.2018 21:35[!]
Problemy i niespodzianki są zawsze przy budowaniu czegoś nowego. Myślę że ta wypowiedź absolutnie nic nie wnosi. Po prostu jest martwy sezon i o czymś trzeba gadać czy pisać.
mariusz0608, 07.12.2018 21:51[!]
Bardzo dziwna i śmieszna wypowiedź. Traktuję ją w kategoriach żartu.
bartoszcze, 07.12.2018 23:16[!]
@Saruto
to mogliby wymyślić w Renault xD
Kamikadze2000, 08.12.2018 07:50[!]
Mam nadzieje, że będą im wybuchać, aż miło. Dość już tej "kupionej" dominacji. :P
RY2N, 08.12.2018 18:13[!]
@mariusz0608
Oni to mówią głównie po to żeby inni się nie zniechęcali i myśleli że mogą ich dogonić
W interesie Mercedesa jest po prostu mieć mocną konkurencję, na której tle mogą błyszczeć.
Dlatego co roku dają takie gadki, że inni mają bardzo silne bolidy, i że zacięta walka, że bardzo się boją i co to będzie...
dszra, 08.12.2018 22:12[!]
@Aquos to mało wypowiedzi czytałeś/słuchałeś. W przerwie między sezonowej bardzo często są wypowiedzi w stylu "u innych praca idzie super, a u nas są problemy". Mercedes przed każdym sezonem mówi jaką to fantastyczną pracę wykonali inni i że nie są już faworytem, a później przychodzi pierwszy wyścig i nagle okazuje się, że to będzie kolejny sezon ich dominacji. W tego typu wypowiedziach nie chodzi o to, żeby opowiadać o swoich problemach, tylko uśpić czujność konkurencji
Maciek znafca, 09.12.2018 13:41[!]
@the flying fnn najpieknejsze barwy z wszystkich bolidów jakie jezdzily po torach F1 moim zdaniem :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca