F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Abiteboul: Red Bull ukrywa fakty wypowiadając się o silniku Hondy

Z kolei Helmut Marko uważa, że osiągi jego ekipy w sezonie 2019 będą weryfikacją dla Renault.
Mateusz Szymkiewicz, 21 grudnia 2018, wyświetlenia: 4868<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Cyril Abiteboul uważa, że Red Bull wypowiadając się o silniku Hondy ukrywa fakty.

Stajnia z Milton Keynes zdecydowała się przerwać wieloletnią współpracę z Renault, przechodząc na układy japońskiego producenta. Dotychczas obóz Red Bulla bardzo pochlebnie wypowiadał się na temat postępów Hondy, twierdząc, że jej pakiet może być kluczowy do podjęcia walki o mistrzowskie tytuły w 2019 roku.

„Honda jest 20 kilowatów [27 koni mechanicznych] za nami” – stwierdził Cyril Abiteboul, szef ekipy Renault. „Znam wypowiedzi Red Bulla, ale oni ukrywają fakty i manipulują danymi. Rozumiem ich strategię dotyczącą komunikacji, ale nie stoją za tym żadne fakty. Ostatecznie okaże się, że dalej są 20 kilowatów za nami i nie zmienią swojego położenia”.

Doradca Red Bull Racing – Helmut Marko, jest z kolei przekonany, że sezon 2019 będzie weryfikacją dla Renault na tle jego ekipy. „Nie musimy wchodzić w tę dyskusję, ponieważ w przyszłym roku zobaczymy jaka jest nasza pozycja. Pan Abiteboul dalej będzie marzył, ale już wkrótce wszystko będzie jasne”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.01.2019  Honda ma problem z silnymi wibracjami jednostki napędowej?
04.01.2019  Hulkenberg: Informacje Ricciardo z Red Bulla mogą pomóc Renault
03.01.2019  Ricciardo: Chcę wejść z Renault na kolejny poziom
28.12.2018  Abiteboul: Musimy ustalić szczegóły limitów budżetowych
18.10.2018  Renault zapowiada wprowadzenie zupełnie nowej jednostki na sezon 2019
Tagi:
Abiteboul C.
Marko H.
Honda
Red Bull
Renault

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
marios76, 22.12.2018 23:01[!]
@Haifisch7734 Dlatego skupilem sie na prostszych wyliczeniach, co potwierdzaja jakby, Tost, Marko czy abiteboul- Honda byla jakies 20 kW za Renault w tym sezonie. I takie mamy wyniki punktowe- wlasnie to pokazuja, bo nie smem twierdzic, ze ktorys z omawianych zespolow ma topowy bolid ;) Natomiast czy Honda bedzie lepsza od Renault, zobaczymy przede wszystkim po formie Red Bulla, na tle... Mercedesa i Ferrari. RB jest zawsse solidnh i cos wygrywa. Tzn wygrywal regularnie z silnikiem Renault. Jezeli nie bedzie, to znaczy... (opisalem wczesniej) .
dulk, 24.12.2018 10:10[!]
ale patrząc na drugą połowę sezonu to już TR było lepsze od McL czyli jednak silnik tak poprawili że już raczej straty nie ma - idąc taką drogą analizy - zważywszy że TR ma budżet wielkości 50% tego w McL i w zasadzie głownie zajmował się testowaniem silnika w 2018 a zdobywanie punktów było tylko miłym dodatkiem

w przyszłym roku poziom Renault jest wg mnie bezproblemowy do osiągnięcia w Hondzie + lepszy party mode na qual (ten chyba był lepszy już w tym roku)
jak Newey zrobi skorupę tak dobrą jaką dał Vettelowi to nawet słabsza moc Hondy (byle się nie psułą) wystarczy do zdobycia tytułu przez Maxa
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca