F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

McLaren spodziewa się dołączenia Key'a na początku 2019 roku

Stajnia z Woking negocjuje z Toro Rosso zwolnienie z kontraktu nowego dyrektora technicznego.
Mateusz Szymkiewicz, 22 grudnia 2018, wyświetlenia: 3079<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zak Brown uważa, że James Key może rozpocząć pracę dla McLarena już na początku 2019 roku.

Stajnia z Woking pod koniec lipca podpisała kontrakt z 46-latkiem, który obejmie stanowisko dyrektora technicznego. Mimo to Key wciąż jest związany z Toro Rosso, które nie zamierza przedwcześnie zwalniać swojego inżyniera.

Jak zdradził dyrektor McLaren Racing – Zak Brown, obecnie trwają rozmowy z juniorską ekipą Red Bulla i niewykluczone, że na początku 2019 roku Key rozpocznie pracę w nowym zespole. „Jeżeli chodzi o Jamesa Key'a, to jesteśmy w trakcie żywych dyskusji. Określiłbym to jako rozmowy, które mają doprowadzić do pozytywnego zakończenia dla wszystkich stron. Zakładam, że James dołączy do nas w odpowiednim momencie w przyszłym roku i będzie miał wkład w postępy, a także w rozwój przed sezonem 2020. Podzielimy się wiadomościami, gdy będziemy coś wiedzieć i przewiduję, że będą to wczesne etapy nowego roku” – powiedział Amerykanin.

Obecnie rozwój nowego bolidu McLarena nadzoruje Pat Fry, w przeszłości piastujący stanowiska dyrektora technicznego Ferrari czy konsultanta Manora.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.01.2019  Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie
10.01.2019  Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena
03.01.2019  McLaren zaprezentuje tegoroczny bolid 14 lutego
02.01.2019  Brown: Norris otrzyma czas na to, by zabłyszczeć w F1
28.12.2018  Brown: Restrukturyzacja McLarena nie dobiegła jeszcze końca
Tagi:
McLaren
Toro Rosso
Key J.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
dulk, 22.12.2018 19:31[!]
wydaje mi się że RB zastosuje najbardziej radykalny (ale dozwolony) model dziedziczenia rozwiązań RB->TR
i w takim układzie do zrobienia jest może tylko 50% bolidu
do tego w ekipie o tak niskich aspiracjach (w zasadzie ich brak)
że to dla Key'a było to już za duże poniżenie/degradacja
stąd ta dziwna i przyspieszona "ewakuacja" z TR
gumek73, 23.12.2018 09:18[!]
Spodziewam się kolejnego rozczarowania ze strony Mclarena. Kilka lat temu pozyskali z Redbulla Petera Prodromu, który też miał stworzyć mistrzowski bolid, a jak było wszyscy widzieli. W przypadku Key'a może być podobnie, samochody Redbulla, to tak naprawdę samochody Adriana Neweya, oczywiście STR w dużo mniejszym stopniu, ale jednak.
dulk, 27.12.2018 01:03[!]
z drugiej strony TR całkiem dobrze daje radę - mają prawie najmniejszy budżet, testują dla RB a kierowców mają co sezon nowych - a mimo to coś tam zdobywają
no i chyba nikogo sensownego już nie ma do podkupienia
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca