F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Yamamoto: Największą zmianą w sezonie 2018 była dobra komunikacja z STR

Szef Honda Motorsport uważa, że było to kluczowe przy rozwoju układu napędowego.
Mateusz Szymkiewicz, 22 grudnia 2018, wyświetlenia: 3941<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Honda Motorsport – Masashi Yamamoto, uważa, że po rozstaniu z McLarenem największą zmianą w sezonie 2018 była dobra komunikacja z Toro Rosso.

Japoński koncern po nieudanej trzyletniej współpracy z McLarenem zdecydował się związać z Toro Rosso. Pakiety dostarczane przez producenta do bolidów STR13 charakteryzowały się znacznie lepszą niezawodnością, natomiast każde kolejne poprawki silnika gwarantowały lepsze osiągi.

„Największą zmianą z Toro Rosso była znacznie lepsza komunikacja z zespołem w porównaniu do przeszłości” – stwierdził Masashi Yamamoto. „Efekt jest taki, że mieliśmy lepszą integrację między podwoziem a jednostką napędową. Jeśli chodzi o sam silnik, to byliśmy w stanie poprawić jego niezawodność oraz osiągi. Mieliśmy specyfikacje numer dwa oraz trzy i każda z nich miała dużo lepsze parametry. To był dobre przygotowania do następnego roku. Na początku sezonu mieliśmy pewne trudności z usterkami czy opóźnieniami w rozwoju, ale ostatecznie po obu stronach udało się dokonać poprawy”.

W przyszłym roku Honda będzie miała kolejnego klienta, którym jest Red Bull Racing. Zdaniem Yamamoto, kluczowym momentem do przekonania austriackiej ekipy do współpracy było Grand Prix Kanady, gdzie wprowadzone poprawki silnika podniosły jego moc. „Kluczowym momentem były nasze osiągi podczas wyścigu w Kanadzie. Byliśmy w stanie wejść na konkretny poziom i tym samym wzbudzić zaufanie u Red Bulla. Uważam, że nasze relacje są dosyć stabilne oraz dobre, a także cieszymy się ich wsparciem. Jestem podekscytowany przed kolejnym rokiem. Jeżeli zrealizujemy nasz program zgodnie z planem, będziemy mogli cieszyć się z Red Bullem dobrą relacją i świetnymi wynikami”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.01.2019  Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy
07.01.2019  Honda ma problem z silnymi wibracjami jednostki napędowej?
04.01.2019  Brawn: Red Bull musi pomagać Hondzie w zrozumieniu realiów F1
27.12.2018  Tost: Byłem zszokowany niskim poziomem wiedzy Hondy na temat bolidu F1
21.12.2018  Abiteboul: Red Bull ukrywa fakty wypowiadając się o silniku Hondy
Tagi:
Honda
Toro Rosso
Yamamoto M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sasilton, 22.12.2018 11:05[!]
Z Japończykami jest taki problem, ze jak występują takie problemy, to głównie z ich strony.
pawel92setter, 23.12.2018 08:35[!]
@Sasilton Honda raczej sobie nie wymyśliła przesadzonych ograniczeń gabarytowych.
W, 23.12.2018 11:51[!]
Też bym się cieszył, gdyby ktoś mi dał wolną rękę i powiedział: "róbcie co chcecie, byle przyszły rok był udany". McLaren miał oczekiwania. Honda nie sprostała. Red Bull najwyżej znowu będzie się bawił w szantaż.
Sasilton, 23.12.2018 12:47[!]
@pawel92setter zobacz na obrazek z tego newsa. Jaki inny team używa tłumacza? Teraz wyobraź sobie, ze z takimi osobami musisz zrobić samochód.
krzysiek000, 24.12.2018 04:27[!]
Co ma znajomość języka do wiedzy technicznej?
marios76, 24.12.2018 07:50[!]
@krzysiek000 Komunilacja bezposrednia. Chyba ze ta Pani tlumacz jest najlepszym inzynierem F1 wsrod tlumaczy japonskiego i najlepszym tlumaczem wsrod inzynierow. Troche zawile? No wlasnie ;)
W Toro Rosso dostali wolna reke? Niby tak. Jakie oczekiwanka mialo na ten sezon TR, a jakie Mc Laren przez trzy kolejne??? Gdyby to Red Bull sie z nimi zwiazal, zamiast regularnie stawac na podium czy wygrywac wyscigi, to po takich trzech latach nie kupil by Ferrari czy Mercedesa, z Renault poklocony, pewnie... by sie obrazil ne na Honde ale na cala F1! :)
Sasilton, 24.12.2018 11:41[!]
@krzysiek000 Bardzo, bardzo dużo.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca