F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Steiner: Byliśmy zaskoczeni walcząc z Renault o czwarte miejsce

Szef Haasa zaznacza jednak: "Potrzebujemy doświadczenia, a jego zdobycie wymaga czasu".
Nataniel Piórkowski, 28 grudnia 2018, wyświetlenia: 3505<< | lista | T- | T+ | >>

Guenther Steiner nie ukrywa, że Haas był zaskoczony faktem rywalizowania o czwarte miejsce w klasyfikacji generalnej z fabryczną stajnią Renault.

Amerykański team pojawił się w stawce Formuły 1 trzy lata temu. W zakończonym przed miesiącem sezonie rywalizował o miano najlepszego zespołu spoza wielkiej trójki: Mercedesa, Ferrari i Red Bulla. Finalnie zakończył mistrzostwa na piątej lokacie, ze stratą 29 punktów do Renault.

„Myślę, że zaskoczyliśmy wiele osób. Czy zaskoczyliśmy samych siebie? Powiedziałbym, że w pewnym sensie tak” – wyjaśniał Steiner w rozmowie z magazynem Autosport. „Celowaliśmy w szóste miejsce, walczyliśmy o czwarte, a skończyliśmy sezon na piątym, więc owszem, to lekka niespodzianka. Zawsze jest jednak tak, że gdy walka jest wyrównana, a ty jesteś tak blisko czwartej pozycji, to chciałbyś skończyć na niej sezon. Przynajmniej możemy spróbować dopiąć swego w przyszłym roku”.

„Dobrze jest mieć bolid pozwalający na walkę na wysokim poziomie. Nie uważam, że nasz zespół nie jest wystarczająco dobry. Potrzebujemy doświadczenia, a jego zdobycie zajmuje trochę czasu. Rozwijamy się, zdobywamy doświadczenie, uczymy się. To gra nastawiona na naukę, bo w przeciwnym wypadku bycie tutaj 20 czy 30 lat nic by nie znaczyło. Nie jesteśmy największą ekipą, ale biorąc pod uwagę liczbę zatrudnionych pracowników tworzymy bardzo dobrą grupę ludzi. Takie jest moje zdanie”.

Haas nie ma w planach znaczących wzmocnień kadrowych mając już w perspektywie wprowadzenie limitów budżetowych. „Lepiej jest rozwijać się w wolnym tempie. Wyrzucanie pieniędzy i zatrudnianie kolejnych osób nie przynosi skutku. Historia już to udowodniła. Nie chcemy robić wszystkiego po swojemu. Wiele mądrych osób miało takie plany. Nie udało im się”.

„Na wszystko potrzeba czasu, a ten jest jedyną rzeczą w życiu, jakiej nie można kupić. Musimy stopniowo się rozwijać. Czy musimy to robić? Oczywiście, że tak. Nie chcę jednak, aby nasz zespół rozrastał się w tempie 200 lub 300 nowych pracowników rocznie. Obecnie zatrudniamy 160 osób”.

„Nie wiemy także, jakie przepisy będą obowiązywać w 2021 roku. Jaki jest sens robienia teraz czegoś, na co nie będzie można sobie pozwolić w przyszłości?” – podsumował Steiner.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.01.2019  Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari
09.01.2019  Grosjean: Renault powinno obawiać się Haasa w sezonie 2019
07.01.2019  Grosjean: Celem Haasa na sezon 2019 jest walka o czwarte miejsce
18.12.2018  Steiner: Powinniśmy byli zdobyć więcej punktów
17.12.2018  Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas
Tagi:
Haas
Steiner G.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
michal132, 28.12.2018 11:37[!]
To jeszcze powiedz w ilu % bolid był wasz a w ilu Ferrari
F1V0, 28.12.2018 12:52[!]
"Steiner: Byliśmy zaskoczeni, że bolid Ferrari z 2017 pozwoli na walkę z Renault o czwarte miejsce"
iceneon, 28.12.2018 14:06[!]
Byli co najwyżej szóstą siłą w stawce, nic więcej.
dulk, 28.12.2018 14:10[!]
Cytat iceneon :
Byli co najwyżej szóstą siłą w stawce, nic więcej.

ale to dzięki przeciętnym kierowcom (i ewentualnie nakrętkom)
Aeromis, 28.12.2018 15:25[!]
Cytat :
Celowaliśmy w szóste miejsce, walczyliśmy o czwarte, a skończyliśmy sezon na piątym, więc owszem, to lekka niespodzianka.
Celowali w to co osiągnęli (choć nie w punktach), w czym pomogła im zmiana właściciela różowych i kolejna tragedia w McLarenie. Brawa za skok formy, ale nie ma co gwiazdorzyć.
kawbandos, 28.12.2018 19:27[!]
Byli zaskoczeni bo kierowcy w kazdym wyscigu robili 150% wyniku i zrobili tyle punktow.
marios76, 30.12.2018 17:55[!]
To byla dla was historyczna szansa, spaprali kierowcy. Szefostwo zostawilo spaprany sklad. Tylko "fabryka" pracuje... na gotowcach, a i mechanicy podczas wycigow sie nie popisuja. Obym sie mylil, ale moglo byc hisstoryczne 4 miejsce, o ktore w najlizszych latach nie powalcza! Dziwne wrazenie na mnie zrobili. Tzn. zepsuli pierwsze dobre wrazenie...
kawbandos, 01.01.2019 00:22[!]
Cytat marios76 :
..
przecież bolid ferrari 2018 jest lepszy do tego z 2017 i jeszcze redbulla moze nie byc w czolówce. Nic im nie ucieknie
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca