F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Verstappen: Nie będę tęsknił za Ricciardo w Red Bullu

21-latek uważa, że Australijczyk wybrał najgorszy moment na odejście z zespołu.
Mateusz Szymkiewicz, 2 stycznia 2019, wyświetlenia: 2854<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Max Verstappen przyznał, że mimo dobrych relacji z Danielem Ricciardo, nie będzie za nim tęsknił w sezonie 2019.

Ostatnie trzy sezony Holender oraz Australijczyk byli partnerami w Red Bull Racing. Mimo to Ricciardo zdecydował się na zmianę zespołowych barw, podpisując wieloletni kontrakt na starty w Renault.

„Osobiście nie będę za nim tęsknił” – stwierdził Max Verstappen. „Mimo to było fajnie oraz miło posiadać go jako zespołowego partnera. Nie zdarza się to zbyt często i przypuszczam, że już nigdy się nie powtórzy. Czy będę jednak za nim tęsknił? Wierzę, że to Daniel zatęskni za tym co miał w zespole”.

Zdaniem 21-latka, Ricciardo odchodzi z Red Bulla w najgorszym możliwym momencie, ze względu na przejście zespołu z jednostek Renault na pakiety Hondy. „Oni przy całym swoim podejściu i planach są kompletnie inni od Renault oraz tego, do czego zdążyli nas przyzwyczaić. Z Renault musieliśmy zawsze naciskać. To od nas wychodziły inicjatywy i zazwyczaj byliśmy ignorowani. Teraz jest na odwrót i to my jesteśmy naciskani, by dostarczać części. Potrzebne są skrzynie biegów i inne podobne rzeczy, które nie są łatwe w produkcji. Honda chce tylko testować. Pokonują większe przebiegi niż ja na torze”.

Holender uważa też, że Red Bull z nowym partnerem silnikowym będzie znacznie bliżej Mercedesa oraz Ferrari. „Możliwe, że nasz pakiet nie pozwoli na to, byśmy byli konkurencyjni na każdym torze. Mimo to będziemy robili postępy w trakcie sezonu, więc walka o tytuł od samego początku 2020 roku powinna być możliwa”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.01.2019  Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem
04.01.2019  Verstappen: Nie przejmuję się krytyką w mediach społecznościowych
21.12.2018  Gasly nie obawia się rywalizacji z Verstappenem w jednym zespole
19.12.2018  Verstappen zadowolony z zatrudnienia Gasly'ego przez Red Bulla
17.12.2018  Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa
Tagi:
Verstappen M.
Ricciardo D.
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
michal132, 02.01.2019 09:33[!]
Żebyś się nie zdziwił :d po co Renault wasza skrzynia biegów jak mają swoją?
sasza82, 02.01.2019 11:02[!]
Z nieukrywaną satysfakcją będę spoglądał na ekran, gdy tylko się okaże, że są te wszystkie przechwałki Marko, Hornera i Verstappena okażą się czczą gadaniną nie mającą pokrycia w faktach.
Peter78, 02.01.2019 11:16[!]
@michal132
Gdzieś ty wyczytał, że to Renault potrzebowało ich skrzyni??? Następnym razem przeczytaj 3x nim skomentujesz.
Lejnus, 02.01.2019 14:22[!]
@Peter78
Ojojoj, ktoś tu chyba nie zrozumiał... :)

@michal132
Myślę, że było dokładnie tak jak mówisz. Nie robili silnika pod skrzynię RedBulla, tylko Redbull skrzynie pod silnik Renault.
michal132, 02.01.2019 14:29[!]
@Peter78
Jak nie rozumiesz to przeczytaj dwa razy
Scofik, 02.01.2019 14:29[!]
Verstappen i Marko powinni otworzyć kółko wzajemnej adoracji. Nawet Vettel za młodu nie był taki przykry. Mam nadzieję że Gasly go zleje, bo się chłopcu w głowie przewraca. A jak Honda da ciała z silnikiem to w Japonii pewnie jeszcze zatęsknią za McLarenem.
bonafide, 02.01.2019 14:43[!]
Można Maxa lubić lub nie, ale w kwestii Daniela ma pełną rację. Trudno mi zrozumieć sportowe powody, dla których zdecydował się odejść z zespołu.
Haifisch7734, 02.01.2019 14:55[!]
@bonafide Brak chęci bycia drugim kierowcą w zespole, gdzie oficjalnie nie ma drugiego kierowcy i pewnie wiara, że uda mu się zrobić to samo, co zrobił Hamilton przechodząc niespodziewanie do Mercedesa.
dszra, 02.01.2019 15:51[!]
@bonafide ani nic nie traci, ani nie zyskuje, bardziej zmiana dla własnej psychiki. Przechodząc do Renault może liczyć na nowe otwarcie. Renault z każdym sezonem radzi sobie lepiej i może doskoczą teraz do czołówki. Red Bull natomiast nie wiadomo jak będzie sobie radzić z silnikami Hondy (albo raczej jak te silniki będą się sprawdzać), a wręcz bym powiedział, ze jest większa szansa, że Renault dogoni Red bulla, niż że Byki dogonią Mercedesa i Ferrari
guzbi, 03.01.2019 10:11[!]
Cytat dszra :
a wręcz bym powiedział, ze jest większa szansa, że Renault dogoni Red bulla, niż że Byki dogonią Mercedesa i Ferrari


Czyli dalej będzie w tym samym punkcie co był - 1-2 zwycięstwa na sezon :P z tym, że kilka lat starszy
retro, 03.01.2019 10:58[!]
@guzbi
nie do końca - jeśli Renault dogoni Red Bulla, Ricciardo będzie liderem zespołu, który jest na fali wznoszącej, a nie drugim kierowcą w zespole, który stoi w miejscu ;)
Ja w każdym razie trzymam kciuki żeby Renault miało dobry sezon.
guzbi, 03.01.2019 11:57[!]
A ja trzymam kciuki i za Renault i za Honde - nudzi mnie ta dominacja Merca/Ferrari.
dulk, 03.01.2019 12:45[!]
Cytat dszra :
Przechodząc do Renault może liczyć na nowe otwarcie. Renault z każdym sezonem radzi sobie lepiej i może doskoczą teraz do czołówki. Red Bull natomiast nie wiadomo jak będzie sobie radzić z silnikami Hondy

tylko jak chcą doskoczyć jak budżet nie taki jak trzeba by dojść do top3?
do tego sami mocno przebudowują silnik więc nie zdziwię się jak zacznie się on mocniej sypać niż rok temu - poza tym ich budżet na silnik też jest pewnie nie tak wysoki jak u top3

wg mnie sukcesem będzie jak pozostaną liderem drugiej ligi - bo kilku pretendentów (drugoligowych) może się okazać bardzo mocnych (Sauber, FI, McL a i inni (oby Williams) pewnie mają szansę na dobry bolid (TR odziedziczy sporo z RB a Haas z Ferrari - ciekawe jaki to da efekt)

Cytat guzbi :
A ja trzymam kciuki i za Renault i za Honde - nudzi mnie ta dominacja Merca/Ferrari.

jakby REN dogonił czołówkę to byłoby naprawdę mega - 4 teamy na czole? to byłby chyba najlepszy rok
dszra, 03.01.2019 13:22[!]
Cytat dulk :
TR odziedziczy sporo z RB a Haas z Ferrari - ciekawe jaki to da efekt

O ile TR na współpracy z RB zapewne zyska, to Haas raczej nie będzie mieć takich wyników jak w minionym roku. Ich ostatni bolid był podobny do konstrukcji Ferrari sprzed roku. Teraz nie mogą wykonać takiego manewru, bo zmieniają się przepisy.

Co do Renault, to może i nie mają pokaźnego budżetu, ale patrząc na ich coroczne postępy, to można wierzyć, że i w tym roku zanotują progres i jeszcze bardziej zbliżą się do czołówki. W przypadku RB mam wrażenie, że z Hondą jednak zaliczą delikatny regres
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca