F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Brawn: Red Bull musi pomagać Hondzie w zrozumieniu realiów F1

Brytyjczyk jest przekonany o wysokim potencjale partnerstwa obu firm.
Nataniel Piórkowski, 4 stycznia 2019, wyświetlenia: 3218<< | lista | T- | T+ | >>

Red Bull musi utrzymywać Hondę blisko realiów Formuły 1 i wyznaczać japońskiemu koncernowi właściwe cele i priorytety – uważa Ross Brawn.

W ubiegłym roku Honda zdołała przekonać Red Bulla, iż w nieodległej przyszłości jest w stanie zbudować silnik, dzięki któremu możliwa stanie się walka o mistrzostwo świata. Wynikiem tego jest umowa na dostawy silników, która wchodzi w życie od początku sezonu 2019.

Dyrektor do spraw sportowych Formuły 1 – Ross Brawn, który w przeszłości kierował fabrycznym teamem Hondy w serii Grand Prix, wyjaśnia: „Sekretem osiągnięcia sukcesów z Hondą jest w pewnego rodzaju połączenie inżynierów z wyzwaniami Formuły 1. Gdy rozpocząłem pracę dla Hondy, inżynierowie byli trochę zdystansowani od realiów, które były wymagane w tym projekcie. Moim zadaniem stało się połączenie inżynierów i zagwarantowanie, że pracują nad odpowiednimi rzeczami, że mają jasne priorytety, informacje i prawdziwy obraz tego, co dzieje się wokół”.

„Kiedy przybyłem do bazy zespołu ujrzałem, że ich silnik jest jednym z najlepszych. Wiedziałem to, bo znałem Ferrari. Było jasne, że ich jednostka nie była jedną z najlepszych. Łączenie ludzi Hondy z rzeczywistą sytuacją, pomaganie im w zrozumieniu priorytetów, tego nad czym powinni się koncentrować, było jednym z ważnych elementów mojej pracy. Myślę, że Red Bull bardzo dobrze poradzi sobie z tym, aby zapewnić Hondzie tę przejrzystość i punkty, na których musi się skupiać”.

„Ważne jest znanie swoich mocnych i słabych stron i zagwarantowanie, że koncentrujesz się na właściwych rzeczach. Jeśli to zapewnią, to na pewno znajdą się w dobrej sytuacji. Wygląda na to, że w 2018 roku dokonali dużych postępów. Relacje z McLarenem uległy załamaniu. Zmiana była dla nich czymś dobrym. Red Bull to świetna firma wyścigowa. Projektują wspaniałe bolidy”.

„To wyjątkowa okazja dla Hondy, aby odnieść sukces. Spodziewam się, że Red Bull będzie nadal wygrywał wyścigi. Czy już w pierwszym sezonie współpracy z Hondą powalczy o mistrzostwo? Tego nie wiem. Byłoby to coś absolutnie wyjątkowego, ale wydaje mi się, że nowy sezon będzie pierwszym rozdziałem partnerstwa, którego ukoronowaniem będzie zdobywanie mistrzowskich tytułów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.01.2019  Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy
16.01.2019  Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing
07.01.2019  Honda ma problem z silnymi wibracjami jednostki napędowej?
04.01.2019  Hulkenberg: Informacje Ricciardo z Red Bulla mogą pomóc Renault
02.01.2019  Verstappen: Nie będę tęsknił za Ricciardo w Red Bullu
Tagi:
Red Bull
Honda
Brawn R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kovalf122, 05.01.2019 21:06[!]
Można zauważyć pewną prawidłowość, że zespołowi z Hondą na pokładzie idzie lepiej w sezonach parzystych:
2004 - kapitalny rok Buttona i trzecia pozycja zespołu BAR w klasyfikacji konstruktorów
2005 - znaczna zniżka formy
2006 - pierwsza wygrana Buttona i całkiem solidny rok
2007 - tragiczny sezon, wisienką na torcie zerowy dorobek punktowy Barrichello
2008 - wciąż słabo, choć punktowo lepiej niż rok wcześniej; na otarcie łez podium Rubensa w pamiętnym wyścigu na Silverstone

I era hybrydowa
2015 i 2017 - sezony do zapomnienia; w tym drugim ostateczny koniec współpracy Hondy z McLarenem, która miała być projektem długofalowym
2016 i 2018 - najpierw McLaren wskoczył na szóstą pozycję w klasyfikacji zespołów, głównie dzięki genialnemu Alonso, natomiast związek Toro Rosso z Hondą wyglądał na bardzo zdrowy, zaś Gasly zaliczył kilka mocnych występów; wreszcie ogłoszenie współpracy z Red Bullem

Jeśli ten trend się utrzyma, to możemy być świadkami wielu niewybrednych komentarzy ze strony doktora Marko ;)
Phaedra, 06.01.2019 16:30[!]
Po co ta statystyczna wyliczanka, wystarczy wiedzieć co działo się za kulisami. A w 2007 i 2008 bolid nie mógł być dobry bo projektował go gość od motorów, taka to panie polityka była w Hondzie. A jak złapali byka za rogi to się zes...li.
kovalf122, 06.01.2019 17:15[!]
Cytat Phaedra :
Po co ta statystyczna wyliczanka

W ramach ciekawostki. Równie dobrze w tym sezonie motor Hondy może być konkurencyjny i niezawodny, samochód Red Bulla znakomicie przygotowany, i cały pakiet zapewni kierowcom równą walkę z Ferrari i Mercedesem.
mbwrobel, 06.01.2019 23:11[!]
Chodzą słuchy, że silnik Hondy przy wysokich obrotach dostaje jakichś nieprzewidzianych i niepożądanych wibracji. Wprawdzie źródła tego info do wiarygodnych bym nie zaliczył (wp.pl), ale coś w tym może być.
WooQash, 07.01.2019 00:47[!]
@kovalf122 gdyby Honda została w 2009 to chyba wyszłoby to im dużo lepiej niż w 2008.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca