F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2019

Tost: Przewaga Ferrari nad Mercedesem może wynosić 0,5s

Racing Point planuje powiększenie siedziby

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (10:00)

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Debiut Williamsa FW42 na torze najwcześniej w środę po południu

Wolff: Twardy Brexit to koszmarny scenariusz dla Formuły 1

Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela

FIA planuje wprowadzenie standardowych skrzyń biegów do F1

TVP jest zainteresowane nabyciem sublicencji na transmisje z F1

18.02.2019

Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy

Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów

Vettel z przytupem rozpoczyna przedsezonowe testy

Relacja z pierwszego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?

Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Button: Leclerc może utrudnić życie Vettelowi

Brytyjczyk uważa, że Vettel może być zmuszony odejść, jeśli przegra rywalizację w ekipie.
Łukasz Godula, 29 stycznia 2019, wyświetlenia: 3201<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Jenson Button uważa, że nowy kierowca Ferrari, Charles Leclerc może zmusić Sebastiana Vettela do trudnych decyzji w sprawie przyszłości w F1.

Leclerc zastąpił Kimiego Raikkonena i będzie się ścigał dla ekipy w 2019 roku po zaledwie roku w Sauberze, podczas gdy Vettel przygotowuje się do powetowania sobie średniego sezonu, w którym przegrał walkę o tytuł z Lewisem Hamiltonem.

Button w tym roku będzie ekspertem telewizji Sky Sports F1 i wypowiedział się na imprezie promującej kanał. Brytyjczyk porównał nadchodzącą sytuację do tego, jak u boku Vettela pojawił się Daniel Ricciardo w 2014 roku w Red Bullu.

„W Ferrari atmosfera dla Sebastiana jest zdecydowanie inna niż w Red Bullu” – powiedział Button dla telewizji Sky. „Może jest tam większa presja. Zobaczymy jak będzie sobie radził w tym roku. To będzie ważny rok dla Sebastiana. Gdy Daniel dołączył do Red Bulla to zrobiło się dla niego trudno. Daniel sprawił dla niego dużą presję i pokonał go. Myślę, że jeśli Charles zrobi to w tym roku, to ciężko powiedzieć, gdzie pójdzie Sebastian w przyszłości i co zrobi”.

Button powiedział, że Vettel, czterokrotny mistrz świata jest niesamowicie utalentowanym i szybkim kierowcą. „Charles wydaje się być radosnym chłopakiem, wyluzowanym i myślę, że zespół będzie go mocno wspierał. To może ugodzić innego kierowcę”.

Vettel prowadził w zeszłorocznych mistrzostwach w połowie sezonu, jednak sporo kosztowała go kraksa w GP Niemiec, gdy prowadził. Dodatkowo obrócił się trzech innych wyścigach. Nico Rosberg, mistrz świata z 2016 roku zgodził się, że Vettel będzie pod presją u boku Leclerca.

Wypowiadając się na tej samej imprezie, Niemiec powiedział: „Musi się poprawić i zespół również musi się poprawić. Dokonali pewnej sporej zmiany, pozbyli się szefa i obsadzili w tej roli Mattia Binotto. Dokonali zmiany na najwyższym stanowisku. Dodatkowo Leclerc może dołożyć się do tej dynamiki. Jednak może to zagrać negatywnie, może być bronią obusieczną. Niesamowicie będzie się to oglądało”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.01.2019  Magnussen: Grosjean jest szybszym kierowcą od Buttona
21.08.2018  Button ostrzega Sainza przed wygórowanymi oczekiwaniami wobec McLarena
19.08.2018  Button: Alonso nie blefuje nie wykluczając powrotu do F1
27.04.2018  Button wystąpi w nadchodzącym sezonie WEC z SMP Racing
13.03.2018  Autobiografia Jensona Buttona już wkrótce w księgarniach
Tagi:
Vettel S.
Leclerc C.
Button J.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mbwrobel, 29.01.2019 14:33[!]
Mam tylko nadzieję, że Leclerc do stawianych przed nim oczekiwań podejdzie na tyle wyluzowany, by nie spalić się chcąc im sprostać. Jednocześnie dokładnie to samo może przeszkadzać Vettelowi, który - jak wiemy - nie wie co to znaczy stoicki spokój. Seb powinien wziąć numerek na kurację psychologiczną u Kubicy :P.
rno2, 29.01.2019 14:49[!]
@mbwrobel
Leclerc i Ferrari sami nie oczekują po pierwszym sezonie cudów - chcą aby Monakijczyk wygrał kilka wyścigów, regularnie stawał na podium, finiszował (oczywiście o ile na to wszystko pozwoli forma bolidu).
Może się jednak wydarzyć tak, że Leclerc wypali z formą od startu i Vettel będzie miał problemy, jak w 2014 r. :-)
A wtedy Leclerca nic nie powstrzyma, a zespół będzie go wspierał bezwarunkowo, bo jest ich wychowankiem, a nie osobą z zewnątrz jak Vettel.

Dla mnie duet Ferrari to najciekawsza rozrywka do śledzenia w tym sezonie :-)
paymey852, 29.01.2019 17:43[!]
Cytat :
Button powiedział, że Vettel, czterokrotny mistrz świata jest niesamowicie utalentowanym i szybkim kierowcą. „Charles wydaje się być radosnym chłopakiem, wyluzowanym i myślę, że zespół będzie go mocno wspierał. To może ugodzić innego kierowcę”.

Przez takie właśnie teksty przestaje czytać wasze teksty i skupiam się jedynie na cytatach.

Batton powiedział o Vettelu ale cytat jest o Leclercu.
Nie znam się ale czy tylko mnie taka forma pisania irytuje.
Maciek znafca, 30.01.2019 03:01[!]
Duża jest wiara w umiejętności Leclerc'a. Nawet w aktualnej ankiecie na stronie, Ferrari ma najwięcej głosów, chociaż to Mercedes ma zdecydowanie najlepszy duet kierowców. Także najlepszy, bo sprawdzony ;)
F1V0, 30.01.2019 03:46[!]
@Maciek znafca
Mowa jest o 2019, więc dopiero się okaże kto ma najlepszy. Bottas może i posłuszny, ale z taką jazdą jak w 2 połowie sezonu mocno pomoże Ferrari w walce o tytuł.
piwo, 30.01.2019 07:51[!]
Cytat rno2 :
Dla mnie duet Ferrari to najciekawsza rozrywka do śledzenia w tym sezonie :-)

kubice vs rusell tez bedzie sie fajnie ogladalo jaki by nieszybki bolid wiliamsa nie byl :)
F1V0, 30.01.2019 08:46[!]
@piwo
W Renault też. Teraz niżsi kierowcy stracą przewagę i ciekawe co Hulkenberg pokaże na tle Ricciardo.
guzbi, 30.01.2019 10:17[!]
@F1V0
Czy faktycznie te 5kg może zrobić aż tak wielką różnice? Pytam, bo się nie znam do końca :P
bartoszcze, 30.01.2019 10:34[!]
@guzbi
Może dawać jedną dziesiątą na okrążeniu.
marios76, 30.01.2019 10:53[!]
@guzbi Perez mial mozliwosc zamocowania brakujacej mu masy (balastu) w dowolnym miejscu w bolidzie, teraz bedzie mial to praktycznie pod tylkiem i taka jest roznica. To nie tak, ze bedzie mial ciezszy bolid. Faktem jest, ze przepisy jasno okreslaja MINIMALNA mase bolidu z kierowcą, ale kojarzę ze byly zespoly ktore sie w limicie nie miescily. Najlepiej zrobic bolid duzo lzejszy niz limit i miec mozliwosc przesuwania balastu, tam,l gdzie jest potrzebny. Perez moze nie tyle straci przez przepisy... co straci pewna przewagę- chodzi o wyrownanie szans.
benethor, 30.01.2019 13:36[!]
@guzbi bolidy F1 bez kierowcy, paliwa i balastu ważą jakieś 570 kilogramów. Do tego masz 70-80 kilo kierowcy, i trzeba uzupelnić balastem do poziomu 720 kilo bez paliwa, wymaganego przepisami. Przy lżejszym kierowcy masz więcej balastu do rozłożenia po samochodzie, przez co możesz tym ułożeniem lepiej manipulować. Tak samo wzrost - wyższy kierowca potrzebuje więcej miejsca w kokpicie(są też inne przypadki, np. Mansell w 95 ominął dwa pierwsze wyścigi, bo nie mieścił się w kokpicie McLarena, ale nie było to przez wzrost), co w skrajnych przypadkach może nawet wymagać określonych rozwiązań konstrukcyjnych, np. szerszych sekcji bocznych(co wplywa na aerodynamikę) czy dłuższego rozstawu osi(co wpływa na trakcję w wolnych zakrętach)
Maciek znafca, 30.01.2019 21:21[!]
@F1V0 już mamy 2019 jeśli nie zdążyłeś się zorientować. Wiadomo, że jeśli ankieta jest przed sezonem, to chodzi o najlepszy skład '' na papierze'' a takowy posiada Mercedes z mistrzem, który dąży do bycia arcymistrzem tego sportu oraz gościem, który zrobi dla niego wszystko, co Toto wskaże. NIe uważam by Leclerc był na tyle dobry by od początku można było go stawiać obok najlepszych, czas pokaże.
F1V0, 31.01.2019 01:33[!]
@Maciek znafca
No tak tylko, że jeśli ten gość który zrobi wszystko dla Toto nie poprawi swojej jazdy to Mercedes mimo posiadania Hamiltona może przegrać tytuł konstruktorów z Ferrari. Bottas w ostatnich 4 wyścigach zajmował 5 miejsca. Jak Leclerc będzie lepszy niż Raikkonen i Vettel się trochę ogarnie to z takim Bottasem wiele nie zdziałają. A do tego trzeba mieć na uwadze olbrzymią presją z jaką będzie jeździł Bottas. Ocon będzie czekał na jego miejsce.
Maciek znafca, 31.01.2019 06:52[!]
Ale nie wydaje mi się, żeby jeździł cały sezon tak jak ostatnia końcówkę ani że będzie miał takiego pecha, o niepotrzebnych team orders już nie wspomnę, bo to od Fina niezależne. Pogrążony będzie chciał coś pokazać, zwłaszcza że to jego ostatnia szansa. Nie ma nic do stracenia. Teraz musi cisnąć.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca