F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2019

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (8:30)

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Debiut Williamsa FW42 na torze najwcześniej w środę po południu

Wolff: Twardy Brexit to koszmarny scenariusz dla Formuły 1

Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela

FIA planuje wprowadzenie standardowych skrzyń biegów do F1

TVP jest zainteresowane nabyciem sublicencji na transmisje z F1

18.02.2019

Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy

Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów

Vettel z przytupem rozpoczyna przedsezonowe testy

Relacja z pierwszego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?

Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42

Villeneuve: Vettel znajduje się pod presją ze względu na Leclerca

Tegoroczny bolid Racing Point - RP19 wyjechał na tor w Barcelonie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Pirelli przygotowało na sezon 2019 nowe deszczowe opony

Mają one zmniejszyć ryzyko akwaplanacji i zapewnić szersze opcje taktyczne.
Nataniel Piórkowski, 31 stycznia 2019, wyświetlenia: 3066<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pirelli przygotowało na sezon 2019 nowe ogumienie przejściowe i deszczowe.

Włoski koncern już kilka miesięcy temu potwierdził specyfikację ogumienia na suchy tor oraz poinformował o wprowadzeniu standardowych nazw i oznaczeń kolorystycznych mieszanek.

Auto Bild ustalił, że Pirelli przygotowało na tegoroczną kampanię nową wersję opon przejściowych i deszczowych, mając na celu zredukowanie niebezpiecznego zjawiska akwaplanacji.

„Po wprowadzeniu szerszych opon na początku sezonu 2017 problem stał się jeszcze bardziej poważny. Pirelli chce teraz temu zaradzić” – wyjaśniają dziennikarze niemieckiego magazynu. „Dodatkowo poszerzono zakres operacyjny przejściówek, co ma doprowadzić do zmniejszenia różnic pomiędzy slickami i oponami przeznaczonymi na wilgotny tor, a przez to zapewnić szersze możliwości strategiczne”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.02.2019  Pirelli: Wprowadzanie coraz miększych opon nie poprawiało widowiska
25.01.2019  W drugiej połowie roku Pirelli zacznie przygotowania do sezonu 2021
08.01.2019  Pirelli: Jesteśmy pewni wyeliminowania problemów z blisteringiem
10.12.2018  Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019
05.12.2018  Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony
Tagi:
Pirelli

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
krzysiek000, 31.01.2019 13:40[!]
Niech jeszcze kontrola wyścigu pozwoli wykorzystać je w akcji.
dxx91, 31.01.2019 15:20[!]
Po co komu opony deszczowe? Do jeżdżenia za SC?
Sasilton, 31.01.2019 16:33[!]
Cytat :
akwaplanacji

Holy Jesus! What is that? What the *** is that?
piro, 31.01.2019 16:34[!]
@Sasilton https://pl.wikipe...rg/wiki/Akwaplanacja
To jest poprawnie po polsku
gnodeb, 31.01.2019 22:07[!]
Hydroplanacja?
marion6660, 01.02.2019 07:01[!]
Dokładnie po co te opony jak skoro jak mocniej pada to albo jazda za SC albo przerywają wyścig. Dawniej to było ciekawie.
Matthias, 01.02.2019 08:38[!]
No właśnie po to ulepszają te opony, żeby już nie przerywali wyścigu. Oni nie przerywali wyścigu dlatego, że nie mają jaj do jazdy w deszczu, tylko dlatego, że pełne wety Pirelli były niewiele lepsze od mediat za czasów poprzednich producentów. Miejmy nadzieję, że te zmiany nie będą tylko kosmetyczne k faktycznie coś dadzą.
Sasilton, 01.02.2019 11:13[!]
@marion6660
Kiedy ostatnio jeżdżono za SC podczas deszczy? Ostatnio chyba w 2015.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca