F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2019

Tost: Przewaga Ferrari nad Mercedesem może wynosić 0,5s

Racing Point planuje powiększenie siedziby

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (10:00)

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Debiut Williamsa FW42 na torze najwcześniej w środę po południu

Wolff: Twardy Brexit to koszmarny scenariusz dla Formuły 1

Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela

FIA planuje wprowadzenie standardowych skrzyń biegów do F1

TVP jest zainteresowane nabyciem sublicencji na transmisje z F1

18.02.2019

Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy

Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów

Vettel z przytupem rozpoczyna przedsezonowe testy

Relacja z pierwszego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?

Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Wolff: Mercedes ma inne podejście do rywalizacji niż Ferrari

Austriak uważa, że Scuderia desperacko zabiega o zwycięstwa, a drugie miejsca uznaje za porażkę.
Nataniel Piórkowski, 1 lutego 2019, wyświetlenia: 3331<< | lista | T- | T+ | >>

W rozmowie z holenderskim magazynem Formule 1, Toto Wolff dał jasno do zrozumienia, że Mercedes i Ferrari prezentują dwa skrajnie różne podejścia do walki w ścisłej czołówce.

Szef Mercedesa podkreśla, że jego ekipa nie czuje nieustannej presji odnoszenia zwycięstw. Zamiast tego zabiega o maksymalizowanie osiągów i spokojne dążenie do jasno określonych celów.

„Częścią naszego DNA jest to, że gdy wygrywamy, pozostajemy skromni. Nie uznajemy zwycięstwa za pewnik – nie traktujemy go jako coś oczywistego, jako prawa. Do każdego weekendu podchodzimy z przekonaniem, że nie musimy wygrać. Jeśli są eliminacje, w których maksymalnym wynikiem jest drugie miejsce, ale mamy poczucie tego, że daliśmy z siebie wszystko, to zachowujemy spokój”.

W ubiegłym sezonie po raz pierwszy w hybrydowej erze F1, Ferrari było w stanie prowadzić wyrównaną walkę z teamem Srebrnych Strzał. Ostatecznie włoski zespół przegrał walkę o oba tytuły mistrzowskie.

„Sądzę, że to największa różnica pomiędzy nami i Ferrari. Ferrari trzyma się postawy, że każdy inny wynik niż zwycięstwo jest niewystarczający. Czują, że muszą wygrywać. Gdy kończą rywalizację na drugim miejscu, to traktują to jako porażkę, nawet jeśli dali z siebie wszystko” – wyjaśniał Austriak.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.02.2019  Mercedes stara się wyeliminować problemy z pracą opon
13.02.2019  Mercedes przedstawił konstrukcję W10
09.02.2019  Mercedes po raz pierwszy odpalił silnik w bolidzie W10
30.01.2019  Mercedes ujawnia datę prezentacji nowego samochodu
16.01.2019  Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty
Tagi:
Mercedes
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
pedro, 01.02.2019 16:19[!]
Jasne.
Zobaczymy, jak się będziecie zachowywać, gdy nie będzie pierwszego miejsca...
Kamikadze2000, 02.02.2019 14:10[!]
Dokładnie. Mimo zdecydowanie najlepszego sprzętu (potencjału, jaki w nim drzemie), ostatnie sezony nie był do końca gładkie. Ciekawe, jakby się potoczyła ich dalsza przygoda, gdyby nie rewolucja techniczna w 2014. Zapewne już by ich nie było... ;)
archie29, 02.02.2019 18:17[!]
@Kamikadze2000 @pedro Czy nie może być chociaż jednego tematu bez wrzutek w kierunku jakiegoś teamu?
Maciek znafca, 02.02.2019 21:10[!]
@archie29 W kierunku Mercedesa ze strony tego adresata zawsze będą wrzutki, póki jeździ tam Hamilton. To tylko o tego zawodnika jest ból. Felipe ''prawowitym'' mistrzem świata 2008 i te sprawy 😆
archie29, 02.02.2019 21:17[!]
@Maciek znafca Szczerze Wole Hamiltona ktorego jestem Fanem bo przypomina mi senne niz Palucha ze Scuderi Ferrari i Verstappena włącznie :D mój nick może tego nie wskazuje ale pamiętam czasy Senny i Prosta zreszta mam wszystkie gp od 1975 do 2018 na HDD łącznie jakieś 2TB a czy 2008 i to słynne wyprzedzenie bodajże Glocka nie dowodzi kunsztu Hamiltona? Juz widze jak coś takiego Paluch aka Vettel Robi :)

@Maciek znafca Aczkolwiek ta stronka jest mocna admin wyp....il mi konto pod paragrafem trollingu bo mu wygarnąłem jako informatyk co i jak na tej stronce zmienić i kogo wyj..bać permanentnym banem takie cieniasy że nawet prawnikowi na przed sądowe wezwanie o naruszenie dóbr osobistych nie odpowiedzieli :D a na dobra papugę akurat mnie stać 5 wygranych spraw z korpo o nazwie Orange
szajse, 02.02.2019 22:23[!]
@archie29 Taki z ciebie stary znafca a teksty jak u zakompleksionego dziesięciolatka. Dno i 2 metry mułu.
Haifisch7734, 02.02.2019 22:55[!]
@archie29 Spokojnie, takie osobiste wycieczki są niepotrzebne.

Co do wypowiedzi @pedro i @Kamikadze2000, to akurat nic zbyt niestosownego nie widziałem. Wypowiedź Toto nieco zalatuje hipokryzją, bo nie raz pokazywał niezadowolenie, gdy w wyścigach szło nie po jego myśli, np poprzez sławne uderzanie pięścią w stół. Poza tym, łatwo mu też mówić i porównywać się do Ferrari w sytuacji, gdy Mercedes zdobył wszystkie mistrzostwa od 2014 roku, podczas, gdy Ferrari (jako zespół) ostatnie mistrzostwo zdobyło w 2008 roku.

I żeby nie było, nie jestem hejterem Hamiltona, osobiście za nim nie przepadam, fakt, ale jednak doceniam jego umiejętności i opanowanie w wyścigach.
Kamikadze2000, 03.02.2019 00:13[!]
@Maciek znafca - ból czterech liter to chyba ty masz... przecież ja nawet nie wspomniałem o twoim pupilu w tym poście. Jak zwykle nadinterpretowujesz... ;)
archie29, 03.02.2019 00:40[!]
@Haifisch7734 Sorry większa hipokryzja jest szantaż F1 FIA i LM przez Scuderia Ferrari by Maranello i Red Bull Racing by Helmutów dwóch opuszczeniem F1 jak nie piernie FIA LM i inni z F1 sorry ale pedro i kamikadze chyba niestety nie boski wiatr od dłuższego czasu co tyczy się Merca i Hamiltona sączy się z ich strony jad.Sorry Ale szajse zasłużył nie tylko mi w komentarzach cisnął ja niestety słynę z tego że jestem uparty i każdego umiem znaleźć metodami legalnymi i złożyć pozew sądowy
marios76, 03.02.2019 17:51[!]
Toto klamca. Pinokio az nos rosnie :) Jakby mogli sie pogodzic z drugim miejscem, to mimo ze nie bylo zagrozone, po co nakazal Bottasowi przepuszczenie Hamiltona? Bottas przez ten manewr skonczyl mistrzostwa DWIE pozycje nizej, a sam Lewis mowil, ze bylo to niepotrzebne... Oj Wilk jak chytry lisek ;)

@archie29 Jaki nick miales przed banicja? ;)
archie29, 04.02.2019 13:25[!]
@marios76 A jakie to ma znaczenie jaki miałem nick? Dla mnie liczy sie to że właściciele tego portalu/admini jak zwal tak zwał nie odpisali w ustawowym terminie na dosyć łatwe pismo od papugi( wysyłane w 3 wersjach 2 papierowe jedna elektroniczna) odzewu zero ale jestem wredny,pamiętliwy i po ojcu lekko poj...ny i im nie popuszczę
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca