F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2019

Tost: Przewaga Ferrari nad Mercedesem może wynosić 0,5s

Racing Point planuje powiększenie siedziby

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (10:00)

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Debiut Williamsa FW42 na torze najwcześniej w środę po południu

Wolff: Twardy Brexit to koszmarny scenariusz dla Formuły 1

Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela

FIA planuje wprowadzenie standardowych skrzyń biegów do F1

TVP jest zainteresowane nabyciem sublicencji na transmisje z F1

18.02.2019

Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy

Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów

Vettel z przytupem rozpoczyna przedsezonowe testy

Relacja z pierwszego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?

Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Brendon Hartley został kierowcą rozwojowym Ferrari

Prócz Nowozelandczyka, w symulatorze zespołu będą pracowali Wehrlein, Fuoco oraz Rigon.
Mateusz Szymkiewicz, 4 lutego 2019, wyświetlenia: 2992<< | lista | T- | T+ | >>

Brendon Hartley dołączył do zespołu Ferrari jako kierowca rozwojowy w sezonie 2019.

Nowozelandczyk ma za sobą starty w Formule 1 dla ekipy Toro Rosso w latach 2017-2018. Podczas dwudziestu pięciu występów kierowca uplasował się najwyżej na mecie na dziewiątej pozycji w Grand Prix Stanów Zjednoczonych 2018.

Hartley przed nadchodzącymi zmaganiami stracił swoją posadę na rzecz Alexandra Albona, lecz jak właśnie potwierdzono, pozostanie w padoku Formuły 1 jako nowy zawodnik rozwojowy Ferrari. 29-latek dołączy do wcześniej potwierdzonego Pascala Wehrleina, a także wieloletnich członków stajni z Maranello – Antonio Fuoco oraz Davide Rigona.

„Nasz zespół zdecydował się sięgnąć po czterech utalentowanych kierowców, którzy posiadają wrodzone wyczucie, a także rozumieją samochody wyścigowe i tory” – powiedział Mattia Binotto, szef Ferrari. „Są to dokładnie te cechy, których wymaga jazda w symulatorze, jeden z najważniejszych elementów dzisiejszej Formuły 1”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.02.2019  Tost: Przewaga Ferrari nad Mercedesem może wynosić 0,5s
19.02.2019  Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela
17.02.2019  Ferrari SF90 zadebiutowało na torze
16.02.2019  Binotto: Na początku sezonu Vettel może mieć priorytet nad Leclerkiem
16.02.2019  Ferrari zastosowało matowe malowanie, aby zredukować masę bolidu
Tagi:
Ferrari
Hartley B.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
JuJu_Hound, 04.02.2019 13:27[!]
Kvyat, teraz Hartley... widać że potrzebują silną ekipę wsparcia :)
stasek44, 04.02.2019 14:48[!]
@JuJu_Hound Myślę, że zmotywowaną :)
sneer, 04.02.2019 14:50[!]
Brendon nie jest złym kierowcą, tylko kolejnym, którego zniszczyło RB.
Aeromis, 04.02.2019 15:13[!]
@sneer
Nic takiego nie miało miejsca. Brendon po prostu nie ma talentu do F1, dlatego RBR usunęło go ze swojego programu dawno temu, a szansę na bycie w F1 dostał za dobre wyniki w WEC i był to błąd.
kovalf122, 04.02.2019 15:46[!]
To już Sieroża za cienki na symulatorowego, że w Maranello zdecydowali się na wykopanego dwa razy z Red Bulla? ;)
AleQ, 04.02.2019 16:03[!]
Sirotkin jakiś czas temu był potwierdzony w SMP Racing - pojedzie m.in. w Le Mans.
Anderis, 04.02.2019 17:48[!]
Zespół potrzebuje 4 różnych kierowców specjalnie do pracy w symulatorze, nie licząc kierowców wyścigowych- znak czasów.
ymru, 04.02.2019 21:52[!]
W dobie tak ograniczonych testów na torze i w tunelu naturalnym jest, że większość prac rozwojowych przeniosło się do symulatorów. Tym bardziej, że narzędzia symulacyjne są coraz lepsze i dokładniejsze. W tej sytuacji nie dziwi fakt, że zatrudniają aż 4 kierowców rozwojowych.
MairJ23, 05.02.2019 03:52[!]
@ymru mnie ciekawi jaka technologia sie dysponuje dzisiaj ze mozna dane z symulatora przeniesc na maszyne i na odwrot - testowac elementy samochodu w wirtualnym swiecie. Skad pewnosc ze wirtualny swiat odzwierciedla rzeczywisty obraz sytuacji z testowanym elementem.
Bardzo mnei ciekawi jak to jest powiazane i jaki jest procent bledu.
Czy ktos ma jakies info na temat tych symulatorow F1 ? I nie mowie o rFactor :)
Phaedra, 05.02.2019 09:50[!]
@MairJ23
Masz symulator, kierowcę i wybrany tor a gdzieś "za ścianą" skorupę bolidu z całą mechaniką i kołami na ścieżce testowej i dane przepływają 1:1. Nie wszystkie oczywiście bo to test statyczny ale dla inżynierów to i tak ocean danych.
marios76, 08.02.2019 03:15[!]
@MairJ23 Technologia cyfrowa :) Odpowiednie komputery sa dostepne od dawna, oprogramowanie mozna dopasowac do potrzeb, natomiast nie zdajemy sobie sprawy w ile czujnikow wyposazone sa obecne bolidy F1. Im wiecej takich wirtualnych kilometrow, ba pokonanych przez roznych kierowcow, pozwala potwierdzic skutecznosc nowej czesci czy pakietu. W uproszczeniu, to tylko podstawianie odowiednich danych. W zespolach pracujeobecnie po kilkuset ludzi, i nie mysll, ze kazdy z nich po kolei "struga nozykiem kawalek skrzydla"...
Osobnym tematem jest zatrudnianie tych testowych jakby w spadku po wielkich rywalach. Zupelnie, jakby chcielimsie dowiedziec czegos wiecej, ze struktury zespolu czy miec jakies porownanie co do funkcjonowania, a moze samego silnika?
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca