F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2019

Tost: Przewaga Ferrari nad Mercedesem może wynosić 0,5s

Racing Point planuje powiększenie siedziby

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (10:00)

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Debiut Williamsa FW42 na torze najwcześniej w środę po południu

Wolff: Twardy Brexit to koszmarny scenariusz dla Formuły 1

Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela

FIA planuje wprowadzenie standardowych skrzyń biegów do F1

TVP jest zainteresowane nabyciem sublicencji na transmisje z F1

18.02.2019

Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy

Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów

Vettel z przytupem rozpoczyna przedsezonowe testy

Relacja z pierwszego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?

Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Horner: Hamilton i Vettel najbardziej obawiają się Verstappena

Szef RBR wyraził także rozczarowanie ostatnimi sezonami współpracy jego stajni z Renault.
Nataniel Piórkowski, 6 lutego 2019, wyświetlenia: 2574<< | lista | T- | T+ | >>

Zdaniem szefa Red Bull Racing – Christiana Hornera, to Max Verstappen jest kierowcą, którego przed sezonem 2019 najbardziej obawiają się Lewis Hamilton i Sebastian Vettel.

Inaugurując współpracę z Hondą Red Bull liczy na nawiązanie walki z Mercedesem i Ferrari.

Horner uważa, że w ciągu ostatnich miesięcy Verstappen udowodnił, iż jest w stanie rywalizować na równym poziomie z dwoma pretendentami do mistrzowskiego tytułu.

„Gdy spojrzymy na drugą połowę sezonu, to pod względem zdobytych punktów Max ustąpił jedynie Lewisowi. Nie sądzę, aby brakowało mu czegokolwiek, co mają Lewis lub Sebastian. Musimy mu tylko zapewnić odpowiednie narzędzia, dzięki którym będzie mógł wykonywać swoją pracę. Sądzę, że to właśnie Max jest tym kierowcą, którego najbardziej obawiają się Hamilton i Vettel”.

„Max dojrzał. Widzieliśmy to na przestrzeni ubiegłego sezonu. Dzięki zdobytemu doświadczeniu stał się lepiej ukształtowanym kierowcą. Jest bardziej światowy, bardziej doświadczony, lepiej radzi sobie z ciążącą na nim presją” – tłumaczył Horner w rozmowie z agencją Reutersa.

W ubiegłym miesiącu Verstappen pojawił się na wyścig Formuły E w Maroku, aby przyjrzeć się pracy sędziów. Był to pierwszy z dwóch dni, jakie Holender musi przeznaczyć na prace społeczne. Jest to kara za przepychankę z Estebanem Oconem, do jakiej doprowadził po wyścigu o Grand Prix Brazylii.

„Po powrocie Max powiedział: «Kurczę, ci faceci muszą podejmować trudne decyzje. Ukarać, czy nie?» Sądzę, że było to dla niego pożyteczne doświadczenie. Mógł dzięki temu zobaczyć, jak wygląda praca po drugiej stronie” – powiedział Horner opisując wrażenia 21-latka z rundy w Marrakeszu.

Horner został także zapytany o zmianę dostawcy jednostek napędowych. Opisując trzy ostatnie sezony spędzone na współpracy z Renault, Brytyjczyk powiedział: „Płaciliśmy za pierwszą klasę, a dostawaliśmy miejsce w ekonomicznej. Doprowadzało to do olbrzymiej frustracji”.

„W przypadku Hondy mówimy o prawdziwym partnerstwie technicznym, o wspólnej odpowiedzialności. Nie mamy do czynienia z typowymi relacjami klient-sprzedawca” – podkreślił.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.02.2019  Gasly: Verstappen jest prawdopodobnie największym talentem w F1
11.02.2019  Verstappen: Wspólnie z Leclerkiem będziemy przyszłymi gwiazdami F1
07.02.2019  Gasly cieszy się z możliwości współpracy z Verstappenem
05.02.2019  Verstappen: Pierwsze wrażenia z symulatora są pozytywne
24.01.2019  Hamilton: Verstappen może liczyć się w walce o tytuł w 2019 roku
Tagi:
Horner C.
Red Bull
Verstappen M.
Renault
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
piro, 06.02.2019 20:52[!]
Cytat :
Nie sądzę, aby brakowało mu czegokolwiek, co mają Lewis lub Sebastian


Cierpliwości, umiejętności oszacowania ryzyka? (oczywiście w porównaniu z Lewisem)

Cytat :
Max dojrzał


Ocon może to potwierdzić

Jeżeli porównywać Maxa do kogoś to pewnie do Vettela. Jest szybki ale szybkość to nie wszystko skoro z własnej winy przegrywasz wyścigi i wpychasz się w głupie sytuacje. Oczywiście Max może być mistrzem ale albo na zasadzie farta albo po prostu dostanie bolid z kosmosu.
F1V0, 06.02.2019 20:57[!]
Niech ta Honda wypali i będą płakać jak będą bici.
marios76, 06.02.2019 22:59[!]
Widzialem ta dojrzalosc wlasnie w Brazylii i kilku wyscigach pod koniec sezonu, gdzie doprowadzajacdo kontaktow, mial mnostwo szczescia gdy inni tracili szanse na dobry wynik, przez obrot czy uszkodzenia bolidu...
dejacek, 07.02.2019 07:04[!]
mnie się wydaje że jego ego wyprzedza umiejętności o kilka okrążeń. Nie życzę nikomu źle ale nie zmartwi mnie gdyby RB otrzymało w tym roku lekcję pokory i przekonało się jak to jest dojeżdżać do mety w punktach. Małych punktach i w co drugim wyścigu
FuX08, 07.02.2019 11:19[!]
Tak, obawiają się tego, że ich rozwali w pierwszym zakręcie.
szajse, 07.02.2019 11:59[!]
Wy chyba zdajecie sobie sprawę, że dysponując samochodem wolniejszym od rywala, będąc ambitnym aż do przesady i starając się sprostać oczekiwaniom jakie są wobec niego musi podjąć ryzyko i jechać na granicy faulu? Kumacie, że gdyby zamienić fotelami Lewisa i Maxa ten drugi zrobiłby majstra przed letnimi wakacjami a Lewis byłby cały sezon zagubiony jak dziecko we mgle i tak sfrustrowany awariami, że najpewniej zakończyłby karierę i tyle by zostało z jego legendarnych umiejętności? W F1 cudów nie ma: 70-80% to bolid. Jeden jedzie na luziku i bez stresu a drugi musi co weekend walczyć o urwanie jakimś cudem sekundy straty na kółku.
macieiii, 07.02.2019 13:26[!]
Z pewnością pierwszy kontakt Maxa z mistrzowskim bolidem jeśli będzie miał miejsce - to kilka niepotrzebnych bledow sie trafi. Po prostu zdolniacha dużo jeszcze musi się nauczyć. Inns sprawa, że jego talent jest dużego kalibru i wygrywając 7/10 wyścigów (przykładowo) jest się blisko celu, nawet gdy później popełnisz dużo błędów.
RedBull w idealnym momencie "dosiadł" Hondę. Aspiracje mają wielkie, budżety również. Po kilku latach rozwijania Hondy i kalibrowania od roku z Toro Rosso, a teraz z podstawową ekipą stają się bardzo groźnym rywalem dla każdego - być może dopiero za rok, ale jednak.
TheStig, 07.02.2019 18:09[!]
Max robi swoje, na dobrym poziom, choć nie takim jak Lewis. Natomiast to że wygrał z Sebastianem w drugiej połowie sezonu wynika wyłącznie z kilku głupich decyzji Seby, a nie geniuszu Maxa.
dszra, 08.02.2019 10:45[!]
@szajse Verstappen nie ma obecnie głowy na wygrywanie. Do tej pory jeździł bez presji, bo nie można nazwać presją oczekiwania jak najlepszych wyników, porównując to do presji jaka jest kiedy oczekuje się mistrzostwa. Jeżeli on popełnia takie głupie błedy i jeździ tak nieczysto teraz, bez wielkiej presji, to tym bardziej głowa mu nie wytrzyma podczas walki o mistrzostwo. Jeśli nie będzie mieć bolidu zdecydowanie najlepszego to nie ma szans na mistrzostwo. Gdyby było tak jak napisałeś, że Maxa wepchnąć do bolidu Mercedesa, to nie zrobiłby mistrzostwa przed przerwą letnią, tylko przegrałby z Vettelem

Swoją drogą, to gdzie są teraz ludzie, którzy mówili, że to Renault nie potrafi się pogodzić ze stratą RB i nie potrafią zamknąć tego tematu, a RB już dawno przestał się nimi przejmować. Obie firmy są siebie warte i jak tylko dziennikarz zada pytanie, to wylewają swoje żale
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca