F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2019

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (10:00)

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Debiut Williamsa FW42 na torze najwcześniej w środę po południu

Wolff: Twardy Brexit to koszmarny scenariusz dla Formuły 1

Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela

FIA planuje wprowadzenie standardowych skrzyń biegów do F1

TVP jest zainteresowane nabyciem sublicencji na transmisje z F1

18.02.2019

Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy

Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów

Vettel z przytupem rozpoczyna przedsezonowe testy

Relacja z pierwszego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?

Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42

Villeneuve: Vettel znajduje się pod presją ze względu na Leclerca

Tegoroczny bolid Racing Point - RP19 wyjechał na tor w Barcelonie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Magnussen liczy na ograniczenie zarządzania oponami i paliwem

Duńczyk podkreśla, że w ostatnich latach zostało ono wywindowane do absurdalnych poziomów.
Nataniel Piórkowski, 8 lutego 2019, wyświetlenia: 1613<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kevin Magnussen ma nadzieję, że zmiany wprowadzone w przepisach na sezon 2019 pozwolą wyeliminować przypadki ekstremalnego zarządzania paliwem i oponami w wyścigach F1.

Od tego roku wzrósł limit paliwa na wyścig – z poziomu 105 do 110 kilogramów.

„Mamy do dyspozycji nieco większy zapas paliwa. To dobrze. Najbardziej frustrujące było właśnie przesadne oszczędzanie paliwa” – powiedział Magnussen przy okazji imprezy Rich Energy.

Ograniczone zarządzanie jego stanem jest do zaakceptowania. W F1 zawsze tak było. Moim zdaniem jednak poziom oszczędzania paliwa, na jaki wchodziliśmy kilka razy w ubiegłym sezonie, to po prostu żart”.

Dostawca ogumienia – koncern Pirelli, przygotował na ten sezon trwalsze ogumienie. „W Meksyku jechaliśmy na nowych oponach osiem sekund wolniej od optymalnego tempa. To było bardzo frustrujące. Mam nadzieję, że w tym sezonie nie będziemy się ścigać w tak ekstremalnych warunkach”.

„Tak jak mówiłem, do pewnego stopnia zarządzanie jest w porządku. Spodziewamy się tego w kontekście F1. Czymś innym jest jednak doprowadzanie zarządzania do absurdalnych poziomów”.

„Kilka razy się z tym spotkałem. Niezależnie od tego, czy chodzi o opony, czy o paliwo, to jest to trochę głupie. Liczę, że uporządkowaliśmy te sprawy” – podsumował reprezentant Haasa.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.01.2019  Magnussen: Grosjean jest szybszym kierowcą od Buttona
11.11.2018  Magnussen oraz Sirotkin otrzymali reprymendy po kwalifikacjach w Brazylii
26.10.2018  Magnussen przekroczył w USA limit paliwa o 170 gramów
22.10.2018  Magnussen i Steiner krytykują przepisy dotyczące zarządzania paliwem
21.10.2018  Kevin Magnussen z możliwą dyskwalifikacją za zbyt duże zużycie paliwa
Tagi:
Magnussen K.
Haas
Przepisy

  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca