F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2019

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (10:00)

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Debiut Williamsa FW42 na torze najwcześniej w środę po południu

Wolff: Twardy Brexit to koszmarny scenariusz dla Formuły 1

Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela

FIA planuje wprowadzenie standardowych skrzyń biegów do F1

TVP jest zainteresowane nabyciem sublicencji na transmisje z F1

18.02.2019

Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy

Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów

Vettel z przytupem rozpoczyna przedsezonowe testy

Relacja z pierwszego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?

Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42

Villeneuve: Vettel znajduje się pod presją ze względu na Leclerca

Tegoroczny bolid Racing Point - RP19 wyjechał na tor w Barcelonie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Williams: Jestem gotowa na ciężką pracę w celu odbudowy formy zespołu

Brytyjka przyznaje, że czuje wielki emocjonalny związek z dziedzictwem stajni z Grove.
Nataniel Piórkowski, 9 lutego 2019, wyświetlenia: 3553<< | lista | T- | T+ | >>

Wiceszefowa Williamsa – Claire Williams deklaruje, że będzie walczyć tak mocno, jak tylko może, aby jej zespół powrócił do walki o wysokie pozycje po fatalnym sezonie 2018.

Ubiegłoroczny bolid FW41 okazał się inżynieryjną porażką. Zespół zdobył jedynie siedem punktów i zakończył mistrzostwa na ostatniej pozycji w klasyfikacji konstruktorów. Przed nowym sezonem w ekipie z Grove doszło do dużych zmian. Nowymi kierowcami zostali Robert Kubica i George Russell. Ekipa pozyskała też nowego sponsora tytularnego, którego zaprezentuje w poniedziałek 11 lutego.

Williams ma nadzieję, że sezon 2019 będzie stanowił początek odrodzenia jej zespołu i podkreśla, że sama zamierza aktywnie brać udział w procesie odbudowy ze względu na silny emocjonalny związek z dziedzictwem zbudowanym przez swych rodziców: Sir Franka Williamsa i jego żonę Wirginię.

W rozmowie z magazynem Racer Brytyjka tłumaczyła: „To nasz rodzinny zespół. Wiele od tego zależy. Jednym z powodów, ze względu na które zdecydowałam się objąć moją funkcję, było chronienie dziedzictwa nie tylko mojego taty, ale też mamy. To dziedzictwo, z jakiego jesteśmy niezmiernie dumni. Stąd wynika ta presja. Bardzo głęboko zależy mi na reputacji Williamsa. Troszczę się o ludzi, którzy dla nas pracują i chcę zagwarantować, że działają na rzecz zespołu, z którego mogą być dumni. Chcę także zapewnić, że nasza ekipa będzie w tym sporcie jeszcze przez wiele, wiele kolejnych lat”.

„To moja wielka osobista inwestycja, ale nie wyobrażam sobie innej pracy. Kocham to co robię. Szczerze mówiąc stawianie czoła wyzwaniom jest bardziej ożywczym doświadczeniem niż wesoła jazda w okolicach czwartego miejsca i okazjonalne zdobywanie miejsc na podium” – przyznała.

„Teraz znajdujemy się na etapie odbudowywania naszych osiągów. Trzeba ostro walczyć, jeśli chce się odnieść sukces – ta zasada dotyczy każdej sportowej rywalizacji. Sukces to wielka nagroda i dlatego tak trudno jest go osiągnąć. Zapytajcie Toto [Wolffa, szefa Mercedesa]. Powie wam o tym, jaki ogrom ciężkiej pracy trzeba włożyć w zespół. Sukces niekoniecznie wiąże się ze szczęściem”.

„Jestem gotowa na ciężka pracę. Mam podwinięte rękawy i będę walczyć tak mocno jak tylko się da, aby Williams osiągnął cele, które sobie stawiamy. Nie zamierzam się poddawać, bo wierzę w naszą stajnię. Uważam, że jej miejsce jest w Formule 1. Moim zdaniem Williams jest integralną częścią tego sportu, a jego miejsce na pewno nie znajduje się na tyłach stawki” – zaznaczyła córka Sir Franka.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.02.2019  Williams: Frank pokochał nasze nowe malowanie bolidów
10.02.2019  Williams: Dokonaliśmy kompleksowych zmian przed sezonem 2019
09.12.2018  Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy
19.10.2018  Williams: Kubica byłby fantastycznym zespołowym kolegą dla Russella
12.10.2018  George Russell zostanie kierowcą Williamsa w sezonie 2019
Tagi:
Williams
Williams C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
polek, 09.02.2019 15:59[!]
"Przeszłość, historia, dziedzictwo...", "Williams jest częścią F1, więc ma być na szczycie..." - nadal ta stara śpiewka. Nie da się osiągnąć sukcesu, tkwiąc ciągle w mentalności, która z roku na rok ciągnie zespół w dół.
Jeśli Williams koncentruje się tak bardzo na historii, szybko do historii przejdzie.
MatLuk, 10.02.2019 11:20[!]
Odpowiadasz na zmyślone cytaty własnego autorstwa?
polek, 10.02.2019 12:46[!]
@MatLuk Bym Ci nawet odpowiedział, ale skoro nie zrozumiałeś newsa i mojego nawiązania, to i odpowiedzi nie zrozumiesz.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca